Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 15-10-16 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
Våken og ganske opplagt.
Straks klar for hyttetur, det blir nok bra.
På vei dit skal vi innom et lite lokalt gårdsbakeri.

God lørdag.
Postet 15-10-16 kl 09:01 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen!

Minstemann er sendt på korpsseminar. Mann og mellomste er straks på vei til håndballkamp i en hall, men jeg skal sitte sekretariatsvakt i Lørenskoghallen. Og sånn går nå dagene...
Postet 15-10-16 kl 10:00 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Nina sin avatar
God morgen, kaffe og snart av gårde til svømmehall. Blir vel syv-åtte timer der i dag, litt lenge for å se poden svømme fire øvelser. Bok må definitivt med.
Postet 15-10-16 kl 10:23 av Nina Nina er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Her er det dugnadsdag i dag, det skal bli en kjølig opplevelse. Normalt er det loppemarkedshelg, men siden skolen pusses opp har vi ikke noe skolegård å ha loppemarked i. Det kjennes litt godt at jeg skal slippe å fryse meg blå i møbelavdelingen i dag.
Postet 15-10-16 kl 10:58 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Rolig formiddag her. Planer om å rydde og støvsuge i dag. I kveld får vi overnattingsbesøk av to nieser. Ungen har bestild film og popcorn, men eg er usikker på om eg finn ein film som fenger 4, 9 og 11 år.
Postet 15-10-16 kl 11:21 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Jeg sitter i en deilig stille stue med dagens andre kaffekopp og samler mot til å starte skikkelig på helgen. En unge er skyflet på samling og kommer hjemom for å dusje i femtiden. Den andre sover. Jeg vil helst gjemme meg under dyna, men må vel bare samle meg og fikse det som fikses skal, pakke til leirskole og hva har du ikke.
Postet 15-10-16 kl 11:22 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Husvaskedag. Ungene har avtale om å få betalt i Ninjagokort. Lurer på hva jeg får for å vaske badet? Malingsprøve til stua, kanskje? Jeg har aldri helt likt stua vår, men nå tror jeg jeg har en bra plan. Må bare overbevise mannen om at jeg rekker å male før jul. Har alt helgejobb i uoverskuelig framtid og unger som trenger litt ekstra om dagen, så han er ikke så hissig på å starte nye prosjekter...
Postet 15-10-16 kl 11:34 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Pussig det der, Matilda.

Her er begge voksne tette og ugne, så dette blir en artig helg... Får prøve å komme oss ut og kjøpe vintersko i det minste, det er rimelig kjølig her om dagen.
Postet 15-10-16 kl 11:48 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Lørdag!
Postet 15-10-16 kl 12:00 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
:huhu:

Fortsatt pysjing her. Den lille og jeg skal snart avgårde på Horse SShow. Skal bare først.
Postet 15-10-16 kl 12:24 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi har kommet hjem fra ferie og har noe klesvask å engasjere oss med. Deilig med påfyll, nå blir det fint med innspurt frem til jul. Vi ble overøst med juleforberedelser i UK, det kjente jeg var litt tidlig.
Postet 15-10-16 kl 12:37 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 15-10-16 kl 15:06 av Blondie
Gammel
Fersken sin avatar
Vi skulle så mye i dag, men er ikke kommet igang med noe. Det er ingenting som haster, men kjekt å få det gjort.
Postet 15-10-16 kl 13:37 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Observatøren sin avatar
Vi var oppe før 7, eldste skulle på speiderhelg. Sendte ham med fergen, og så var det å kaste seg rundt og bake kake til dugnad. Kald opplevelse, kom hjem i 12-tiden. Nå er det rydding/vasking som står for tur, blant annet å få ut alt papirsøpla. Er ikke så lenge siden vi sa opp alle papiravisene, men det hoper seg opp likevel.
Postet 15-10-16 kl 13:51 av Observatøren Observatøren er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Siste dag i London, flyet går i 17-tiden. Jeg har drukket en fantastisk latte mens tenåringene har shoppet sminke.
Nå er det hjem til fryktelig travle jobbuker, lavkarbo (magen min gleder seg!) og full innspurt frem mot jul. Skuffende lite julegreier i butikkene her i London, Blondie, jeg skulle gjerne hatt mer.
Postet 15-10-16 kl 14:19 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Flere timer tilbrakt på shopping av vintersko mm. Nå mangler yngste bare en vinterbukse så er vi i mål. Spiste likegodt kjøttboller på Ikea, så da er alle mette. Nå skal to bad vaskes og så må det handles mat.
Postet 15-10-16 kl 16:14 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Og jeg har akkurat hentet nettshoppede vintersko til begge ungene på posten. Jeg orker bare ikke handle ungenes sko i fysisk butikk. De passet (hadde viselig kjøpt i to størrelser til begge), og alle er fornøyde.
Postet 15-10-16 kl 17:15 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg hadde glemt av hvor grusomt det er å handle sko med unga på slep og er nå dritsur, hjemme, etter tre timer på et senter. Begge unga har sko, men ! Fest i kveld, så jeg må riste sv meg surheten snart.
Postet 15-10-16 kl 17:30 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Enig, Martis! Vi var i så mange butikker og likevel kom vi altså hjem uten vinterbukse. Frister å kjøre ut nå og kjøpe en, men det er for langt unna til at jeg tror jeg gidder.
Postet 15-10-16 kl 17:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vi har også kjøpt sko, det gikk lettere enn noen gang før! Og så ble det da visst et par ankelstøvletter på mor også. Nå har jeg ukeshandlet fra kjøkkenbordet mens ungene ser Løvenes garde og spiser lørdagsgodt. De er ganske greie å ha med å gjøre, altså!
Postet 15-10-16 kl 18:31 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Jeg har fått vasket badene sånn halvveis i alle fall (tar dusjen i morgen når jeg dusjer) og handlet mat og trillet ut boller.

Nå er det ipad på barna.
Postet 15-10-16 kl 18:58 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Observatøren sin avatar
Jeg har beiset, ryddet rundt husveggene og kastet masse søppel. Ryddet klesskap og hengt opp noen mye kroker. I morgen blir det utendørs hvis det ikke kommer regn, skal klippe ned noen busker, og klippe gresset for forhåpentligvis siste gang i år.
Postet 15-10-16 kl 19:34 av Observatøren Observatøren er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag har jeg vært i nok et laaaaaaangt møte i fotballklubben. Det er ålreit å få være med og påvirke, men det tar mye tid. Nå er det rødvin og Frank Sinatra (helt alvorlig; musikken hans står på for full guffe og begge ungene danser).
Postet 15-10-16 kl 19:56 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
Har hatt ni timers loppisvakt, ny omsetningsrekord er innen rekkevidde. Nå tv og vin. Etter sushi og vin. Minste har debutert på loppis som kafeteriavakt, stor stas!
Postet 15-10-16 kl 23:19 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Loppehelg her også, jobbet hele dagen og slitne alle mann. Orket ikkegå i kjelleren for å finne vin så her ble det pepai max blir sliten av disse helgene, men verdifullt for korpset!!
Postet 16-10-16 kl 00:00 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no