Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 17-09-19 kl 08:10 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Foten min er mye bedre enn i går. Trolig takket være mye ibux og paracet. Men å ikke gå på jobb var ikke ett alternativ i dag. For i dag skal jeg på markeringen av at prinsessens skulpturpark er ferdig.
Postet 17-09-19 kl 08:36 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Migrene igår, kurs idag, ikke den beste matchen men. Sitter nå på toget til Oslo, fredelig foreløpig.
Postet 17-09-19 kl 08:46 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag fins det ikke nok kaffe i verden. Helt uten noen som helst grunn har søvn begrenset seg til 2,5 time i natt. Etter at natta før heller ikke var god.

Dette er reprise fra i fjor høst. Hvorfor får jeg ikke sove når høsten kommer?
Postet 17-09-19 kl 08:50 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Samme mengde søvn på meg de siste nettene, Tjorven. Skikkelig dust. 4 grader ute, og det kribler i halsen. Jeg trenger sommerferie.
Postet 17-09-19 kl 09:21 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg får heller ikke sove nå om dagen Tjorven og Fintdethei. Skjønner ikke hvorfor men blir skrekkelig trøtt. Zzzz
Postet 17-09-19 kl 09:23 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
jusker: på de som ikke får sove. Det er vondt.

Jeg sover heldigvis godt for tiden og det er bra, for det er hektisk nok.

Nå har jeg fylt opp alle helgene i oktober og prøver å finne en helg i november der mannen og jeg kan ta en liten tur bare vi to. Det hadde vært fantastisk. To år siden sist.
Postet 17-09-19 kl 09:29 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Stor sympati til alle søvndepriverte, det er tungt! Jeg har sovet 9 timer i natt og er like sliten. Ellers pleier jeg å slite med søvnløshet i forbindelse med overganger. Natta før første arbeidsdag etter ferien er en klassiker i så måte.
Postet 17-09-19 kl 09:29 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Huff. Høres ikke noe kjekt ut å ikke få sove om natten.

På jobb. Sliter virkelig å finne motivasjon og glede i jobben for tiden. Alt føles tungt og kjipt. Bah
Postet 17-09-19 kl 09:31 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Stor medfølelse med de søvnløse. Jeg sover godt, men er likevel sliten. Vet ikke om det skyldes endeløse kamper på heimebane ("hvorfor får jeg ikke saft med på skolen", en 11-åring som har brukt lommepengene på baguetter på vei til skolen og generell frustrasjon over rot og støv) eller mye å gjøre på jobb, innkjøring mot stort arrangement eller en kombinasjon av dette. Dersom det bare er høsten som setter inn, så håper jeg det går over før 1. desember. Da bruker alt å løsne.
Postet 17-09-19 kl 09:35 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Det begynner å bli mørkt om morgenen, og tilsvarende vanskelig å stå opp, men takket være dusjen er jeg ganske kvikk nå. Hepphepp!
Postet 17-09-19 kl 09:36 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
FRI i dag!

Kan for en gangs skyld unne meg ordentlig fri på fridagen, siden jeg har undervisningsfri i morgen også og kan gjøre eh ... alt da. Eller nok, forhåpentligvis. Plan for dagen: spille gitar, spise croissant til frokost og binge Gilmore Girls (igjen). Minst mulig motstand.

Pjusk til trøtte og småsjuke!
Postet 17-09-19 kl 09:41 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Det høres nydelig og vel unt ut, Matilda. Kos deg! Håper på løsning før 1. desember tink.
Postet 17-09-19 kl 09:44 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er hjemme før lunsj med pjusk datter, har et ganske så ubrukelig hode selv. Må undervise etter lunsj, men det skal jeg nok takle.
Postet 17-09-19 kl 09:57 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God bedring til både datter og hode, Blondie.
Postet 17-09-19 kl 10:18 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Toffen: Det er jammen sant. Det var helt mørkt da jeg stod opp i dag. Helt mørkt. Det har jeg ikke lagt merke til før i år (men det må jo ha pågått en stund, for det var trolig ikke sånn at de slo av lyset i morges). Nå er det høst på ordentlig.
Postet 17-09-19 kl 10:28 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
God bedring til både deg og din datter, Blondie.

Ungene står ikke opp like lett som i august. Men de kommer seg ut døren når de skal. I dag fikk de ekstra god frokost, ofte ikke så mye som skal til. Handle på Kiwi hjalp.

I dag er det jobbtur til Hardanger, håper på fine kjøreveier fra Bergen. En natt på hotell med hotellfrokost er fint.
Postet 17-09-19 kl 10:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Sitter og venter på at Broadcast på Workplace skal starte, foreløpig 25 min over tiden. Lenge leve skype.
Postet 17-09-19 kl 10:54 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har gjort en feil og det er en person som ikke har fått en forespørsel som hen skulle hatt. Og dette er selvsagt den ene personen som er troendes til å hisse seg veldig (kanskje litt vel mye) over noe sånt.

Til mitt forsvar er forespørselen gått til noen som jeg burde kunne forvente hadde videreformidlet, men det er selvsagt ikke godt nok.

Jeg har vondt i magen. Jeg pleier å ha orden på detaljene, men det er så typisk at når noe plutselig ikke er på plass, så er det akkurat der hvor det er synlig og vil bli reagert på.
Postet 17-09-19 kl 11:53 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har hilst på dronningen og prinsessen. Sølt melis og sjololadekuler på slottgulvet og har bare hatt en fantastisk opplevelse. Royalist i dag, i alle fall.
Postet 17-09-19 kl 20:32 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no