Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 18-09-19 kl 08:16 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar

Jeg trodde jeg hadde null planer i ettermiddag, men så tikket det inn en påminnelse om GU-time. Det var den middagshvilen.
Postet 18-09-19 kl 08:20 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Things we say now.

Jeg skal til tannlege klokken 9, så jeg har god tid på morgenkvisten.
Postet 18-09-19 kl 08:22 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Våknet tidlig, så tidlig på jobb. Krangling i heimen, kranglete kropp og for mye å gjøre på jobb er ingen boost for søvnkvaliteten.
Postet 18-09-19 kl 08:57 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg står igjen og venter på neste tog siden mitt vanlige er innstilt til en forandring...
Kanskje konkurranse utsette hele jernbanenettet og alle dens aktører? Lei hele togdritten.
Men det er sol og nydelig høstvær. Silver lining.
Postet 18-09-19 kl 09:21 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Nok en natt med lite søvn. Vond hals er årsaken denne gangen. Men hey, det var bare å komme seg opp likevel. Har nye sko da.
Postet 18-09-19 kl 09:23 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Støvler og regnkåpen er på. Det regner.

Jeg er sliten og lei uten spesiell grunn.
Postet 18-09-19 kl 09:33 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Må. Ha. Kaffe. Nå.
Fremdeles litt høy etter å ha vært med å vinne fotballkamp i går, selv om mitt bidrag var aldeles beskjedent. Ca 20 min. Men hey, jeg fikk være ute i frisk luft og ha det kjekt. Heller det enn å sitte inne og hvile.
Postet 18-09-19 kl 09:35 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Uff, Anda, det høres tungt ut. Klem til deg og til alle som har en bratt onsdag!

Jeg har ikke en veldig bratt onsdag men det virker som om kroppen og hodet helst foretrekker peneplan for tida. Så målet for dagen er å gjøre hyggelige arbeidsoppgaver og spise lunsj ute i friluft.
Postet 18-09-19 kl 09:53 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Babyen min er atten år i dag. Han er myndig, kan ta sine egne avgjørelser og gjøre som han vil, men han klemmer fortsatt mammaen sin når han skal legge seg.
Postet 18-09-19 kl 09:57 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Denne dagen blir lang. Og så har jeg glemt å ta med meg lader til mobilen så får ikke hørt musikk som jeg hadde tenkt. De få prosentene må spares på.
Postet 18-09-19 kl 10:18 av star star er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer med 18-åring, Albertine!

Jeg har siste dag med sykmelding og håper inderlig det holder så jeg kan komme meg på jobb i morgen. Nå har jeg jo fått en jobb jeg har lyst til å være på! Plan for dagen: medisiner, søvn og hvile. Så håper jeg dette nydelige været holder seg til jeg er frisk.
Postet 18-09-19 kl 10:23 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Gratulerer med 18 åring!

Etter en travel start på uken skal det bli deilig med en onsdags ettermiddag uten konkrete planer. Men først litt arbeid!
Postet 18-09-19 kl 10:29 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har sofakrokkontor i dag. Med pledd. Deilig og høstlig.
Postet 18-09-19 kl 10:35 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer til 18-åringen
Postet 18-09-19 kl 10:41 av star star er aktiv nå
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Groggy. Måtte hente minstemor på leirskulen i natt. Og kjøre ho tilbake igjen no i morgontimane. Litt groggy, så eg prøver å finne meg sjølv før eg skal på jobb.
Postet 18-09-19 kl 10:55 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Pjusk på de som trenger litt pjusk i dag.
Og gratulerer med 18-åring, Albertine

Hektisk jobbdag i dag.
Postet 18-09-19 kl 11:32 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har ei som trenger meg hjemme og mange som trenger meg på jobb, så jeg er totalt utilstrekkelig i alle ledd. Det er helt skrekkelig, faktisk.
Postet 18-09-19 kl 12:07 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Det er grusomt å stå sånn i spagaten Blondie.
Postet 18-09-19 kl 14:10 av Heilo Heilo er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no