Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 19-09-19 kl 09:54 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Et eller annet er galt med meg nå. Jeg får ikke sove og er allikevel helt komatøs. I går duppa jeg faktisk av på jobben mens jeg skulle lese en rapport, og sånt går jo ikke an. (Vi har et hvilerom, så jeg tok en 10-minutters strekk der og det hjalp mye.)

Ellers har jeg en stor dag foran meg med en spennende fotballkamp i uvante omgivelser. Så jeg har noe å se frem til i ettermiddag.
Postet 19-09-19 kl 10:04 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Tjorven. Har det vart så lenge at du burde vurdere lege etter hvert? Det høres skrekkelig vondt ut å ikke få sove når du er så trett.

Jeg er også trett, men det er fordi jeg drakk vin i går og la meg for sent. Så det er ubehagelig, men helt selvforskyldt.

Og så fryser jeg. Heldigvis hadde jeg en god ullgenser liggende på kontoret.

Jeg gleder meg intenst til helg. I morgen skal jeg ut og spise etter jobb. Og det aller deiligste er at vi skal ut å spise så tidlig at jeg kan gå hjem og ha litt ordentlig kveld etterpå også. Det er ikke en gang et tegn på at jeg er begynt å bli gammel. Jeg har alltid vært en som har foretrukket å komme tidlig hjem.
Postet 19-09-19 kl 10:15 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Nå har det vart såpass lenge at jeg vurderer et legebesøk igjen bare for å få testet om det er noe jeg mangler. Søvnproblemer er en tilbakevennende problemstilling for min del, men nå er jeg både sover jeg spesielt lite OG er i spesielt sjaber form på dagtid. Tidligere har legen gitt beskjed om at jeg må være mer fysisk aktiv, men det har jeg gjort noe med, så det kan ikke være årsaken nå.
Postet 19-09-19 kl 10:38 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg sov heldigvis godt i natt, i motsetning til et par netter tidligere denne uka. Søvnløshet er fæle greier!

Ellers er jeg blid – det er deilig kjøligklart høstvær, begge ungene har det bra, og i kveld skal mannen og jeg markere min aller siste dag som 44-åring ved å gå på Maaemo.
Postet 19-09-19 kl 10:39 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Maaemo, gitt. Jeg beundrer din evne til å klare å nyte så dyr mat. Jeg skulle ønske at jeg også klarte det. Jeg har forsøkt meg på både Maaemo og et par andre skikkelig fine restauranter, men jeg klarer ikke å synes at det forsvarer prisen. Selv om jeg gjerne vil.

Så vi har konkludert med at vi må spise på restaurantene i mellomsjiktet. Som er gode, men ikke helt superbe. Heldigvis er det et godt utvalg i den nisjen.
Postet 19-09-19 kl 10:43 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det er så lett atte!
Postet 19-09-19 kl 11:01 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn.

Jeg bedriver selvledelse (intern vits på jobb etter et meningsløst kurs for å forebygge sykemeldinger for noen år siden) og har gitt elevene mine en innlevering som gjør at jeg bare kan stå bak kateteret og se på dem mens de jobber, i stedet for å styre hele økta på 90 minutter. Sliten er bare forbokstaven - og vi er bare i den femte skoleuka ...
Postet 19-09-19 kl 11:02 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har hatt samme strategi i dag, Stompa, det må til når jeg har full undervisningsdag etter en dobbeltdag på jobb i går. (var hjemme 21.30 ).

På den lyse side, i dag kommer studenten min hjem!
Postet 19-09-19 kl 11:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kommet meg på jobb og hatt møte. Kom på flere punkter jeg burde nevnt ettrpå. Jaja.
Foreldremøte i kveld.
Postet 19-09-19 kl 11:15 av star star er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Jeg har hjemmekontor, og har fått levert ny seng på døra! Det skal bli helt fantastisk etter å ha sovet på en madrass på gulvet de siste ukene. Og så den flotte servicemannen da, som uten spørsmål monterte doningen uten å ta ei krone for det!
Postet 19-09-19 kl 13:58 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no