Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 23-11-23 kl 07:39 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Det lakker og lir mot helg igjen. Mørkt og guffent ute, varmt, kaffe og hyggelige kollegaer inne.
Postet 23-11-23 kl 07:54 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Jeg sitter med egen varmeovn under pulten. Husker jeg ble litt overrasket da jeg startet her og fikk utdelt egen ovn som ekstrautstyr. Men det er så vanvittig mye vinduer her, så grisekaldt uten ovn.

Bittelitt glatt i Trøndelag nå!
Postet 23-11-23 kl 08:06 av him him er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen

Vinterføre på veiene i dag.
Kjenner at jeg er klar for helg snart.
Postet 23-11-23 kl 08:22 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Hjemmekontor her; har et tre timer langt møte på slutten av dagen; da er det greit å ha det stille rundt meg. Skal straks begynne å forberede meg litt til det tenker jeg.

I morgen har jeg fri; må ta ut 7 fridager fremover, så blir korte uker i desember.
Postet 23-11-23 kl 08:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

kontorkontor her. Jeg har en kaffeavtale om en liten stund og så skal jeg følge et faglig spennende seminar etter lunsj. Så dagen er særs god.

I tillegg har jeg fått utenlandsstudenten hjem på ferie og til helgen skal vi bake pepperkaker.
Postet 23-11-23 kl 08:59 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Kontorkontor her også. I dag er det fest på huset med mange små arrangementer. Skal bli kjekt!
Postet 23-11-23 kl 09:23 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Strålende sol i Oslo. Det er altså fortsatt mulig!
Postet 23-11-23 kl 09:35 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Skikkelig drittvær i dag. Regn og vind og ganske så ufyselig. Kom meg allikevel ut på joggetur. Godt når det er gjort.

Skulle egentlig vært på kontoret i dag, men b2b møter hele dagen så da dropper jeg det. I kveld skal jeg på Thanksgiving middag hos en amerikansk kollega. Det blir koselig!
Postet 23-11-23 kl 09:37 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Her er det sol, palmesus og rett i underkant av 20 grader. Jeg nyter dagene med soling og pensumlesing. Svigers er like supre å være rundt denne turen som alltid og jeg er lykkelig over å enda ha over en uke igjen her nede.
Postet 23-11-23 kl 09:43 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Sol her også! :kvitre:

På jobben har det endelig roet seg nok ned på ordrefronten til at vi snart får ryddet litt. :luksusproblem:
Postet 23-11-23 kl 09:58 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Ute er det kvitt, trur det er hagl. Eg er trøytt, låg søvnlaus til eg høyrde resten av huset vakna til liv i dag. Heldigvis må eg ikkje all verdens i dag, men eg må få satt i gang innkjøp av det som trengs til julekalenderen til ungane.
Postet 23-11-23 kl 10:14 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg skal liksom lese, men hodet er over alt. Jaja, forhåpentligvis klarer jeg å knote ned nok i morgen til en ståkarakter.
Postet 23-11-23 kl 10:28 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Har kommet meg til lunsj før jeg fikk sjekket inn her. Skiftende grisevær i Bergen, har vært på frokostmøte i sentrum og klarte akkurat å gå klar av haglbyge og styrtregn.
Postet 23-11-23 kl 12:03 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Det høres helt herlig ut,Frøy!

Jeg er ferdig med årets siste jobbreise! Nå håper jeg bare jeg snart får noen penger igjen for alle reisene. Jeg har fire turer til gode nå, som ennå ikke er godkjente.
Postet 23-11-23 kl 16:24 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Frøy: Høres deilig ut!

Jeg sitter på buss til Oslo; behagelig og bra. Fri i morgen.
Postet 23-11-23 kl 18:22 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no