Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > HP

Ny tid - nye modder

Rangér dette innlegget

Ny tid - nye modder

Postet 01-04-09 kl 13:27 av HP

Den siste tiden har FP vokst mye og fått veldig mange nye medlemmer, og forumledelsen har derfor sett et behov for å forsterke moderatorgruppen. Etter en lang og vanskelig beslutningsprosess hvor de fleste har takket nei, har forumledelsen endelig funnet frem til fire kandidater som fra neste uke vil tre inn i moderatorrollen, og det er torsk, Esme, Veronal og Lille Ru. Les kunngjøringen her.

Siden moderatorstaben nå begynner å bli stor, har vi bestemt at vi skal fordele ansvaret internt, slik at moderatorene i tillegg til å følge generelt med på forumet vil ha særskilt ansvar for følgende:

Skilpadda og Tinetoff: Kontinuerlig ansvar for å følge med på skriveleifer og dårlige formuleringer, og også for å endre innlegg som fremstår som rotete og uleselige
Adrienne: Sjefsirettesetter
him: Ansvar for å se den andre siden ved enhver sak
Nenne: Skal sørge for at enhver diskusjon inneholder minst ett argument basert på sunn fornuft
Madam Mim: Ansvar for å prøveteste alle oppskrifter som legges ut i forumet før de kan godkjennes
HP og DM er helt sjef.

De nyes roller:
Esme og Veronal: Særlig ansvar for å moderere udokumenterte påstander
torsk: Ansvar for at kjønnsbalansen vedlikeholdes for forumet
Lille Ru: Den fjerne, unnskyld, fjerde, nye moderatoren vil få ansvaret for å hoppe rundt på forumet og passe på at alt fjas og fanteri holder den standarden FP ønsker. Hun har selv erklært at hun føler at hun vil kvoteres, og at hun skal begynne å innlede alle innlegg med ”jeg føler”.

Torsken ble tatt med på tross av (og ikke på grunn av) all sutringen, og er kvotert inn på grunn av F-en sin og ikke kjønn. Han var først i sterk tvil, men ble overbevist da han fikk vite at han får nicket sitt i bold i oversikten over aktive brukere.

Om du skulle ha konkrete innvendinger mot de nye moderatorene, ber vi deg om å innrapportere innlegget under informasjon. Kommentarer til rollefordelingen kan tas i kommentarene under.

Takk for oppmerksomheten.

Kommentarer totalt 78  

Kommentarer

Gammel
Pamina sin avatar
Modder med sentralbord - det må bli bra
Postet 01-04-09 kl 19:08 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
noen sin avatar
Jeg tror ikke på noe som helst 1. april, så jeg tror dere tuller når dere påstår det finnes et forum som kalles FP, at det finnes modder der og at det har kommet mange nye medlemmer. Forresten har jeg en overveldende, uforklarlig trang til å skrive torsk.
Postet 01-04-09 kl 19:13 av noen noen er ikke aktiv
Gammel
torsk sin avatar
Vi er ikke ordinert enda nei, men jeg har i hvert fall skaffet meg den tatoveringen Skilpadda sa jeg måtte ta for å få bli med. :flink:

Vondt (det er jo så tynn hud der) og dyrt var det , men jeg trøster meg med at det bare er en gang i uka jeg dusjer sammen med de andre gutta på fotballen. De blir sikkert vant til den etter hvert.
Postet 01-04-09 kl 19:19 av torsk torsk er ikke aktiv
Gammel
Veronal sin avatar
Blir vi ordinert også?
Postet 01-04-09 kl 19:25 av Veronal Veronal er ikke aktiv
Gammel
Du er lurt, torsk. Modder må framstå som seriøse, og tatoveringer på intime steder er ikke akseptabelt. Jeg antar at du er diskvalifisert, og nicket ditt skrives ikke lenger i [B]bold[/B]. :sorry: Stygg aprilspøk, Padda! :nono:
Postet 01-04-09 den 19:25 av
Gammel
torsk sin avatar
Whatwhatwhat!?! Sier du at de andre moddene ikke har tatovert et hjerte med FP i der sola ikke skinner? :vantro:
Postet 01-04-09 kl 19:31 av torsk torsk er ikke aktiv
Gammel
Heiko sin avatar
/
Postet 01-04-09 kl 19:32 av Heiko Heiko er ikke aktiv
Gammel
Esme sin avatar
Kiffen og torsk får meg alltid til å fnise, sånn "Jeg er glad-i-verden-fnising".
Postet 01-04-09 kl 19:36 av Esme Esme er ikke aktiv
Gammel
C'est la vie, torsken. Men vi er glad i deg uansett. :love:
Postet 01-04-09 den 19:50 av
Gammel
Ru sin avatar
@Veronal: Jeg fikk inntrykk av at vi skulle krones.

@Kif: Nais trai. Men ettersom jeg selv er dyslektisk og likevel klarer å skrive rimelig greit, så vil det nok ikke lenger være mulig å påberope seg den der.
Det er bare å ta seg sammen.
Postet 01-04-09 kl 21:12 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Pepper Lemon sin avatar
Åh, går det ikke an å skrive torsk uten bold? :har tungt for det:
Postet 01-04-09 kl 21:17 av Pepper Lemon Pepper Lemon er ikke aktiv
Gammel
Pepper Lemon sin avatar
Jo, det gjorde det.
Postet 01-04-09 kl 21:17 av Pepper Lemon Pepper Lemon er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg leste "skrive torsk i blod".

Gratulerer til nymoddene!
Postet 01-04-09 kl 21:21 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
HP sin avatar
@Monsoon: Det er viktig å huske å tiltale torsken i bold hvis du ikke vil falle i unåde.
Postet 01-04-09 kl 21:29 av HP HP er ikke aktiv
Gammel
Pepper Lemon sin avatar
Kan dere ikke bare programmere det slik at det blir bold da? Bold og rosa, for eksempel?
Postet 01-04-09 kl 21:30 av Pepper Lemon Pepper Lemon er ikke aktiv
Gammel
HP sin avatar
Det ville jo ikke vært noe moro om alle husket det sånn helt automatisk. Rosa var en god idé. torsk. torsk. torsk.
Postet 01-04-09 kl 21:37 av HP HP er ikke aktiv
Gammel
Pepper Lemon sin avatar
torsk.
Postet 01-04-09 kl 21:37 av Pepper Lemon Pepper Lemon er ikke aktiv
Gammel
Pepper Lemon sin avatar
Næh, det er fortsatt krav til manuell utførelse. Da blir det så vanskelig.
Postet 01-04-09 kl 21:38 av Pepper Lemon Pepper Lemon er ikke aktiv
Gammel
MegaMie sin avatar


Gratulerer til alle nye modder!
Postet 01-04-09 kl 22:31 av MegaMie MegaMie er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Sitat:



@Veronal: Jeg fikk inntrykk av at vi skulle krones.
Er det derfor du har shoppet så ivrig i det siste, Veronal?
Postet 02-04-09 kl 00:28 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Velkommen alle nye bolde riddere.
Postet 02-04-09 kl 01:45 av him him er ikke aktiv
Gammel
Riddere - betyr det at vi nå kan kalle Fp sitt HQ for Camelot?
Postet 02-04-09 den 06:13 av
Gammel
Adrienne sin avatar
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av Smilefjes
Riddere - betyr det at vi nå kan kalle Fp sitt HQ for Camelot?
Vi vurderer det, ja.

Men da må vi finne ut hva vi skal kalle det underforumet hvor alle (få) innrapporterte innlegg havner. Har du noen gode ideer, du kreative mennesket.
Postet 03-04-09 kl 14:34 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
The outer rim?
Eller hvis man skal holde seg bittelitt innen sjangeren så kanskje Bastillen?
Postet 03-04-09 den 14:36 av
Gammel
Adrienne sin avatar
Bastillen, fantastisk bra forslag.

Sitat:
Opprinnelig lagt inn av Wiki
Bastillen er en fornorsking av det franske ordet Bastille som betyr befestning. Ordet Bastillen viser til en bestemt festning, nemlig Bastille Saint-Antoine i Paris. Den ble egentlig oppført allerede i 13701382 og ble på 1600- og 1700-tallet anvendt som fengsel, for eksempel for mennesker som ble satt i fengsel på kongelig arrestordre (lettre de cachet).
Postet 03-04-09 kl 14:39 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
I know. :glis:

Siden vi sier at de som er låst her er banned så kan de like gjerne settes i Bastillen. :nemlig:
Postet 03-04-09 den 14:43 av
Gammel
Maverick sin avatar


Fantastisk. Rett og slett fantastisk. Kan jeg få adresse til de nye moddene, (torskens har jeg fra før), sånn at jeg har et sted å sende konfekt, vin og kofferter med penger? Man må jo jobbe litt for all denne slacken.
Postet 05-04-09 kl 18:51 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Jenna sin avatar
Fantastisk tråd! Gratulerer til alle nye midder, unnskyld modder. (Rakk å rette min egen skriveleif)
Postet 05-04-09 kl 20:21 av Jenna Jenna er ikke aktiv
 

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no