Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Nasses lille verden

Nå er jeg i gang ...

Jeg er liten og rosa, men om min verden er i virkeligheten så liten som meg vites ikke, men noe må jo bloggen hete? Og noe må den handle om - mye dill og dall; smått og stort.
Rangér dette innlegget

Nå er jeg i gang ...

Postet 19-04-09 kl 12:41 av Nasse

Nå har jeg kommet godt i gang. Jeg gikk ned forskriftsmessig 700g den første uka. Og jeg har såvidt begynt å trimme igjen. I går kjøpte jeg meg nye løpesko - Nike + pegasus tror jeg de heter. Ikke fordi at jeg skal løpe for det gjør jeg ikke, men jeg skal gå trimturer med pulsklokke. Tidligere har jeg brukt tursko, men de var for harde til å gå på asfalt med slik at jeg fikk vondt i anklene og oppover leggen. Jeg tror i hvert fall at feil type sko kan være grunnen til vondten, derfor nye sko som jeg kan bruke på asfalt. Så får jeg håpe på at det går bedre.

I morgen og på tirsdag kan det bli utfordrende iom at jeg skal på kurs som skal holdes på et hotell- Hotellfrokost, -lunsj og middag kan inneholde mange fristelser. Jeg får satse på at det er mye frukt på stedet.

Postet under Ned i vekt
Kommentarer 5 E-post blogginnlegg
Kommentarer totalt 5

Kommentarer

Gammel
Bluen sin avatar
Postet 19-04-09 kl 12:58 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Gartulerer med god start! :heia:

[SIZE=1][COLOR=wheat]Og jeg starter slankings i dag...[/COLOR][/SIZE]
Postet 19-04-09 den 13:06 av
Gammel
annemede sin avatar
Postet 19-04-09 kl 15:48 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Nasse!
Postet 20-04-09 kl 08:00 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Nasse sin avatar
Takk for heiarop.
Og lykke til til deg Frk. Rattata.

Jeg har vært på kurs i 2 dager med hotellmat, og selvom jeg ikke har spist mer enn de forskriftsmessige 2 brødskivene og fisk som pålegg så er jeg spent på hva vekta viser i morgen på veiedagen. :biternegler:
Postet 21-04-09 kl 20:04 av Nasse Nasse er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Nasse

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no