Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 13-09-23 kl 06:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Det var blåtirsdag etter valget i går og i dag er det tøff-dag-på-jobb-onsdag. Jeg gleder meg til helg. :kaffe:

Sola skinner, da. Det er jo fint.
Postet 13-09-23 kl 08:12 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Mannen er på jobbtur fra i dag til i morgen, jeg reiser vekk før ungene står opp i morgen tidlig. Takk og lov for store unger.
Postet 13-09-23 kl 08:29 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Her er også mannen på jobbtur, så jeg har sovet skikkelig godt i natt. Etter korona har han lagt på seg en del, og har begynt å lage veldig mye lyd mens han sover. Det er skremmende deilig de nettene jeg slipper å høre på det.
Postet 13-09-23 kl 08:47 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Planen i dag er å lese. Håper hodet er mer med for i går var det håpløst.
Postet 13-09-23 kl 09:16 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Starta dagen tidleg hos legen på ein planlagt time, men det var ikkje heilt plan a at den skulle leggast så tidleg.

Sånn ellers er det nysnø i fjella og heilt absurd å tenke at for berre fire dagar sidan var det bobler og bading i fjæra her.
Postet 13-09-23 kl 09:32 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Karamell sin avatar
Mann bortreist her også, dvs han reiste før jeg sto opp i dag. Jeg sover også best alene, selv om det er jeg som snorker mest ...
Postet 13-09-23 kl 09:43 av Karamell Karamell er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Nydelig høstmorgen. Har fått gått tur med hunden, gjort yoga og core. Nå møtemaraton.

I ettermiddag er det sprangtrening for arvingen. Jeg plukker bommer
Postet 13-09-23 kl 09:43 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg er også gressenke, og det er vesentlig verre for hunden enn for meg, for hun savner matfar noe så innmari. Hjemmekontor på meg i dag, kun et møte og det kan godt tas digitalt.
Postet 13-09-23 kl 10:30 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg er mer politisk optimist i dag og lever lykkelig hver dag uten mann, så det blir vel en god onsdag på tross av mye å gjøre og foreldremøte etter jobb.
Det regner jo ikke engang
Postet 13-09-23 kl 11:01 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Nysnø!?
Postet 13-09-23 kl 11:02 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Det gjorde meg i litt godt humør egentlig at det var 1,5 stemme som skilte for at partiet jeg stemte på skulle komme inn i kommunestyret, i siste øyeblikk.

Det gjorde at jeg føler at det virkelig nytter å stemme.
Postet 13-09-23 kl 11:10 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Hjemme med sykt barn, så jeg kostet på meg en halvtime ekstra søvn før jeg stod opp og logget på jobb. Snart vaktskifte så jeg får dratt på et møte.

Stallen på oss også i dag, men i dag får hesten hvile og dermed rekker mor å trene i kveld.
Postet 13-09-23 kl 11:53 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Tru meg, Appelsin. Du er ikkje misunneleg på nysnøen, sjølv om den berre ligg på dei øvste toppane enda.
Postet 13-09-23 kl 12:01 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg er syk. 38,3 og jeg fryser og snørrer.
Postet 13-09-23 kl 20:58 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg også nyser og snørrer, og håper det går over til i morgen.....
Postet 13-09-23 kl 21:15 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring til dere som er syke.
Postet 13-09-23 kl 21:54 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no