Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 15-09-23 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Fredag! Ut på jobblunsj i dag, så dagen går nok fort. En helg uten planer.
Postet 15-09-23 kl 07:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fredag! Først jobb, så mat og meditasjon i kveld og i morgen. :zen:
Postet 15-09-23 kl 07:50 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på plass på jobb. I dag skal jeg overlevere et veldig stort prosjekt som vi har jobba med i et helt år. Jeg skal til og med få lov til å presentere det for departementet, og det er jo alltid litt spennende. Men jeg er godt forberedt, og kjenner at denne helgen skal bli ekstremt god.

Jeg har på meg ekstra fine sko i dag, om ikke annet. Kjolen har jeg sydd selv, og jeg har strikket jakka jeg går i. Men skoa er fine.
Postet 15-09-23 kl 07:53 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har kjolefredag, mest for å minne meg selv på at det blir fint med helg. Jeg har bare planer om å følge opp min gamle, syke mor - alt annet er ryddet bort.
Postet 15-09-23 kl 08:00 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har også kjolefredag. Jeg har blitt hengende litt i buksene etter valgjobbingen. Men, nå er det kjole og pene sko og klar for en siste innsats før helg.

Lykke til Tjorven.
Postet 15-09-23 kl 08:11 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Lykke til Tjorven.

Siste dagen til min kollega på samem avdeling som meg i dag. Det blir rart, vi har jobbet sammen i 6 år.
Han er 1 år yngre en eldste sønnen min, så han er nesten sønnen min på jobb.
Postet 15-09-23 kl 08:37 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Lykke til Tjorven!

Jeg innser at jeg må gjøre noe helgen, men vanskelig med gips og krykker. Kan ikke bare sitte og se tv. Kanskje en frisørtime er lurt. Var vanskelig å vaske håret i vasken i dag (kan glemme å dusje), så hvis håret er litt kortere blir det mye lettere.
Postet 15-09-23 kl 08:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Vi har innført fagdager på fredagene i høst, og det betyr at jeg ikke har undervisning i dag. Fikk tillatelse av leder til å ha hjemmekontor for å få unna vurderingsarbeid i fred og ro, så nå er jeg godt i gang med det.

Har et mål for hvor lang jeg skal komme, har aldri før klart å nå målene mine når jeg vurderer - kanskje i dag blir første gang?
Postet 15-09-23 kl 08:49 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Lykke til, Tjorven!

Jeg har ryddefredag. Har laget pizzadeig og vasket 2/3 av kjøkkenet. Begynt på badet. Må rydde bort posene med vinterklær. Dvs jeg har bytta om. Tok de fram fordi vi leita etter noe som vi ikke fant. Rydde spisebord og stuebordet. Samt lese minst et kapittel innimellom.
Postet 15-09-23 kl 08:49 av star star er ikke aktiv
Gammel
Skulle ønske du kunne komme her og rydde, Star! Helt håpløst å gjøre noe som helst med krykker og gips; så her flyter det på hjemmekontoret. De to ungdommene gjør endel, men ikke nok (etter min standard), men jeg får lukke øynene og la være å se.
Postet 15-09-23 kl 09:06 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Takk for alle lykkeønskninger!

For å si det sånn. Jeg var på polet i går og kjøpte ordentlig champagne som er lagt på kjøling hjemme. Denne dagen fortjener skikkelige bobler!
Postet 15-09-23 kl 09:27 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg brukte litt tid på å finne kontorstolen i dag. Hele kontoret mitt var nemlig fullt av ballonger.

Fine roser og gave fra mannen i dag tidlig fikk jeg også.
Postet 15-09-23 kl 09:31 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Fersken: Har du bursdag? Gratulerer
Postet 15-09-23 kl 09:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer med dagen, Fersken!
Postet 15-09-23 kl 09:33 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Tusen takk!
Rund dag og til og med gave fra arbeidsgiver.
Postet 15-09-23 kl 09:58 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Gratulerer med dagen, Fersken! Og gratulerer med.prosjektoverlevering, Tjorven.

I natt har eg sove tungt og mykje. Nydelig! Eg skal ha litt sofatid no, gjere eksponeringsoopgåvene eg har fått av psykologen og så får eg sjå kva det blir til etter det.
Postet 15-09-23 kl 09:58 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Rund dag er topp, Fersken! Håper den blir skikkelig flott.
Postet 15-09-23 kl 10:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer, Fersken! Og lykke til, Tjorven!

Jeg har trent, og er egentlig mest klar for helg. Men, det må nok jobbes noen timer først!
Postet 15-09-23 kl 10:36 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med dagen, Fersken!

Ferdig med bad, litt mindre igjen på kjøkkenet. Ble avbrutt av jobb. Nå skal det leses.
Postet 15-09-23 kl 10:40 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer med dagen, Fersken!

Jeg henger i sofaen og orker ikke noe, men stresser med alt jeg ikke får gjort. Dårlig kombo.
Postet 15-09-23 kl 12:31 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med dagen, Fersken.

God bedring, Nenne.
Postet 15-09-23 kl 12:38 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Takk, Millen.
Postet 15-09-23 kl 13:39 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Fy fillern! Nå fortjener jeg helg ... noe så innmari!


Presentasjonen gikk strålende, og jeg fikk masse skikkelig gode og relevante spørsmål. Stort bedre kan det ikke bli, for da har jeg nådd inn.
Postet 15-09-23 kl 15:08 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nyt champagnen, Tjorven!
Postet 15-09-23 kl 15:11 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no