Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 04-09-21 kl 09:31 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Bring-kvallik (håndball) og dugnad i dag.
Postet 04-09-21 kl 09:39 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Sitter og trykker i meg frokost. Løpetime 10.15; litt tidlig når jeg helst vil gå dit siden det tar 25 min. Tungt å stå opp i dag ...
Postet 04-09-21 kl 09:47 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Koronatest av yngste. Han er klar for å treffe venner igjen!
Postet 04-09-21 kl 10:06 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Har kommet meg opp, vært i dusjen, ryddet på kjøkkenet, satt på en vaskemaskin og en tørketrommel. Overskyet her i dag. Vi skal hente ei seng vi har bestilt idag, og så blir det muligens lunch i Stavanger. Rydde litt videre i kjelleren må vi også.
Postet 04-09-21 kl 10:14 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Siste lørdag uten planer på to måneder eller noe. Jeg får nyte det mens jeg kan, for nå vender ting tilbake til normalen med avtaler og pllaner og invitasjoner.
Postet 04-09-21 kl 10:47 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hektisk kalender her også, tydelig at det er mer normalt. Bare hyggelige ting, men totalen blir massiv. I dag er det bursdagsselskap for lille nevø.
Postet 04-09-21 kl 10:57 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Det har regnet ute!

Godt for jorda, da. Siden det ikke er optimalt hagevær, kanskje jeg kan få kjøpt litt nye arbeidsklær, og nye løpesko. Kanskje, for jeg liker ikke å shoppe.
Postet 04-09-21 kl 12:26 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Butikkrunde unnagjort, dvs 2 stk.
Men nå er jeg så sliten at jeg har lyst til å grine.
Postet 04-09-21 kl 13:16 av star star er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Langsom dag her, men vi har fått forhåndsstemt og handlet vin og mat, så det er ikke verst bare det! Det er intense dager for tiden, så godt med rolig helg. Snart tid for koronatest for minsten igjen, regner med at denne også er negativ (nærkontakt, men ikke egentlig nær, hele SFO testes).
Postet 04-09-21 kl 17:15 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no