Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 06-07-17 kl 06:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Neket sin avatar
Morn! Direkte inne fra OSL hvor det var tilløp til slosskamp i sjekkinkøen. Har selvsagt bussgate, venter på avgang.
Trenger kaffe.
Postet 06-07-17 kl 07:43 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
I dag kommer lillesøsteren min på 17 på besøk og hun har med seg en venninne. Så nå må jeg sikkert påberegne å være sjåfør de neste 10 dagene.
Postet 06-07-17 kl 07:56 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Frokost på hotellet nytes før en dag med kamper. Jeg sjekker inn på klasserom med 12-åringer høye på Liseberg i ettermiddag.
Postet 06-07-17 kl 08:06 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
God morgen! Det beste solbrilleparet mitt holder på å falle fra hverandre. Det er kanskje ikke meningen at et par solbriller skal varr i overi åtte år?
Postet 06-07-17 kl 08:14 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg vet ikke, Fersken - men mine har vart i ni. Jeg måtte skru i en skrue i vår, etter det holder de fint igjen.

Siste dag på kontoret før F, det blir så deilig!
Postet 06-07-17 kl 08:22 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen fra flyplassen i Frankfurt.
Ingen slossing her eller på osl når jeg var der veldig tidlig. Jeg venter på boarding videre til Italia, stakkars meg.

Ønsker alle en fin dag.
Postet 06-07-17 kl 08:57 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Må innom jobb en tur i dag. Klarte å glemme å sende timelisten før jeg tok ferie.
Postet 06-07-17 kl 09:17 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Hjemme igjen fra Dyreparken. Herregud, så deilig! Ingen av ungene har forsøkt å drepe hverandre ennå i dag, ingen har stikki av og jeg fikk spise frokost uten å megle/bestikke/overtale konstant. Ingen må overtales til å gå på fremmede doer, spise ukjent mat, holde seg der vi er, ingen må slites bort fra tømmerrenna/hønene/sjiraffene, ingen fekter brødrene til blods (ennå i dag) og alle som vil kan pusle med sitt i fred. Hjemmeferie, ass.
Postet 06-07-17 kl 10:09 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
God morgen fra F i Spania. Nydelig så langt.
Postet 06-07-17 kl 10:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
God morning! Jeg sitter her og strikker ut pinnen og prøver å finne ut om jeg A) skal løpe meg en tur og om det egentlig er en god idé eller en dårlig idé når jeg driver og kommer meg etter et hekseskudd, eller B) ta med Hiawata på b1) museum, b2) tur i marka, b3) tur til hovedøya, b4) tur til Frysja og heller ta en sykkeltime i kveld, som er booooring, men gir meg hvertfall ikke harde støt oppi korsryggen.

Eller noe helt annet.
Postet 06-07-17 kl 11:30 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Halvannen time til F og jeg har kald te og halvspist matpakke, men har en krets som virker både i virkeligheten og simulert på data og jeg kan forklare hvorfor/hvordan!

Nå er det bare å dokumentere greia godt nok til at jeg husker alt om tre uker.
Postet 06-07-17 kl 13:13 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har dundrende hodepine og tror jeg må kaste inn håndkledet i dag. Arrrrgh.
Postet 06-07-17 kl 13:14 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God bedring, Maverick!

Jobb i dag også, men vi har vært ute og spist lunsj, og jeg skal treffe fine fp-venninner etter jobb, så jeg er i grunnen ganske så blid!
Postet 06-07-17 kl 13:37 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God bedring Maverick.

Det regner, men er varmt og lillesøster og jeg har vært ute på en kort joggetur. Museumsdag i dag.
Postet 06-07-17 kl 14:47 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Straks klar for Liseberg med guttegjengen!
Postet 06-07-17 kl 15:21 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Det ble en veldig rolig morgen her. Tenåringen fikk sove lenge og siden vi fant en fantastisk bokbutikk i går og alle har nye bøker så har vi hatt noen rolige timer. Men nå er vi snart på vei ut i regnbyen.
Postet 06-07-17 kl 17:44 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Vi har hatt en litt roligere turistdag uten køståing. Sett romersk amfi, hørt jazzkonsert i park, ruslet i fine strøk og spist god mat. Varmen er intens i storbyen, nå gleder vi oss til å tilbringe noen roligere dager ved havet i vest! Tipper vi må ned ti grader også, men det blir nesten litt godt!
Postet 06-07-17 kl 22:25 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God natt fra et klasserom i Gøteborg. 10 slitne gutter sover. I morgen er det sluttspill.
Postet 06-07-17 kl 23:32 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no