Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 09-10-20 kl 08:51 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
Fredag!

Systemet på jobb har spist sirup til frokost så her går det sent. Jeg hadde egentlig planer om tidlig helg i dag, men er ting på MÅ listen først.
Postet 09-10-20 kl 08:55 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har startet dagen med å lage muffins og sunget bursdagssang. Familiens minstemann blir 13 år i dag, og jeg har nå bare tenåringer!

Nå skal jeg straks til domsstolen, for i dag skal jeg være meddommer i en rettssak. Forrige gang gjorde jeg det med en skikkelig ekkel smak i munnen, men denne gangen virker det som litt mer plankekjøring. Heldigvis. Og så er det helg. Det trenger jeg.
Postet 09-10-20 kl 09:01 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen!

Startet grytidlig på hjemmekontoret for å kunne inkassere et par timer høstferie mot slutten av dagen.
Postet 09-10-20 kl 09:09 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Avspasert et par time på morgenen, nok til en løpetur og frokost hjemme, det trengtes.
Snart jobb, og etterlengtet helg.

Grattis med tenåring Tjorven.
Postet 09-10-20 kl 10:15 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Me kom heim frå Kinn i går kveld. Hatt ein kjempefin tur i strålande vær. Gjorde godt med nokre dagar vekke.
Postet 09-10-20 kl 10:23 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har egentlig satt av denne høstferiedagen til innspurt før jobb neste uke, men det er så fint vær! Tror jeg må en tur i skogen i dag også.
Postet 09-10-20 kl 10:58 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
I en kommune med godt over 10.000 innbyggere, hvor kommunen hadde satt sammen et godt opplegg for høstferien ender det i dag opp med å bare møte en unge, min jentunge. Hvorfor benytter ikke flere seg av slike gode tilbud tro?
Postet 09-10-20 kl 11:11 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med tenåringen, Tjorven

På kontoret. Jeg er ikke i vater og blir satt ut av alt. Får "kjeft" og har mest lyst til å bare storme ut og dra hjem. Og det var bare en filleting liksom.
Postet 09-10-20 kl 11:18 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er litt spent på hva Nobelkomiteen har funnet på nå.
Postet 09-10-20 kl 11:58 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med tenåring, Tjorven! Håper han får en strålende bursdag med klassen i dag. Og lykke til som meddommer i dag. Jeg er kun meddomer ut året og håper jeg slipper flere saker.

Skal gå om en snau time; avspaserer i det fine været.
Postet 09-10-20 kl 14:42 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Uff, fikk nettopp tlf. fra pappa. Vi kjenner de to som omkom i drukningsulykken i Egersund. De var naboene våre da jeg vokste opp. Erfarne fiskere og liten sjø, merkelig at slike ting kan skje.
Postet 09-10-20 kl 15:44 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Så tragisk, Sissel.
Postet 09-10-20 kl 15:45 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Endelig kom testsvaret og jeg har bare sår hals, ikke korona! Takk og pris.
Postet 09-10-20 kl 17:40 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tragisk, ja, Sissel. Rart at slike ting kan skje.

Bra det ikke var corona, Nenne.
Postet 09-10-20 kl 23:32 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no