Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 19-07-16 kl 09:32 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Endelig en ålreit hotellfrokost! Vi er nå i Tyskland.

I går hadde vi en veldig bra dag på Europapark. Vi fikk kjørt masse berg- og dalbaner, og knerten var ekstremt lykkelig.

Det var virkelig noe annet enn Tusenfryd. Er det mulig å få til en så bra fornøyelsespark i Norge eller er kundegrunnlaget rett og slett for lite?
Postet 19-07-16 kl 09:47 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Forsøker å sette meg selv og humøret i feriemodus, kun i dag og i morgen to go! Ryggen er litt i ulage, veldig uvant til å være meg, men jeg forsøker å trene det bort, håper det lar seg gjøre. Vil ikke ha vond rygg i ferien!
Postet 19-07-16 kl 09:54 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Akkurat ferdig med frokosten på hotellet. I dag skal vi kjøre siste etappe og lurer på om skal ta strekningen med 4 ferger eller den med 3 ferger. Det tar omtrent like lang tid og det er ikke så stor forskjell på veistandarden.
Postet 19-07-16 kl 10:15 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
God morgen! Vi kom hjem fra ferie i går, og mannen har heltemodig dratt på jobb, mens jeg innser mine begrensninger og skal være hjemme og vegetere med jentene i dag. Spise frokost. Lese. Kanskje kle på oss. Det spørs.
Postet 19-07-16 kl 10:34 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen fra sol- og vindfylt balkong på Koufonisia! Vi har flyttet til hotell uten frokost, og har dermed ikke noe incentiv til å stå opp og kle på oss tidlig. Men må vel ut i verden snart og se hva noen kan lage til oss. Dårlig nett her, men vi voksne mobilsurfer ved behov ( ) og Poden ni-leser på sin nye Kindle, som det ser ut som han planlegger å lese ut i løpet av ferien. Årets beste anskaffelse til ham.
Postet 19-07-16 kl 10:39 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Mannen og jeg har plutselig barnefri, og jeg ble vekket med frokost på sengen klokken ni. Det tok meg noen minutter å komme på at jeg i går nevnte at klokken ni var et greit tidspunkt å våkne på, og minst en kopp kaffe før jeg var i godt nok humør til å takke for maten. Ikke morgenmenneske nå i ferien, åpenbart.
Postet 19-07-16 kl 10:42 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. 4 dager igjen! Jeg ble ferdig med puslearbeid i går, nå har jeg ingen unnskyldning for å ta tak i noe som krever litt mer tankevirksomhet.
Postet 19-07-16 kl 10:45 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Heiko sin avatar
Hei!
Vi har sendt ungene til mormor i dag og de skal være der i en uke. Juste og jeg er på vei til Gøteborg, der blir vi i tre dager og bare skal kjærestekose oss.

Ferie er bra saker!
Postet 19-07-16 kl 11:18 av Heiko Heiko er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg sitter under en parasoll i hagen til svigermor og holder på å forgå av varme. Sist vi opplevde varme på sommerferie her i England, var i 2003, så bør ikke klage. Men her er det ingen steder å kjøle seg ned, og det er for langt å kjøre til kysten. Jeg er veldig blek, så jeg burde sikkert ha solt meg litt, men orker ikke tanken. Men det er tross alt mer behagelig her enn i London, hvor vi var i går. Vi søkte skygge så ofte vi kunne, men likevel slo varmen oss helt ut. Uvant, som regel er jeg ALLTID kald her i England, sommer som vinter.
Postet 19-07-16 kl 12:11 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Vi er våkne, ferdig trent og skal snart ut på tur.
Var borte forrige uke, denne uken blir vi hjemme, før vi farter igjen neste uke. Ferie er deilig. Ser at 3 uker egentlig er litt lite, neste år må det bli 4. Heldigvis har vi en uke i september i varmere strøk å se fram til.
Postet 19-07-16 kl 12:13 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
Jobbe i hagen-planene utgår i dag. Drittvær ute. Har "heldigvis" mer enn nok skittentøy som må vaskes.
Postet 19-07-16 kl 13:29 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Usannsynlig fælt vær ute, men huset skraper ikke seg selv så vi skal snart ut igjen. I etterpåklokskapens navn så valgte vi ikke den beste sommeren til å være hjemme og ha oppussing.
Postet 19-07-16 kl 14:05 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi er tilbake fra en fantastisk safari. Luksuriøs lodge hvor vi fikk dyrene helt innpå. På kvelden måtte vi følges av vaktmenn når vi skulle til hytta. I går kveld og i natt passerte en leoprard to ganger gjennom området. Og i dag var det en elefant som sperret veien da foreldrene mine skulle på hytta si for å pakke.

Vi fikk sett fire av de fem store: løver, leoparder, elefanter og bøfler (nesehornet er dessverre nesten utryddet av snikskyttere og de få som finnes blir nøye overvåket). Eller så vi mange antiloper, hyener, bavianer osv. Og flodhester i hopetall.

Godt å få noen positive minner (i forrige uke var vi innvolvert i en alvorlig ulykke hvor en eldre dame løp ut i veien rett foran bilen vår - vi lå i 90... Med fatalt utfall).
Postet 19-07-16 kl 17:36 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Tjorven: Europapark er fantastisk rett og slett. Beste jeg har vært i til nå, skal til Gardaland i år og håper det også er bra.
Postet 19-07-16 kl 22:48 av oslo78 oslo78 er aktiv nå
Gammel
Hvor ligger Europapark? Tror jeg har hørt om den, men det må være mange, mange år siden. Er det Hamburg eller husker jeg helt feil nå?
Postet 20-07-16 kl 01:05 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
I dag har det ikke vært perfekt blå himmel, det har vært flere skyer her og det er ganske forvirrende. Det har vært over 30 grader da, så det ble bading allikevel ogsightseeing. Den første flaska musserende var ikke god, så vi måtte åpne en annen. Det er et slit å ha ferie altså.
Postet 20-07-16 kl 01:34 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no