Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 18-05-19 kl 08:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
Morn!

Nesten 20 000 skritt i pensko har satt sitt preg på føttene mine. Slitne og med flere enn to gnagesår. Godt vi bare har rolige planer resten av helga.
Postet 18-05-19 kl 09:03 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Klar for nok en jobbedag (i hvert fall nesten). Masse å få unna før jeg får sensur. Det er ellers et poeng å få gjort det før fredag i tilfelle det blir streik, for ellers må jeg gjøre det etter at streiken er over...
Postet 18-05-19 kl 10:05 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jobb her også, heldigvis regner det. Det er blytungt å sitte inne i solskinn. Må fikse litt før feiring av bursdag i morgen. Ungene er alle hos venner, så det er bare bikkja og jeg.
Postet 18-05-19 kl 11:00 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg måtte vekke begge gutta for å rekke dagens frisørtime. Så det tar ikke lang tid å snu døgnet. Egentlig skulle vi før 17.mai, men det skulle tydeligvis alle andre også...
Postet 18-05-19 kl 11:08 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Snart skolearbeid her også.
Bare å kjøre på siste delen nå.
God lørdag til alle .
Postet 18-05-19 kl 11:09 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God formiddag.

Nå er alle våkne, minstemann har overnattingsgjest og de sov til nesten 11, han store som pleier å sove lenge, var tidlig våken.

Ingen planer for resten av helga, godt er det.
Postet 18-05-19 kl 12:10 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Punkt 1 av 19 strøket av lista. Nå tar jeg pause på treningssenteret.
Postet 18-05-19 kl 13:03 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg øver til matteeksamen! Ikke akkurat det kjekkeste så jeg er glad for at det ikke er strålende sol ute.
Postet 18-05-19 kl 13:07 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag skal jeg se tre fotballkamper. Først skal snuppa spille, så skal vi på toppseriehelg og se damelaget og så er det Champions League-finale. Og så avsluttes det hele med MGP. Jeg har lovet knerten store mengder godteri.
Postet 18-05-19 kl 13:09 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Nnnngggghhhh. Jobbjobbjobb.
Postet 18-05-19 kl 13:10 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg skal potte opp tomat- og agurk-planter, i regnet. Storebror skal i hageselskap. Først ukehandle, hvis jeg klarer å pusle sammen optimal logistikk på kranglende unger og sur og sint mann.
Postet 18-05-19 kl 13:15 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kaos start på dagen. Mangel på kommunikasjon eller ulik oppfattelse.
Jeg har planer om å sette ny strikk i underskjørtet for det seg ned titt og ofte i går. Og i buksa til minsten var det visst noen sømmer som hadde rakna.
Postet 18-05-19 kl 13:15 av star star er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Strålende vær på hytta. I dag er jobbedag. Vi skal plate ferdig badet og klippe gress. Det var lite klipt i fjor så det er mye gammelt gress også. Så svett! Men god trim da. Sol, bris og tyve grader. Greit å jobbe litt med kroppen selv om det frister med bok i skyggen.
Postet 18-05-19 kl 14:08 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God middag! Jeg fikk pottet om mine 35! tomatplanter i går, så det slipper jeg i dag.

Ja, og så har jeg bursdag i dag, og fikk te på sengen.
Postet 18-05-19 kl 14:23 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hurra for deg, Eia!
Postet 18-05-19 kl 14:36 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Gratulerer med dagen, Eia.

15000 skritt i dårlige bunadssko fra 1987 kjennes i dag, forråsi det sånn. Hver dagen derpå-dunadsdag tenker jeg at nå MÅ jeg kjøpe med nye bunadssko, men jaggu kommer nye bunadsdager som julekvelden på kjerringa likevel.
Fest i går kveld kjennes også i dag, så dagens to do er å slække på sofaen.
Postet 18-05-19 kl 14:50 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Hipp hipp hurra for Eia!
Postet 18-05-19 kl 15:15 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Eia!

Blondie: Jeg har normalt ok bunadssko, men i går fikk jeg gnagsår på tåen da vi var i byen. Endte opp med å gå på strømpelesten fra busstoppet og hjem.

Vært på søpla, hentet en pakke og handlet litt mat.
Postet 18-05-19 kl 15:33 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, Eia
Postet 18-05-19 kl 16:21 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Takker og bukker!

Det ble en meget sløv morgen, men nå er jeg klar for dagens andre dont: maling av gamingrommet til yngste, før vi skal ut og spise med venner.
Postet 18-05-19 kl 16:48 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer med dagen, Eia!

Her har vi besøk av kjæresten storesøster fant seg på folkehøgskolen. Han har vært hemmeligholdt i månedsvis, så det er litt rart at de to allerede har en god del historie sammen siden vi, inntil for en uke siden, ikke visste at han fantes. Han virker å være en fin fyr da, så vi blir nok kjent.
Postet 18-05-19 kl 18:02 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Så hyggelig, Nenne! Har hun holdt helt tett om ham, altså?
Postet 18-05-19 kl 19:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Hun er så hemmelighetsfull noen ganger. Virkelig en sånn som ikke passer ordtaket «Det hjertet er fullt av renner munnen over med.» i det hele tatt. Veldig rart, for meg, men hun har alltid vært sånn.
Postet 18-05-19 kl 19:34 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Ligner på min eldste det der, tydeligvis, Nenne. Veldig rart at dette barnet man har båret og oppdratt og trøstet og sunget for, plutselig har helt egne liv, adskilt fra oss!
Postet 18-05-19 kl 23:18 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no