Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 09-12-17 kl 07:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Våken, men alt for tidlig å stå.opp. Legger meg igjen jeg.
Postet 09-12-17 kl 07:56 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Julebord i går, en smule redusert i dag. Allsang til Queen, Samantha Fox og Dum dum. Jeg har de beste kollegene.
Postet 09-12-17 kl 09:08 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg er våken, altfor tidlig på en lørdag.

Men, jeg skal trene straks så jeg kan lese avisen, spise frokost og se på sport på tv en stund før pepperkakebakingen tar oss.
Blir en fin lørdag det.
Postet 09-12-17 kl 09:22 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Utslitt og for tidlig våken på lørdagen. Igjen.

Hadde med familien på Les Miserables i går, og det gleder meg at tenåringen koser seg gjennom 3 timers musikal og middag ute før. Han kommenterte med et glis etterpå at nå hadde det vært nok familietid for en stund, da.
Postet 09-12-17 kl 09:30 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Odelia sin avatar
Så koselig, Anda!

Her var det morgen for min del allerede kl.4:30 (fordelen/ulempen ved nattevaktsdøgnvillhet), og fikk solomorgenen en times tid før odelsgutten våkna, og så har det ramla ned med unger én etter én siden. Vi har fyrt i peisen, pakka inn julegaver og jeg har strikka mens ungene endelig har fått øynene opp for Jul i Skomakergata Så får vi nyte rolig pysjamasmorgen før vi gir oss i kast med alt vi skal i dag. Juleverksted, bursdagsfeiring og pynting av pepperkakehus er blant tingene som står på tapetet så denne dagen blir god.
Postet 09-12-17 kl 09:56 av Odelia Odelia er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg fikk jo ikke sove igjen pga hersens uvi.
Mange planer idag og det innebærer hårklipp på noen, litt shopping og hva vi ellers måtte finne på.
Mannen og jeg skal på nissefest ikveld så jeg håper den hersens uvien forsvinner snart.
Postet 09-12-17 kl 10:18 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er på plass i hallen og har tilsynsvakt. Uvisst hvor lenge siden det er litt krøll med den ene vakten. Har ikke lyst til at den som fikser og ordner alt skal måtte ta en hel ekstra vakt. Så vi får se. Jeg har med lydvøker og strikketøy og litt annet snadder.
Postet 09-12-17 kl 11:18 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Julebord i går, deilig mat, men mer enn nok vin. Litt tung i hodet i dag. Vi må nok ha oss en bytur.
Postet 09-12-17 kl 11:27 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg sover ufattelig dårlig for tiden, veldig uvant.

Vel, jeg har spist frokost, har nesten fått stemmen tilbake så nå må vi vel bare finne ut hva vi skal gjøre i dag.
Postet 09-12-17 kl 12:10 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Julebord igår på meg også. Jeg som skulle forsvinne som askepott ved midnatt, klarte jo ikke det. Så det ble seint, ja. Fryktelig gøy, da!
Litt handling senere, og pakke inn julegaver, det burde være overkommelig program for dagen.
Postet 09-12-17 kl 12:50 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Her er det julebord i kveld, ryktene skal ha det til at vi skal ut dørene kl 14 på vorspiel. Jeg har ny kul kjole så det blir bra uansett.
Postet 09-12-17 kl 13:18 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Julebord i går for meg også. Formen er helt grei, men jeg sliter litt med stemmen enda.
Postet 09-12-17 kl 13:42 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
I dag er det julemesse i barnehagen, og det blir bra. Ikke sikker på hva det er, men det er i alle fall en tur ut hele familien. =)
Postet 09-12-17 kl 14:02 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Bakedag. Jentene koser deg, guttungen gidder ikkje.
Postet 09-12-17 kl 14:17 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Frøy, ble det kjolen du har tråd om?
Jeg skal på fest ikveld, mannen er syk så han får bli hjemme.
Postet 09-12-17 kl 15:51 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no