Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 10-06-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 35

Kommentarer

Gammel
nokon sin avatar
God morgon! Barne-TV og frokostkaffe med Ungen er fint, etter nokre dagar heimefrå.
Postet 10-06-17 kl 09:03 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God morgen! Barne-TV og frokostkaffe med ungene her også, dessverre er det også pc på fanget og et par timer jobbing før helga kan starte. God helg alle sammen!
Postet 10-06-17 kl 09:58 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Barne-TV her også, gitt. Vi er i gang med rydding og forberedelser til barnebursdag, men det er ikke før to, så foreløpig er tempoet passelig. Begynner å få rutine. Får se om jeg er like rolig når kaken skal pyntes!
Postet 10-06-17 kl 10:11 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er TV som gjelder her også, yngste har den helt for seg selv i dag siden storesøsteren har overnattet hos ei venninne i natt.
Postet 10-06-17 kl 10:33 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Behagelig morgen her. Eldstemann sover, minste er på fotballturnering, mann har dratt til Sverige for å jobbe () og jeg og hunden slapper av i stua. TV er forresten av, og det er helt vidunderlig. Lengter ikke tilbake til den tiden hvor Disney Channel eller noe tilsvarende duret i bakgrunnen.
Postet 10-06-17 kl 10:39 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Her er det ingen unger, de sover hos besteforeldrene, jeg var på koselig fest i går. Jeg har akkurat pyntet en kake, og den skal jeg levere i samme farta som jeg henter ungene. Ingen store planer for dagen.
Postet 10-06-17 kl 10:43 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Slitenmorgen. Sol men litt mer normal nordnorsk sommertemperatur i dag. Passer meg egentlig fint kjenner jeg. Er i logistikkbransjen i dag, og mannen jobber så litt begrenset helgefølelse egentlig.
Postet 10-06-17 kl 10:46 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen!
Jeg er på cup med mellomste. Bor i hytte med 5 8. klassinger (gutter) og de er helt herlige. Jeg holder meg bevisst i bakgrunnen, men jammen kommer de med godteskåla for å spandere. Nå sitter jeg ute på verandaen i sola og spiser frokost. Gutta sitter inne og ser på tv. Nyhetskanale fordi de ikke helt fant ut av fjernkontrollene.
Postet 10-06-17 kl 10:52 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Her er det bare jeg som har stått opp. Solen er på vei gjennom skyene og det ser ut som at landsbyens handelsdag skal få en fin ramme. Vi må nok ned å myse litt.
Postet 10-06-17 kl 11:14 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Her er det Disney og Nick jr, jeg vasker bad, mannen skriver handleliste - neste helg skal vi grave ut til drivhuset. Og DER kom feriepengene inn på konto. Jeg får lønn for å være praksiskører også, så utbetalinga er dobbelt av en vanlig månedslønn. Hahaha!
Postet 10-06-17 kl 11:22 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg ligger på sofaen og sløver, men i virkeligheten må jeg straks opp og fikse i stand Primas bursdagsselskap. Må bare late meg litt først.

Heilo: Er dere lei av finværet allerede?!
Postet 10-06-17 kl 11:36 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heihei, jeg ligger i senga og ser på Dr. Strangelove, feber på tredje dagen og jeg er fullstendig ubrukelig.

Og er litt sjokkert over Toriene, samarbeid med DUP altså? Det er... radikalt.
Postet 10-06-17 kl 13:42 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
"You can not fight in here - this is the war room!"

Postet 10-06-17 kl 13:50 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring Mave.

God formiddag, her var alle tidlig oppe da guttungen skulle på sin fotballcup. jJentene og jeg ville helst slippe i regnet så vi ble hjemme.
Har da vært en liten tur hos venninne og drukket kaffe, latt minste bli igjen, og da har jeg da fått levert inn innsendingsoppgave, (studie skal være ferdig i juli og jeg har en modul og oppgave igjen). Nå som evig jobbsøker er det CV og søknader som gjelder. Senere må vi ut å handle diverse.
Postet 10-06-17 kl 13:51 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Dr. Merkwürdigliebe
Postet 10-06-17 kl 13:55 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Tror ikke folk flest er lei Toffskij. Bare jeg som er litt meh og synes været er litt meget...
Postet 10-06-17 kl 14:06 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Folk virket temmelig ekstatiske på torsdag, i hvert fall.
Postet 10-06-17 kl 14:07 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Har meg en velfortjent pause i ryddinga. Ferdig med film og bøker, nå er det klær, nips og diverse. Kjenner jeg er litt lei, ja ...
Postet 10-06-17 kl 14:43 av him him er ikke aktiv
Gammel
Varmt i sør. Hatt meg en bytur, alene. Eldste er på speidertur til Danmark og yngste dro i Dyreparken med en venn.
Postet 10-06-17 kl 16:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Har spilt parkkonsert i byen, ikke helt perfekt vær men opplett og ganske mildt. Det var stas, morsomt å spille med flinke folk! Innom noen sentre på vei hjem, der var de fleste andre også. Nå litt mat og sløving, sesongavslutningen av Grey's kanskje?
Postet 10-06-17 kl 17:40 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Tjo hei! Mannen har mottatt sort belte i Nanbudo i dag, og siden dugnaden jeg skulle på ble avlyst fikk jeg det med meg også!

Nå koser jeg meg med ny duppeditt (Polar smartklokke til jobbruk) og blomstrende jasmin og sprudle i glasset og nyklippet plen og i det hele tatt. :sommermodus:
Postet 10-06-17 kl 19:32 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Og litt lei meg for det tomme hønsehuset som rommet de 5 kyllingene vi var besøkshjem for i en måned, og som ble returnert i går.
Postet 10-06-17 kl 19:33 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har nettopp sett Tarzan. Skuffet.

Barndommens helter falmer altså. (Det gjorde de i og for seg raskt da jeg leste bøkene på nytt i voksen alder og innså hvor ekstremtrasistiske de er! )
Postet 10-06-17 kl 19:39 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Her har det regnet så og si hele dagen. Eldstebarnet er på korpstur, så vi er "kun" tobarnsforeldre. Ikke mye som ligner på sommerstemning, dog, det har vært inneaktiviteter og litt jobbing. Og nå må jeg jobbe litt til.
Postet 10-06-17 kl 20:07 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg trodde jeg og datteren skulle ha jentekveld, siden gutta skal på landskamp, men neida, hun skulle på ungdomsklubben, plutselig! Hun var så fin da hun dro av gårde.

Så nå sitter jeg i joggetøy og manner meg opp til å skikkelig slå ut håret når jeg nå er alene på en lørdagskveld.

Har pusset opp og malt soverom i dag, men nå tørker ting og det ble en naturlig pause uansett. Det blir så utrolig fint!
Postet 10-06-17 kl 20:12 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Her er unger i ferd med å bli lagt av mannen, og jeg har funnet sjeselongen og et glass vin. Veldig hyggelig og ikke-stressende bursdagsselskap for snart-seksåringen min i dag, siste i barnehagen! Merkes likevel at vi har stått på det meste av dagen, så sofa var greit nå.
Postet 10-06-17 kl 21:12 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Her er fin fjortenårsfeiring behørig overstått, og jeg og fjortisen ligger nå som slakt i sofaen og koser oss med at begge er så introverte at vi ikke kommer til å få lyst til å snakke med noen før i morgen. Tidligst.
Postet 10-06-17 kl 21:59 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi er akkurat hjemme fra Wonder Woman på kino, og har tenkt å fortsette å markere bryllupsdagen med sushi. Eller egentlig har vi vel bare tenkt å spise sushi. Men vi har i alle fall bryllupsdag, det er jo ikke verst bare det. Filmen var bra også.
Postet 10-06-17 kl 22:24 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med bryllupsdag, Skilpadda!
Postet 10-06-17 kl 22:55 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Gratulerer med bryllupsdag!
Postet 10-06-17 kl 23:01 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hurra for bryllupsdag!
Postet 10-06-17 kl 23:03 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Gratulerer!
Postet 10-06-17 kl 23:04 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Grattis Skilpadda!
Postet 10-06-17 kl 23:04 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Sushi og en ypperlig cremant var helt perfekt i dag! Vi er så heldige å ha en utrolig god sushisjappe i nabolaget, delikat, ferskt og nydelig!
Postet 10-06-17 kl 23:14 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med bryllupsdag, Skilpadda!

Jeg har akkurat hanket inn yngste og overnattingskompis. De har tilbrakt lørdagskvelden med å fikse sykkel. Fine gutta.
Postet 10-06-17 kl 23:29 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no