Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 31-12-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Årets siste.

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Albertine sin avatar
God morgen! Våkna klokka fem og fikk ikke sove mer. Deilig å sitte i mørket helt alene.
Postet 31-12-17 kl 08:29 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
God morgen. Dagens frokost inntas ombord. Er fortsatt noen timer til vi er framme og da er det noen timer kjøring før vi er hjemme.
Postet 31-12-17 kl 10:15 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
God morgen. Prøver å unngå å sove bort hele dagen, men jaggu er det hardt å komme seg opp. Nå er vi straks klare for årets siste dag.
Postet 31-12-17 kl 10:24 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Å være lei av nystekte rundstykker til frokost må vel sies å være et ilandsproblem. Havregrøt ble det på mor idag, og årets siste trening om en times tid. Takk for det gamle, folkens! En ære å henge med dere!
Postet 31-12-17 kl 10:50 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
13-årsdag. Julebukk-prosjekt. Med nyvasket utkledningstøy, etter musebesøk på loftet. Chili sin carne. Soaked sjokoladekake. Har mest lyst til fjelltur, men må innrømme at det var et blodslit i 30 cm snø i går, så jeg kan alltids ta den i morra
God feiring, alle sammen!!!!
Postet 31-12-17 kl 10:59 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Eneste oppe. Skiftet vann på pinnekjøttet, skal straks gå i gang med å vaske bad og rydde siste rest.
Postet 31-12-17 kl 11:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Grattis ned tenåring, Appelsin!! Og jeg leste museumsbesøk på loftet, og tenkte jøss...
Postet 31-12-17 kl 11:21 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God formiddag! La meg før kl 23 igår og sov til 1030 idag! Tror kroppen trengte det.

Takk for det gamle folkens, alltid hyggelig å hente her.
Ønsker alle en riktig fin nyttårsfeiring..
Postet 31-12-17 kl 11:53 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Nå skal jeg spise kake med de sylferske 5-åringene mine
Postet 31-12-17 kl 12:08 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Gratulerer med tenåring Appelsin!
Postet 31-12-17 kl 12:08 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Gratulerer til alle som har eller er bursdagsbarn!
Postet 31-12-17 kl 12:11 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hipp hurra for alle bursdagsbarn!
Postet 31-12-17 kl 12:30 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer til bursdagsbarna!

Det var overraskende mange på vennelista mi på fb som hadde bursdag i dag også.

Vi er fremdeles på hytte på fjellet, så det blir en særdeles rolig nyttårsfeiring. Men vi skal lage god mat.
Postet 31-12-17 kl 12:34 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Gratulerer til alle bursdagsbarna i dag!

Her er døgnet snudd for to av fire, jeg og yngste er oppe og har spist frokost.
Postet 31-12-17 kl 12:44 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen!

Gratulerer til alle bursdagsbarn!

I dag lå jeg til mannen hadde frokosten ferdig. Det var nå nettopp. Eldste skal rydde huset siden han skal ha gjester i kveld. Vi andre skal til svigerinne med familie.

Men først - litt klesvask!
Postet 31-12-17 kl 12:55 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Gratulerer alle bursdagsbarn!

Her skal eldste og jeg på en liten skitur før vi går i gang med kokkelering til kvelden. Første gang eldste har sagt "ja" nesten uten dikkedarer når jeg har spurt om hun vil være med på tur!
Postet 31-12-17 kl 13:25 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer til alle bursdagsbarn.
Postet 31-12-17 kl 13:31 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Gratulerer til alle bursdagsbarn.

Jeg har vært på sykkelmaraton (inne) og er rimelig sliten. En altfor kort natt ble det å. Men en dusj og en hvil på sofaen så blir det bra tenker jeg.
Alle barna er hos meg og vi skal bort til venner i kveld og blir der til i morgen, gleder meg.
En fin kveld ønskes alle.
Postet 31-12-17 kl 13:40 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer til bursdagsbarna!

Nok en dårlig natt her i huset, så jeg sov frempå litt og har i grunnen vært zombie siden. Nå er mann og barn ute, og jeg måtte bare ditte helt stille litt, men skal finne yogamatten snart. Heldigvis skal vi ingenting i dag, nyttårsmiddag er nedskalert til hjemmelagd pizza og seksåringen skal få være lenge oppe og se på film og ha aleinetid med oss voksne. Skulle ikke forundre meg om hun holder seg våken til midnatt. Takk for det gamle, fine folk.
Postet 31-12-17 kl 15:18 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Takk for det gamle.

Bordet er dekket, pepperbiffen er pepret og de fløtegratinerte potetene er klare til å gå i ovnen. Vi blir bare oss fire i år, men skal pynte oss, kose oss med god mat og spille spill.
Postet 31-12-17 kl 18:16 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Idag er det 18 år siden mannen og jeg traff hverandre.
Postet 31-12-17 kl 22:58 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no