Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 02-05-18 kl 07:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Har vært oppe siden 0430 og er egentlig klar for å legge meg igjen.
Postet 02-05-18 kl 08:17 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg føler det er mandag nr 2 denne uken.
Postet 02-05-18 kl 08:31 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Enig i den Agenten.

Jeg har kaffe og vondt i kroppen- ser ut til å bli en lang og tung dag.
Postet 02-05-18 kl 08:39 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
På jobb som enig i at det føles som mandag. Blir nok en litt pes dag på jobb, men skal i ettermiddag se junior spille kamp og det gleder jeg meg til. Mai er en travel måned og kjenner stresset tar meg litt med alt som bør bli gjort før ferien på jobb.
Postet 02-05-18 kl 08:46 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
Jeg er bare glad april er over, puh! Gårsdagen ble brukt til å komme litt i water igjen, både med jobb og skole og søvn. Digg med kort uke!
Postet 02-05-18 kl 08:50 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg har sovet dårlig igjen og er litt trett. Men jeg skal på et kurs, som jeg håper blir bra og at jeg virkelig skal lære noe nytt og nyttig.

Og så skal jeg ha rolig ettermiddag hjemme og endelig få helt kontroll på huset igjen etter konfirmasjon i helgen. Og vaske alle bunadsskjortene sånn at vi er klart til konfirmasjon til helgen igjen. Men denne gangen skal vi bare være gjester og det er jo unektelig litt mer avslappende.
Postet 02-05-18 kl 08:52 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg jobbe-jobbet hardt i går for å slippe å sitte våken noen netter i slutten av uka. Det er deilig nå, men det føles ikke helt som om at jeg har hatt fri. Konsert i kveld, blir bra!
Postet 02-05-18 kl 09:12 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Treg start på dagen i dag, jeg kom liksom helt inn i helgemodus igjen i går. Fint at jeg har fri i morgen også, da. Kun ett møte i dag, det er nesten for godt til å være sant. Ellers har jeg tenkt å sette musikk på øret og jobbejobbe, muligens et annet sted enn på pulten min, for her var det bråkete i dag.
Postet 02-05-18 kl 09:46 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Enda en som føler det er mandag melder seg. Heldigvis er det onsdag.
Postet 02-05-18 kl 09:55 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg fikk ikke sove i går, så jeg er supertrøtt nå. I tillegg sitter jeg også på lett hele tida og føler at jeg har glemt noe - og så er det fordi det er onsdag, ikke mandag, og jeg har faktisk ikke noe jeg skal huske på akkurat nå.
Postet 02-05-18 kl 10:04 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg skal av gårde til første dag på ny jobb, men ny-leder ville ikke ha meg inn før kl 10. Uff, da. Jeg regner med at de timene blir raskt tatt igjen.
Postet 02-05-18 kl 10:20 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg fikk heller ikke sove i natt, i alle fall ble det veldig sent før jeg sovnet. Glad det er onsdag og ikke mandag som det føles som det er. Også er jeg glad det er kort dag i dag og ingen møter som gjør at jeg må være lengre på jobb.
Postet 02-05-18 kl 10:56 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Lykke til anda.
Postet 02-05-18 kl 11:00 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Mandag på en onsdag. Hu hei, her er det bare å henge i.
Postet 02-05-18 kl 11:50 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Lykke til, Anda! Det er gøy å være ny!
Postet 02-05-18 kl 14:51 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
:trøtt:

Åh, jeg har en kollega som nettopp satte på kaffe. Fine, snille, vidunderlige mannen.

:lettågledenårjegertrøtt:
Postet 02-05-18 kl 15:20 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no