Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 14-03-17 kl 07:41 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Snart jobb, det blir vel bra. Ingen planer ellers.
Postet 14-03-17 kl 07:54 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb, og i dag tror jeg faktisk at jeg skal kunne klare å gjennomføre en full dag. For første gang på over en uke. Jeg er fremdeles snørrete og snyter meg mye, men jeg kjenner meg relativt frisk.

Tirsdag er dagen uten fritidsaktiviteter for noen i familien, så jeg lurer fælt på hva vi skal finne på i kveld.
Postet 14-03-17 kl 07:55 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn, morn. Deilig sykkeltur til jobb. Nå venter dagens donter; nytt intervju, litt produksjon og litt mer regnskap.

Mannen er borte til sent i kveld, men eldste skal lage middag og jeg skal på yoga, så det blir en fin tirsdag.
Postet 14-03-17 kl 08:01 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen. Jeg sitter på flyet og venter på take-off. Fire dagers jobbreise. Helt greie ting, men ikke veldig spennende denne gangen.
Postet 14-03-17 kl 08:07 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det lassevis med ting på todolista, og dessuten kort dag, så det er vel bare å kjøre på.
Postet 14-03-17 kl 08:12 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Vårstemning i luften, årets første bruk av joggesko ute.

Jobbe-jobbe-jobbe-forsøk-på-yoga-rydde-rydde-vaske-sove-ny-dag.
Postet 14-03-17 kl 08:31 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Endelig litt mindre busybusybusy på jobb, og da kommer forkjølelsen. Når skal jeg egentlig få trent normalt?
Postet 14-03-17 kl 08:34 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Jeg er på jobb for første gang på 10 dager, og det synes!

Nå må jeg rydde i tusen eposter, få oversikt på diverse deadlines som jeg vet lurer i umiddelbar fremtid og prøve å få i alle fall nesa over vannet. Prekast!
Postet 14-03-17 kl 08:43 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! I dag kommer soldatsønnen hjem på perm, det blir stas!! Våren kommer visst også, det blir deilig med litt varmegrader.
Postet 14-03-17 kl 08:50 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Tidlig på jobb for en gangs skyld. Har allerede vært på et møte og skal få inn litt hastejobbing før neste møte. I ettermiddag er det dugnad på fotballen og så rett på musikkøvelse. Er bare 2 uker til vårens fineste eventyr i Trondheim, bedre kjent som NM Janitsjar.
Postet 14-03-17 kl 09:12 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Har jeg glemt arbeidslysten min her inne?
Ikke det nei, jaja har en todo liste lang som bare det, men ingen ork til å starte. Vil bare hjem å strikke.
Postet 14-03-17 kl 09:58 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Fått gjort unna blodprøver og stråling. Han som tok blodprøver av meg i dag, syntes så synd i meg, så han strauk meg på armen mens han tappa Litt fint med omsorg og då.
Postet 14-03-17 kl 13:04 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar


Hurra for pi-dagen!

Jeg er på jobb og har fått akutt vondt i viljen.
Postet 14-03-17 kl 14:25 av Ru Ru er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no