Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 29-10-18 kl 07:07 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Pappalille sin avatar
Mandag. >< Jeg har blide unger, da. Det hjelper. Og masse ulest pensum. Det hjelper ikke. Fifty - fifty er ikke så verst.
Postet 29-10-18 kl 08:13 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Sykkelen virker ikke. Holder på å tine den.
Postet 29-10-18 kl 08:17 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Måtte ta buss. Jaja.
Postet 29-10-18 kl 09:01 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Kjedelig, annemede. Håper mandagen tar seg opp!

Jeg har blitt slik en underlig friskus som trekker inn i ulltøyet og trasker til jobb - og liker det. Vi snakker komplett personlighetsforandring. Fint at jeg kan overraske positivt av og til.
Postet 29-10-18 kl 09:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Lagt arbeidsmøte på Skype i dag. Heldigvis kan jeg sitte på kontoret mitt. Og så må jeg gå tidlig fra jobb til utviklingssamtale for eldste.
Postet 29-10-18 kl 09:47 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemme og syk. Satser på å bli frisk raskt, for i morgen er det begravelse og onsdag heldagsmøte. Satser på å gjøre det beste ut av det, med fyr på peisen, kaffe i koppen og strikketøy. (Og litt fjernjobbing).
Postet 29-10-18 kl 09:58 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Kontroll hos legen. Sitter og venter på å få tatt blodprøver. Kjedelig å vente, og jeg gruer meg også, for jeg har så vanskelige årer. Sist brukte vi over 20 minutter og endte opp med barnenål på håndbaken, og det er pyton fordi det renner så sakte.
Postet 29-10-18 kl 09:58 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God bedring, celebelen!

Sovet lite og dårlig i natt, og mer eller mindre våken fra fem selv om jeg halte ut tiden litt til. Heldigvis kun interne møter i dag, så da skal jeg nok klare meg. Mer kaffe.
Postet 29-10-18 kl 10:04 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Pjusker på de som trenger det.
Jeg er like sliten idag som jeg var fredg, så egentlig burde jeg hatt helg en dag til å komme til hektene på. Jaja.
Overlever vel.
Postet 29-10-18 kl 10:34 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
Jeg er i ferd med å innta hverdagen igjen etter ei deilig hyttetur med gode venner.
Postet 29-10-18 kl 10:46 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Shit. Jenta har kasta opp med tre kvarters mellomrom i heile natt. Stakkar jente. Det går vel omgangssyke no? Ho har vore i Oslo i helga på eit ganske tøft opplegg, så dette starta når ho kom heim. Håpar eg slepp unna...
Postet 29-10-18 kl 10:52 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar

Knotten er fortsatt syk. Han har ikke vært på skolen siden torsdag for over en uke siden.
Ny legetime i dag, han kan jo ikke svirre rundt med den der feberen i ukesvis heller.

Jeg sitter på jobb og lider. Selvforskyldt, sådan. Beinhinnebetennelsen dunker i begge leggene og lårene har det vondt. Vi kom til kvartfinalen i Veteran-NM i håndball i helgen, og det må man betale for i vondter.
Postet 29-10-18 kl 10:55 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg er også litt irritert over at det ikke ble tid til Fersken-treff, men i det vi gikk videre til sluttspill ble lørdagen brukt frem og tilbake mellom hotell og diverse idrettshaller i stedet.
Postet 29-10-18 kl 10:56 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hjemmekontor i dag også. Med syk 11-(snart 12) åring.
3 dager borte i forrige uke. Feber og hoste. Ny legetime senere i dag.
Postet 29-10-18 kl 11:12 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Ankom pendlerleiligheten klokka to i natt (elsker to timers flyforsinkelser seint på kvelden), så jeg har bare nettopp stått opp. Det er en nydelig, kald og glassklar dag, kanskje jeg rett og slett skal gå en liten tur før jeg gjør noe som helst?
Postet 29-10-18 kl 11:48 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Snø i sør og iskaldt. Typisk at vi da skal ha lagertelling og jeg ble kommandert ut i timesvis.
Postet 29-10-18 kl 14:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Litt treg start i dag fordi mellomste skulle til legen for å fjerne en inngrodd tånegl. (Veldig glamrøst.) Så vi kunne sove litt lengre både han og jeg. Siden da har det gått i ett!
Postet 29-10-18 kl 15:11 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
I dag snødde det da jeg var i Oslo sentrum!

Nå er jeg hjemme igjen og retter elevtekster/planlegger undervisning/skriver masteroppgave. Bare 17 dager igjen til levering, og det skal bli utrolig deilig!
Postet 29-10-18 kl 15:26 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg vil ikke ha snø nå!
Postet 29-10-18 kl 15:44 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg er i Bergen. Her snør det ikke. Været er helt fantastisk. Det er alltid praktfult vær når jeg er her, så jeg tror rett og slett at alt regnværet er noe Bergensere skryter på seg.





Postet 29-10-18 kl 18:53 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
Det regner bare om natten.
Postet 29-10-18 kl 19:42 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Her sludder/regner det nå. Jeg har to speidere som er ute i skogen, en uten vinterbukse fordi den var for liten. Han fikk på seg ull i alle fall.

Kom akkurat fra skobutikken hvor jeg kjøpte ullsåler. Der var det masse barn og voksne som skulle kjøpe vintersko, så tydelig at været kom som en overraskelse på mange i dag.
Postet 29-10-18 kl 19:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Pøblis må komme myyyye oftere til Bergen.
Postet 29-10-18 kl 21:35 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Ja! Jeg synes Bergen er helt fantastisk vakker der den ligger mellom alle fjellene sine.
Dessuten elsker jeg faktisk regnvær.
Postet 29-10-18 kl 23:24 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no