Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 15-07-23 kl 06:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Albertine sin avatar
Våkna halv fem og fikk ikke sove. :trøtt: Men fryktelig stolt over at jeg klarte å trosse lammende tannlegeskrekk i går. Tanna verker fortsatt, og må nok rotfylles snart, men jeg klarte det!

Sol og 14 grader. Helt greit.
Postet 15-07-23 kl 07:58 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Godt jobbet, Albertine! Å stå i frykten er vanskelig.

Siste dag inne fra Sydenbalkongen. Seint fly i kveld, så vi skal få brukt denne dagen også. Har fått sikret oss mulighet for en dusj før avreise også. Jeg skal pakke med noen etterlengtede solstråler hjem, så bare følg med på værvarselet, det kommer til å snu…..(må vel spise hatten min eller noe)
Postet 15-07-23 kl 08:41 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. I dag skal vi feire 30-årsdagen til nevøen min, så jeg skal snart i gang med trippel porsjon av sausen til lasagnen min, som han elsker mer enn noe anna mat. Etterpå blir det en løpetur på mølla, før jeg skal bake rundstykker og lage ferdig lasagnen. Tror ikke jeg kommer til å feste veldig hardt i kveld. Heldigvis er det snakk om ei rolig familiefeiring.
Postet 15-07-23 kl 08:45 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Oppe tidlig for å kjøre datteren på jobb. Planen var egentlig å legge meg når jeg om hjem, men en time senere sitter jeg her. :trøtt:
Postet 15-07-23 kl 08:48 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Godt jobba, Albertine!

Baker ost- og skinkehorn til i morgen. Og rydder.
Postet 15-07-23 kl 09:49 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det regner her ved kysten, litt kjedelig at vi skal på utendørs konsert i kveld.
Postet 15-07-23 kl 10:04 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Regn i sør også, men ikke så mye. Datter øvekjørt til jobb og skal øvekjøre hjem også i ettermiddag. Har invitert min mor på middag, blir det grilling eller sushi? Det må jeg finne ut av.

Så vurderer jeg å begynne å stryke duker til konfirmasjon og se om noe av sølvet må pusses, bruke innendørsværet til noe fornuftig rett og slett.
Postet 15-07-23 kl 10:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Har mata surdeig og tenkjer bake frøbrød og landbrød etter kvart.

Sola skin, kanskje eg skal sykle meg ein tur. Lufte hovudet litt.
Postet 15-07-23 kl 12:02 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ble avbrutt for måtte ut og handle for noen.
Men da er det straks horn til heving.
Postet 15-07-23 kl 12:45 av star star er ikke aktiv
Gammel
Skal stryke duker og prøver å få sønnen til å bake skillingsboller.
Postet 15-07-23 kl 12:48 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Vi er på busstur fra Kroatia til Italia, Venezia (6 timer) og det er deilig inne her med aircondition med tanke på de 32 gradene ute. Vi har hatt en strålende uke med leid feriehus.
Postet 15-07-23 kl 13:06 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Fredelig, regnfylt lørdag i Oslo etter en veldig hyggelig fredagskveld med besøk til sushi og brettspill. Vi fant nettopp ut at vi skal gå på kino i kveld fordi Vega viser Ziggy Stardust-filmen bare i dag og i morgen.
Postet 15-07-23 kl 15:20 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Regnet har letnet litt på Tjøme, og jeg nyter et helt hus alene, og uten migrene attpåtil.
Postet 15-07-23 kl 16:11 av Kanina Kanina er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no