Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 11-03-17 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

Sol, snart sommer, og lørdag!!

Her blir det litt treningsskyssing og praktiske gjøremål, og så skal vi bare slappe av og kose oss resten av lørdagen. Begynner det å nærme seg at man kan ta ut sykler,. mon tro?
Postet 11-03-17 kl 08:22 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Her det fremdeles spark som gjelder i boliggatene, men strålende sol er det! Mannen og jeg skal orge til oppussing, barna har visst planer om biblioteket. ( )

Jeg våknet og var så glad i dag, det er oppskriften på en deilig helg.
Postet 11-03-17 kl 08:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Sol, -16 og herlig høye brøytekanter! Elsker vinterfjellet. Virkelig.
Postet 11-03-17 kl 09:01 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Sol og bittelitt snø igjen, men vårlig ute!
Postet 11-03-17 kl 09:50 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Ser ut som hovedstaden viser seg fra sin beste side i dag. Klar for pokemonjakt i Vigelandsparken og astronomihelg på teknisk museum!
Postet 11-03-17 kl 09:52 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Snorkende mann
Nesten sånn at jeg vurderte pute over ansiktet hans i natt Jeg trenger søvnen min!
Postet 11-03-17 kl 09:54 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Jeg er litt sur i dag, men vet ikke helt hvorfor.

Jaja, frokost er inntatt, så da kan dagen starte. Ingen planer annet enn litt rydding står på planen. Så må jeg vel kanskje ut å måke litt snø om det fortsetter å snø i løpet av dagen.
Postet 11-03-17 kl 10:01 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg har fått sove! Omgangssykebarna mine gav seg i 22-tida i går, sov hele natten og var tydelig i bra form i dag for nå har de lekt og sett barnetv så jeg har fått sove! da er vi jammen på rett spor her. Ellers er det en helg med lote planer, digg.
Postet 11-03-17 kl 10:31 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg var på fest i går og er litt sliten. Men det må bare gå over for om litt over en time skal jeg hjelpe til som "ekstra voksen" i en bursdagsfest i den gale klassen til knerten.
Postet 11-03-17 kl 10:43 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Stille og rolig morgen her. Våknet av minstemann som ikke helt har telefon/Skype stemme sin skravling/spilling med en nabounge. Nå har jeg fått mat og kaffe og er klar til åfonne på noe!
Postet 11-03-17 kl 10:51 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Tenåringen sover og mannen er ikke hjemme, så det er bare pus og meg i stua. Jeg burde ha vasket og ryddet, men så langt drikker jeg kaffe og leser Your Pace or Mine, om verdien av å være en som løper sakte. Jeg griner og griner, denne boka treffer tydeligvis en nerve.

Siden i dag blir det gratis PT-time på åpen dag på et treningssenter i nærheten og ellers bare forefallende. Det er strålende vær ute, så jeg sliter med min sedvanlige finværsskamfølelse, men jobber hardt med meg selv.
Postet 11-03-17 kl 11:14 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Pingis sin avatar
Ikke gå for pute, Nessie. Det gir nok ganske sikkert enerom, men jeg tror ikke det er så hyggelig.

Rolige tider her også. Skal følge yngste til turn om litt, og bedrive litt handling etterpå, men ellers er det ganske planløst.
Postet 11-03-17 kl 11:24 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
@Pingis: det var det jeg kom frem til
Men det blir ingen samsoving i natt.
Postet 11-03-17 kl 11:48 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg har te, eple og strikketøy. Forsøksvis rolig i sjelen.
Postet 11-03-17 kl 12:46 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg skal ut på tur med hunden.

Hun har maltraktert favorittleppepomaden min på morgenkvisten - en sånn EOS som ser ut som et egg - med jordbærsmak.
Postet 11-03-17 kl 13:01 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God dag fra DM, jeg er deltagerkontrollør og roper opp alle korpsbarn, hyggelig dugnad!
Postet 11-03-17 kl 13:14 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Har handlet mat, sendt en pakke i retur og levert ting til bruktbutikk. Burde vaske to bad nå og så gå meg en tur.
Postet 11-03-17 kl 13:18 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg har gått turn og sit ute i sola og drikk kaffi og høyrer på fuglar som kvitrar.
Postet 11-03-17 kl 13:21 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har kaffe og makron, og ei glutenfri og melkefri kake i ovnen. Etterpå skal jeg lage ei Nexo Knights-kake. Det kan bli... interessant.
Postet 11-03-17 kl 14:14 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Jeg har gått på ski for første gang i vinter. Tror aldri skisesongen har startet så sent før for min del! Herlig vær!

Nå er resten av gjengen ute på tur nr 2 så jeg nyter å ha hytta for meg selv
Postet 11-03-17 kl 18:04 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Sløvedag de lux. Har vert å handla litt mat. Thats it. Ellers har eg lagt på sofaen og dorma i dag. Godt det kun er meg heime. Og så har eg kjefta litt på mormor. Trua med å komme å kjøre ho til legevakten, dersom ho ikkje ringte dei.
Postet 11-03-17 kl 18:12 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
DM-dag her også. Jeg prøvde å finne Addison, men hun var i feil hus.
Postet 11-03-17 kl 18:37 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Ja, jeg ble overført til LHus, der var det sykdomsforfall i deltagerkontrollen. Streng vestlending med høy stemme forsøker å uttale navn pent og riktig.
Postet 11-03-17 kl 19:41 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har bursdagsbarn i dag. Mellomste er fjortis!

Han har feiret med å spille to kamper. Mellom kampene satt vi på kjøpesenter og så flere av korpsbarna Addison administrerte. I tillegg var korpset på skolen hvor jeg jobber deltakere. Regner med at det ikke gikk så veldig bra.
Postet 11-03-17 kl 20:16 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no