Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 07-08-16 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
Gjesp! Satt oppe og så film til litt for sent. Junior startet dagen sju. Vi to har stått opp og satser på rolig frokost med kaffe og croissant før vi starter på igjen med oppussing. Stue og kjøkken er helt strippet og i dag skal noen vegger rives. Heldigvis har vi hybel i huset sånn at vi har kjøkkenkrok og oppholdsrom der.
Postet 07-08-16 kl 08:47 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Susse sin avatar
God morgen. Endelig en morgenstund uten regn til en forandring.
Sovet elendig i natt og gav opp kl 6. Eldstemann har dratt på jobb,resten av huset sover nok noen timer til.
Hadde stort selskap for datter i går,men mye matlaging i forkant, så i dag skal jeg gjøre minst mulig.
Postet 07-08-16 kl 09:53 av Susse Susse er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Morgen.
Altfor tidlig oppe.
Ble en tur ut i går og var hjemme ikke altfor sent, men sent nok. Blir en rolig dag. En veldig rolig dag kjenner jeg.
Postet 07-08-16 kl 10:52 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Oppe etter et særdeles vellykket klassetreff i helgen, nå gjenstår det kjedeligste, nemlig oppryddingen. Alltid spennende å se hvor mange som dukker opp.
Postet 07-08-16 kl 11:25 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Pøblis sin avatar
Snorking!

Trøtt.
Postet 07-08-16 kl 11:54 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg sover så innmari dårlig for tiden. Men i morgen er det jobb igjen, skal bli litt godt også.
Postet 07-08-16 kl 13:18 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg la meg ikke før tre i natt, og jeg kjenner at I'm too old for that shit. Har bare gjort bittelitt husarbeid, og kjenner at jeg ikke gidder å ta den planlagte løpeturen. Nå har katta sovna på fanget mitt, så da jeg all verdens unnskyldning for å bare sitte her i sofaen.
Postet 07-08-16 kl 14:03 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Pøsregn her, men jeg tok på meg gode klær og gikk tur i tre kvarter. Skikkelig deilig i grunnen

Jobb i morgen, tror det blir greit med rutiner igjen.
Postet 07-08-16 kl 14:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har en ettåring som sover i fanget mitt.
Postet 07-08-16 kl 15:22 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen Maverick.

Vi har syklet tur og plukket blåbær og hatt rundstykker og rørte blåbær til lunsj. Nå pøser det ute så det var godt at vi kom oss inn.
Postet 07-08-16 kl 15:29 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Mannen rydder på loftet over garasjen. Jeg rydder i kleskottet/-rommet vårt og gjør fremskritt. Etterpå burde vi også ta kjelleren og matboden. Og så har sikkert guttene vokst fra alt tøy igjen også hvis jeg begynner å sjekke. Vi har for mange ting altså.
Postet 07-08-16 kl 15:46 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi har hatt ryddedag. Vi eier for mange ting. Det er fremdeles helt fullt enda vi har kastet massevis.
Postet 07-08-16 kl 16:25 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Høres litt kjent ut, Tjorven. Fem poser klær til Frelsesarmeen and counting …
Postet 07-08-16 kl 16:46 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Jeg skal vaske badet. Det er godt synlig at det er lenge siden sist det var sammenfall av utrygt for regn og at jeg var hjemme.

Kom hjem fra ferie i går, og er rimelig laid back og sløv i dag. Vandrer rundt med kaffekoppen og har det fint. Rydder litt, kjører vaskemaskiner, har snakket med begge foreldrene min på telefon. Gruer litt til denne deilige tilværelsen med masse fritid straks er over.
Postet 07-08-16 kl 16:55 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Observatøren sin avatar
Jeg har sagt det før og sier det igjen, vi må slutte å kjøpe/ta imot/samle på ting.

Men egentlig er jeg litt imponert over hva vi fikk til nå da vi flyttet, det gikk en varebil full av fretex/søppel. Blant annet mine gamle lærebøker - 14 år gamle.. KJekt å ha, men veldig kjekt å ikke ha!
Postet 07-08-16 kl 16:56 av Observatøren Observatøren er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Vi SKULLE ha ryddedag. Men jeg har bare sovet på sofaen og spist kjeks.
Postet 07-08-16 kl 18:56 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Jeg liker godt å rydde og synes det er herlig å gi bort (og kaste det som er ødelagt og ikke kan fikses). Likevel synes jeg det hoper seg opp.
Postet 07-08-16 kl 22:46 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no