Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 06-12-17 kl 07:52 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
Fyrst! Ække ofte altså! Ha ein fin dag alle sammen!
Postet 06-12-17 kl 09:18 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sto opp i otta for å takle rettebunken min. Godt igang nå, utrolig hvor mye bedre det er å sitte i pysjbuksa foran peisen. Snart avgårde til kontoret.
Postet 06-12-17 kl 09:24 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Morgenflyet. Nuh på Arlanda express. Følg med på det-ikke-alt-for-spennende livet til Anda.
Postet 06-12-17 kl 09:30 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Nok en viljeseier, og en fin sykletur til jobb. Denne gangen med En mann ved navn Ove på øret, veldig godt lest av Trond Brænne.
Postet 06-12-17 kl 09:47 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Sol sin avatar
Jeg har fri i dag. Skal forsøke ordne mer enn en ting og ellers ta det litt med ro. Ah!
Postet 06-12-17 kl 09:59 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har brøytet veien til barnehagen og t-banen med kofferten min. Jobbtur coming up.

Kunne i grunnen tenkt meg noen rolige kvelder hjemme, men jeg får klistre på meg et smil og håpe det virker etterhvert.
Postet 06-12-17 kl 10:04 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
God formiddag!
Tidlig oppe, mistanke om UVI så jeg må en tur til legen idag. Og hvilket spennende liv...
Postet 06-12-17 kl 10:35 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings, eller god formiddag. Jeg er litt trøtt og urven. Akkurat som om tåka ute har tatt bolig inni hodet. Velvel, jeg får hygge meg med litt kaffe og funfact om gamle dager.
Postet 06-12-17 kl 12:08 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Tåke inne i hodet høres ut som klassisk november/desember-vær Tink. Håper den letter etterhvert. Koffertbrøyting og påklistret smil er heller ikke helt ukjent Timar. Håper turen blir ok for det. Og god bedring Millen!

Jeg er litt for stressa, og har hatt skuldrene litt for høyt noen dager, med tilhørende stiv nakke i dag. Men jeg er overraskende glad og fornøyd med livet, til tross for at det har kommet en halvmeter nysnø de siste tre dagene og folk rundt meg (les mannen) er ganske grumfne på grunn av det.
Postet 06-12-17 kl 12:22 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hjemmekontor.
Har hastet litt rundt i lunsjen i dag, fått sendt av gårde julekort, handlet litt og fylt på med ved i stua. Kjekt med alt som er gjort.
Postet 06-12-17 kl 12:58 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg grincher og gruffer og synes det er mer stress enn stas for tiden. Det er nok sannsynligvis på tide å ta den kvartalsvise turen til legen for vitaminpåfyll.
Postet 06-12-17 kl 13:41 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg bestilte julekort mandag kveld, hurra! :grinch: Nå er det kun bursdagsfeiring for lillesøster som står på programmet, fullt hus av slekt vestfra, barnebursdag først og familiebursdag etterpå på lørdag. Needless to say gleder jeg meg til det er over.
Postet 06-12-17 kl 18:01 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Aldri en kjedelig dag på jobb når man jobber på skole. En god del action i dag med diverse hissige elever. Men, men. Nå sitter jeg her og gruer meg til å starte med middagslagingen. Jeg må nemlig rydde kjøkkenet først.
Postet 06-12-17 kl 19:33 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg bestilte julekort i går, og de er på vei i posten allerede!

Ellers sitter jeg her med stilebunken igjen, da. Gleder meg til ferie!
Postet 06-12-17 kl 21:22 av Matilda Matilda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no