Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 01-08-19 kl 07:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Idag starter minstejenta på AKS! Så nå begynner en ny epoke.
Så dagens plan er å levere 2 barn på AKS og kanskje få gjort noe av mine ting i ferien?
Postet 01-08-19 kl 07:57 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
I dag reiser ungene til faren, hurra sier jeg. De skal være der de 2 siste ukene av ferien.
Postet 01-08-19 kl 08:11 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Yngste har en på overnatting. Tror de sover enda. Jeg skal jobbe litt selv om jeg har ferie, noe som bare jeg kan og som må gjøres første arbeidsdag i ny måned. Lovet guttene en tur på Skylands, trampolinepark, om de la seg greit.
Postet 01-08-19 kl 08:33 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Siste arbeidsdag denne uka. I morgen går turen med flyttelass til Trondheim. Nå er det på alvor, ikke "bare" folkehøgskole. Veldig rart. Moro for henne da, men litt tøft for mor (og ikke minst far).
Postet 01-08-19 kl 08:34 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg skal på senvakt, så bare akkurat våknet.
Vil ha helg.
Postet 01-08-19 kl 08:42 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
På jobb, og har kaffe.

Skal straks ut i produksjonen, og i ettermiddag er jeg dugnadsleder på frivilligjobben. Bare å brette opp ermene og sette i gang.
Postet 01-08-19 kl 08:57 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Står i fergekø. Få biler som skal med gitt.
Postet 01-08-19 kl 09:02 av star star er aktiv nå
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Tilbake etter 2,5 veke på campingtur. Rett i ein dag som er fullt opp med avtaler. Akkurat det ein har lyst til etter å ha kjørt i to dagar. Skal bli godt med ei helg heime i alle fall.
Postet 01-08-19 kl 09:12 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er ikke alene på jobb. I dag startet Aks opp igjen. Få barn, mange voksne. Blir litt oppgitt. Noen har tatt sikringen på fryseren i sommer. Det er flere voksne enn barn, men ingen har satt igang med å tømme og vaske fryseren. Det er en drittjobb, jeg vet det, men det må gjøres. Av ulike årsaker gjør ikke jeg det.
Postet 01-08-19 kl 09:19 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Adrienne sin avatar
På jobb og er i gang med dagens relativt korte to-do-liste. Få folk her, det ser ut til at de fleste kommer tilbake neste uke. Det skal bli bra, for det er litt for stille her.
Postet 01-08-19 kl 09:27 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Trøtt hus her etter at vi kom sent hjem fra Lerkendal igår. Ferien min går mot slutten og på mandag er det hverdag igjen. Sukk, men blir nok ok når man først kommer igang.
Postet 01-08-19 kl 09:56 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg var på Ekebergsletta kl 07.00 i dag med kampstart kl 08.00. Det ble en utrolig jevn og spennende kamp uten scoringer ... før motstanderlaget scoret i siste sekund og da var vi ute. Men jentene visste at de hadde gjort en solid jobb, så selv om det var et forsmedelig tap, så var skuffelsen moderat.

Nå er jeg på jobb, og skal nok være her både i dag og i morgen.
Postet 01-08-19 kl 10:11 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Magica sin avatar
Er på jobb, stille og rolig (før stormen). Bare å nyte.
Skal leie ut hytta på airbnb i dag men har for en gangs skyld god kontroll på to-do-lista.
Postet 01-08-19 kl 10:27 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
2 barn levert på aks, 1 hjemme og jeg har endelig litt etterlengtet alenetid på en café ( måtte levere bøker på biblioteket). Med 3 stk hjemme siden skoleslutt omtrent tærer det på, og med ny jobb fra mandag er det greit for meg å hente meg inn litt og. Og kanskje få begynt på studiene?
Postet 01-08-19 kl 10:56 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Siste dagen i sommerhuset hos min mor. I morgen begynner vi på hjemveien. På grunn av ras og stengte veier på den vanlige ruten må vi gjøre om på planene.
Postet 01-08-19 kl 12:09 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Kos deg på kafe, Millen!
Postet 01-08-19 kl 12:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg fjernhjelper sønnen med å opprette depositumskonto og overføre penger. Mye nytt for både mor og barn, dette. Tenk, om en uke flytter han hjemmefra. Snufs!
Postet 01-08-19 kl 14:02 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har vært dårlig i magen et par uker. I dag kom jeg på at jeg nærmest sluttet å drikke kaffe for tre-fire år siden fordi det gjorde meg dårlig i magen. I sommer har jeg drukket tre-fire kopper daglig ... :idiot:
Postet 01-08-19 kl 15:04 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Jeg lærer meg å sykle med sykkelsko. Det går ikke spesielt bra for å si det forsiktig.
Postet 01-08-19 kl 16:14 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
10 dager igjen i syden sammen med ungene og svigers. Svigermor har kjørt meg og ungene til shoppingsenter så nå venter jeg på ungene som ordner milkshake til meg. Svigermor skulle lage lasagne til middag i dag, solen skinner og livet er helt strålende.
Postet 01-08-19 kl 16:16 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Da jeg skulle gjøre det, Dali, brakk jeg armen.
Postet 01-08-19 kl 17:03 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Au, millact. Var redd for armen og jentungen som stod i veien, men berga begge og tok kneet i steden.
Postet 01-08-19 kl 22:53 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Oooh, jeg husker mitt første møte med sykkelsko. Den klikkesaken satt så hardt fast at jeg ikke klarte å løsne skoene, så det ble en uunngåelig velt. Med tilskuere. Og jeg satt like fast i sykkelen da jeg lå på bakken som da jeg satt på. Relativt god underholdning, vil jeg tro.
Postet 01-08-19 kl 23:00 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Nettopp, Timar, skoen satt dønn fast, jeg veltet. Syklet så 14 km til jobb. Da jeg skulle dusje var det vondt å bruke armen og i løpet av dagen ble jeg blekere og blekere. Etter lunsj kjørte min kollega meg til legevakten. Brudd i armen.
Postet 02-08-19 kl 08:25 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no