Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 22-06-22 kl 08:16 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

I da flekser jeg på morgen/formiddag, så det blir trening og deretter tur i stallen Fylt med møter i ettermiddag/kveld, så passer fint.
Postet 22-06-22 kl 08:30 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
I går spadde jeg grus, i dag skal jeg flytte stein og ved. Kontorkroppen min lurer på hva i helsike jeg driver med.
Postet 22-06-22 kl 08:47 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag skal jeg jobbe til jeg stuper. Først møter med toppledere både her og i utlandet, og så skal jeg dra en prosjektgruppe med sirupfremdrift i mål. Jeg kjenner at jeg er optimistisk og sterkt tvilende på en gang.
Postet 22-06-22 kl 09:04 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Jeg har hjemmekontor iallfall til jeg har vært hos legen, får se etterpå om jeg drar på kontoret en tur. Ellers så skal jeg pakke, og til mamma og pappa for å feire bursdagen til pappa på forskudd. Niesa mi er en snartur hjemme, og vi reiser i morgen(om flyet går) så derfor passa det bra i dag.
Postet 22-06-22 kl 09:18 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har kommet meg på kontoret. Tror dette blir en lang dag. Føler allerede for å gjemme meg under bordet.
Postet 22-06-22 kl 09:20 av star star er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra en hotellounge i hovedstaden. Er på 13-årstur med mellomste og vi har tatt nattoget. Resepsjonisten var så snill og lot oss få låne loungen mens vi venter på ledig rom. Skulle vel bare mangle når vi betalte oss inn på frokostbuffeten. Tenåringen klør i shoppefingrene, jeg selv skulle gjerne hatt en dusj.
Postet 22-06-22 kl 09:28 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Heime etter overnatting på skulen med 4 hypre jenter. Lite søvn på meg i natt. Ikkje berre jentene sin "feil" Hadde akkurat parkert bilen for kvelden då pappa ringte og sa at no såg det ut til at det var mormor sin siste kveld. Så klokka 3 i natt sovna ho inn. Litt av ein start på sommarferien.
Postet 22-06-22 kl 09:36 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Vi har fått bud på firmaet vårt. Veldig surrealistisk. Litt lavt, men ikke noe skambud. Borger for gode forhandlinger - det blir veldig spennende.

Ellers skal jeg prøve å la være å ødelegge en treretters middag for fire i ettermiddag. Rettene er preppet av en veldig dyktig kokk, men jeg må varmebehandle noe av det, og - ikke minst - legge opp på tallerkner på en, eh, proff måte. Det blir også spennende ...
Postet 22-06-22 kl 09:39 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kondolerer, Hjertensfryd.
Postet 22-06-22 kl 09:55 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Kondolerer, Hjertensfryd.
Postet 22-06-22 kl 10:27 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Kondolerer, Hjertensfryd.
Postet 22-06-22 kl 12:07 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no