Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 21-01-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar

Månen forsvant bak en sky og kom ikke frem igjen så den fikk jeg ikke tatt bilde av heller.

Jaja, ny uke nye muligheter.
Postet 21-01-19 kl 07:55 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Mårn. Dagen tilbringes fortsatt på sofaen .. med en liten tur ut. Spennende dager her altså.
Postet 21-01-19 kl 08:24 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Øøøh. Mandag er litt fælt.
Postet 21-01-19 kl 08:56 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Ny uke med nye muligheter. Jeg har i alle fall fått inn syklemodus - tredje uka med vintersykling til jobb (senhøsten syklet jeg kanskje tre ganger på tre måneder). Nå er det endelig en vane igjen!
Postet 21-01-19 kl 09:14 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg var oppe og hentet mann og barn på Oslo S kl 01.10 i natt etter å ha sovnet på sofaen først. Så jeg er bittelitt trøtt.

Nå har jeg 4 arbeidsdager igjen på denne jobben, og jeg kjenner at jeg mentalt sett var ferdig med den for lengst. Men jeg skal holde ut 4 dager.
Postet 21-01-19 kl 09:21 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Morgen! Trøtt mandag, hektisk og hyggelig helg men ikke så mye ekstra søvn å hente. Fælt å si det, men gleder meg aller mest til helg igjen.
Postet 21-01-19 kl 09:24 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Hold ut, Millen! Er det nå du skal få laget de fotoalbumeme som ikke har blitt laget før, kanskje? (Gitt at du ikke er en sånn som allerede har albumene linet i hylla da)

Og Tjorven, med fire dager igjen kan du kanskje tillate deg å komme sent og gå tidlig? Hold ut, du og!

Mini og jeg er på tur, og våknet faktisk en time før frokosten åpnet. DET er en ukjent problemstilling, jeg som pleier å være bekymret for å ikke rekke den før stengetid.
Postet 21-01-19 kl 09:50 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
I dag følte jeg at verden var forferdelig urettferdig og fæl når klokka ringte. Jeg har vært dårlig i helga og stort sett ligget flat, det hadde jeg lyst til å fortsette med. Tok bilen til jobb til og med, det er jo egentlig juks.
Postet 21-01-19 kl 10:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg sitter her med rettebunken min, og tror nok kanskje jeg trenger enda en kaffe snart. Og en liten sjokoladebit.
Postet 21-01-19 kl 10:18 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg jukset også med bil i dag. Det er så kjip vei i starten når det er dårlig brøytet som i dag. Så en nestenulykke med syklist som holdt på å skli av fortauet og ut i veien foran en bil, så relativt trygg på valget.
Postet 21-01-19 kl 10:18 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn! Jeg kjørte mannen til flytoget halv seks i dag tidlig, veldig trøtt. Men sanket vel noen konepoeng i det minste. Nå er jeg på jobb med kaffe og gleder meg til å ligge på sofaen i kveld.
Postet 21-01-19 kl 10:23 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Morn - klarer ikke helt å komme i gang med uka enda... Det er vel strengt tatt på tide.
Postet 21-01-19 kl 10:34 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Jeg er og har vært en god stund på jobb, fysisk, men strever litt med å komme etter mentalt. Ganske grei dag, men stort møte i løpet av dagen. Kjenner jeg skolen rett blir det helt sikkert masse å gjøre når elevmassen også våkner fra helgevakuumet.
Postet 21-01-19 kl 10:50 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg kommer heller ikke i gang. Har mbu-møte senere i dag og da blir dagen lite effektiv.
Postet 21-01-19 kl 11:12 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
Jeg har i det minste startet på dagens oppgaver.
Postet 21-01-19 kl 11:25 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
God morgen fra Italia. Har begynt på reisen hjem etter en opplevelsesrik og fantastisk helg.
Postet 21-01-19 kl 11:34 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Kor er det det har snødd i natt da? Her kom det tre centi. Eg skal på jobb no. Elevane skal ha prøve og er eg vakt, og eg håpar eg har formulert gode spørsmål så dei ikkje maser på meg heile tida, eg har nemlig mye å gjere
Postet 21-01-19 kl 11:35 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg sitter i et langt og utmattende og dårlig organisert møte. Folk som er mer opptatt av egen fortreffelighet enn sak og som vil diskutere hvordan de tror saker er heller enn å faktisk få informasjon.

Jeg blir litt småsprø.
Postet 21-01-19 kl 11:35 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Å hjelpe meg, for en trøtt mandag. Mellomste har pådratt seg et eller annet forkjølelses/influensavirus og er så slapp som jeg aldri har sett han før. Vært oppe og pleiet og administrert febernedsettende "halve natta" både i natt og forrige natt. Pappaen (som for øvrig sov tungt hele natta) får lov å være hjemme og pjuske, mens jeg leker at jeg er effektiv på jobb.
Postet 21-01-19 kl 12:05 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Ingen jobb på meg i dag. Sjuk. Skjønner ikkje kva det er.
Postet 21-01-19 kl 12:17 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Mandag. Brutalt.
Prøver å finne frem litt motivasjon, men det er litt vanskelig om dagen.
Postet 21-01-19 kl 13:46 av Mex Mex er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no