Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 05-02-17 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! :kvitre:

Jentungen ville stå opp, og hun er jo sjefen, så da... Nå er det dansestund på stuegulvet mens mor gjesper.
Postet 05-02-17 kl 08:44 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Morn, morn. Bare meg oppe, enn så lenge. Egentlig er jeg trøtt, men jeg fikk ikke sove mere, så da så.

Ingen store planer for dagen, vaske litt klær, og pakke for Bodøtur i morgen, ungene skal til besteforeldrene, så jeg må pakke for dem også.
Postet 05-02-17 kl 09:20 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Morn! Stille morgen her. Om litt skal jeg ta hurtigbåten for å hente yngste, som har vært hos ei venninne i helga. Blir godt å få skravletrollet hjem igjen, blir jammen stille her uten henne!
Postet 05-02-17 kl 09:33 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
God morgen!
Jeg og vesla er våkne, det har vi vært ett par timer, mannen sover. Ingen planer for dagen. Godt!
Postet 05-02-17 kl 09:42 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
På vei til skalåmbakken, årets første tur.
Postet 05-02-17 kl 10:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Rolig morgen, snart ut på tur i snøværet. Det skal bli deilig tror jeg, er "kom deg ut dagen" så vi blir sikkert ikke alene... Ellers ikke så mange planer.
Postet 05-02-17 kl 10:38 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er alene hjemme og funderer på om jeg skal sitte i ro og lese boka mi eller rydde/organisere og male kjellernedgang. Hele resten av familien er ute, så de får være representanter på kom-deg-ut-dagen.
Postet 05-02-17 kl 10:40 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi var masse ute i frisk luft i går, så vi dropper friluftsdagen i dagtid fordel for innendørs fotballtrening.
Postet 05-02-17 kl 11:25 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Hadde tenkt til å besøke faren min på sykehus, men nå begynte Lille å kaste opp, så da utgikk den visitten.
Postet 05-02-17 kl 11:57 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg rydder hus. Og ser på tv og snøen som daler ned ute. Endelig snø! Nå skal jeg straks hoppe i dusjen før jeg kjører mellomste på kamp.
Postet 05-02-17 kl 12:08 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Når man har stått opp tidlig, pakket tre unger med tilhørende alpinutstyr i bilen, kommet halvveis til skibakkene (en time hver vei) og minstemor spyr. Når man da i tillegg vasker ungen og bilen og håper på at det bare er bilsyke og kjører 15 minutt til før neste runde, ja da snur man og kjører hjem. og
Postet 05-02-17 kl 12:45 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Fint vær, og vi er inne
Jeg er sliten etter å ha vært småsyk. Kidsa har nydelig lek oppe i 2.etg, og det hele er faktisk ganske idyllisk
Så da får de som skriver #liveterbestute få være ute i dag
Postet 05-02-17 kl 14:55 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg sitter på toget til Heggedal for å se enda en innebandykamp og nyter et lite fredfullt øyeblikk på nesten tomt tog med sovende baby og sjarmerende konduktør. :zen:
Postet 05-02-17 kl 15:28 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Deilig dag på slalåm i dag, men speilglatte veier hjem. Leser på nettet nå at flere biler kjørte utfor og politiet har sperret veien mens de venter på strøbil.
Postet 05-02-17 kl 19:53 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no