Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 16-10-16 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Primrose sin avatar
God morgen. Treåringen og jeg har vært oppe en hel time alt. Hun har bare mast om å få gå ut og leke to ganger alt.
Postet 16-10-16 kl 07:34 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Her har alle våknet nettopp, sjelden jeg sover helt til kl 9.

I dag må jeg få ryddet litt, iallefall tatt stua og en gang. Vaske litt klær står også på planen.
Postet 16-10-16 kl 09:05 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
God morgen.

Her er alle i pysj. Slenger rundt med te, bok, iPad i hvert hjørne av sofaen.
Eneste planen for dagen er å langkoke gulasj, det skal vi få til.
Postet 16-10-16 kl 09:27 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Sliiiiten. Feiret mannen som fylte rundt år i går, i seng rundt kl 5...
Postet 16-10-16 kl 10:41 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sto opp tidlig og har fått jobbet en god del med ting som bare ble liggende mens vi var på ferie. Har mye igjen på studieoppgaven, men jeg er i siget. Gjengen min jobber i hagen, mye som skal ordnes før vinteren.
Postet 16-10-16 kl 11:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg burde jobbe i hagen, har sikkert førti krukker igjen å vaske, men har hjemmekontor. Skal prøve å få til fire-fem effektive timer mens mann og barn er hos svigers, forhåpentligvis er jeg gjennom en tekstbunke til da. I det minste fikk jeg lagt ned 150-ish nye løker i går, sånn at jeg kan glede meg til vår, mens jeg venter på nytt, stort bed til neste år. Og så har jeg sjokolade!
Postet 16-10-16 kl 11:22 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Matilda sin avatar
Lurer på om det ikke er en god idé å stryke opp en malingsprøve, mens det er stille i huset...? Får bli i første pause.
Postet 16-10-16 kl 11:23 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Jeg maler gelenderet i kjellertrappen. Skikkelig pirkearbeid, men det blir lyst og fint.
Postet 16-10-16 kl 11:58 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg er på jobb og skriver på masteroppgave.
Oh, who am I kidding. Jeg surfer på FP og spiller Pokemon Go.
Postet 16-10-16 kl 12:39 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg koker coq au vin. Ungene var grøssende vitner til dramatiske scener med mor, kjøttøks og enormt fjærkre på kjøkkenet! Men nå gjør resten seg selv.
Postet 16-10-16 kl 12:51 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Hjemme i egen stue etter fem dager på loffen. Siste høstferiedag, men jeg må jobbe i kveld. Neste uke vil bli usannsynlig travel, så jeg må prøve å ligge lutt i forkant.
Postet 16-10-16 kl 12:59 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Sitter og dveler over en kaffekopp, men skal snart dra til byen og se på Japanomania-utstillingen på Kunstindustrimuseet og Nasjonalgalleriet. Håper det ikke er altfor stappfullt i gråværet.
Postet 16-10-16 kl 14:48 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Har ikke vært ute av huset i dag, og har i grunnen ikke tenkt det heller, tror jeg. Spinningsykkel, slynge, bok og kaffemaskin får styre dagen.
Postet 16-10-16 kl 15:48 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Stod opp kvart på ett, da hadde jeg tilbrakt tolv timer i sengen, og føler meg nesten utsovet. Merkelig og uvant, men deilig! Og på tide! Sov jo ikke i strekk alle de timene, men bra i sum, kjennes det ut som. Mellomste og mannen er på loppisvakt, minste er i bursdag. Jeg har det helt stille hjemme alene, gjør ikke noe fornuftig. Magisk!
Postet 16-10-16 kl 16:15 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Miss Norway sin avatar
Vi rydder i huset etter 16-åringens digre bursdagsselskap i går. Det tok helt av; dobbelt så mange som krasjet festen enn inviterte... det kom natteravner og politi og det hele. Heldigvis gikk det bra til slutt, selv om det var rimelig kaotisk en stund. Og huset ser ut deretter.
Postet 16-10-16 kl 16:24 av Miss Norway Miss Norway er ikke aktiv
Gammel
Pepper Lemon sin avatar
Så kjipt, missa. Og stakkars jentungen.
Postet 16-10-16 kl 16:30 av Pepper Lemon Pepper Lemon er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Ånei, missa! Det er skrekken.
Postet 16-10-16 kl 16:57 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Ånei, så kjipt! Var dere langt unna? Hvordan har bursdagsbarnet det?
Postet 16-10-16 kl 17:00 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Så utrolig kjipt, høres forferdelig ut!
Postet 16-10-16 kl 17:20 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Miss Norway sin avatar
Vi var (selvsagt) hjemme! Noe annet er galskap i Oslo, altså. Og det var alt i alt egentlig en bra opplevelse. Mye fin ungdom der ute! Og noen som bare vil være fulle og trøble og ødelegger for alle.
Postet 16-10-16 kl 18:32 av Miss Norway Miss Norway er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg er hjemme alene. Hatt en flott høstferie. Vært på ferie siden lørdag kveld. Overnattet i tre ulike hytter. Tilbragt masse tid med familie og venner. Lite søvn og masse sosialisering. Mye tid brukt ute i nydelig vær.
Postet 16-10-16 kl 18:39 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Godt å høre, Missa. Men likevel prøver de å kræsje?
Postet 16-10-16 kl 20:21 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jøsses, kræsjing med foreldre hjemme også!

Det har jeg faktisk hørt har vært en greie i usa i mange år også, det blir som en sport.
Postet 16-10-16 kl 22:13 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no