Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 02-02-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er hjemme alene i helgen. Men skal ta igjen fem uker med mattepensum så det er kanskje like greit. Må jo finne litt tid til å kose meg og da.
Postet 02-02-19 kl 09:08 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg skal en tur til storbyen i dag med gutta.
Er det noen som har lyst å joine oss på kino og Rive Rolf senere i kveld, så send meg gjerne en mld.
Postet 02-02-19 kl 09:19 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Tidlig oppe. Ser iallefall ut som det roer seg ned på snøfronten idag så jeg skal ut å måke.
Dagens plan er å skrive ferdig 2 deler på oppgaven å få sendt dette til veileder, trene, måke snø og bake. Noen timers skriving på morgenen nå først i alle fall.
Postet 02-02-19 kl 09:21 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Dagens plan er igjen å ha date med sofaen og ta det med ro og hvile. Kanskje tusle ut en liten tur i nabolaget.
Postet 02-02-19 kl 09:38 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Her er planen Flyballcup i gokk. Så mange timer i en hall.
Postet 02-02-19 kl 09:47 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har ingen planer hele helga, bare bikkja og jeg. Deilig akkurat nå, sikkert kjedelig om noen timer.
Postet 02-02-19 kl 10:15 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Ingen planer her heller, anna enn at kanskje daten kjem i kveld. Utrolig deilig. Heilt rolig. Elskar det.
Postet 02-02-19 kl 11:11 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Latskapshelg denne helgen i følge min minste sønn og det passet godt. Jeg har fått dispensasjon til å gå en tur litt senere.
Postet 02-02-19 kl 11:23 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har vært på samling med jobben og det kjennes godt i kroppen fortsatt.

I kveld blir det selskap, det er virkelig året for feiringer! Før den tid må det fikses mye, både her og der.. Måkes snø også, om ingen andre melder seg.
Postet 02-02-19 kl 12:02 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg nyter siste dag på sydlige breddegrader. Her er det 23 grader og deilig bris og jeg gruer litt til å komme hejm til snøkaos.
Postet 02-02-19 kl 13:07 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Deilg med hjemmelørdag, men jeg må visstnok ut i snøen etter hvert.
Postet 02-02-19 kl 13:24 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Så å si ingen planer for denne helgen, det er deilig. Jeg har kaffe og er ganske utsovet, så det er en god start.
Postet 02-02-19 kl 13:26 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skal en tur til biblioteket for å levere bøker, kanskje blir det med noen hjem igjen. Det spørs litt på når vi kommer oss dit.
Postet 02-02-19 kl 14:18 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Så utrolig digg i bakken i dag! Og snart skal noen lage deilig mat til meg. Livet er ikke det verste.
Postet 02-02-19 kl 17:36 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Er i Horten svømmehall på synkroncup. Det er høy luftfuktighet og varmt nok. Gruer meg til å kjøre hjem i mørket.
Postet 02-02-19 kl 18:24 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Fortsatt lørdag?
Postet 03-02-19 kl 11:12 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
Syns de er noe trege på søndager, de som har åpningsvakt.
Postet 03-02-19 kl 11:20 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Enig! Her står man opp med fuglene for å ferge over åpent hav og virkelig utfordre naturkreftene, og når man vil inn og skryte av et, så er ikke søndagsstuggu åpen?
Postet 03-02-19 kl 11:27 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er bare unnelig på dem som sover, kjenner jeg. Har vært våken i ualminnelige tider og har fått utrettet nøyaktig ingenting.
Postet 03-02-19 kl 11:32 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Kaffe varmet opp fra i går er også kaffe.
Postet 03-02-19 kl 12:06 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no