Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 19-06-17 kl 08:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
ingling sin avatar
Mornings fra flytoget! Fint å være tilbake til sommeren. Blir mye kaffe i dag, kjenner jeg.
Postet 19-06-17 kl 09:05 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.

Rett i skype-møte her nå kl 8.
3 uker igjen til ferie.
Postet 19-06-17 kl 09:08 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg kom på i dag tidlig at elleveåringen skulle ha med grillmat i dag, og det var åpenbart flere som meg, skal man dømme etter alle de fnisende femteklassingene på butikken.
Postet 19-06-17 kl 09:13 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Morn! På vei til jobb forsinket, men det går fint.
Snart kaffe.
Postet 19-06-17 kl 09:26 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Java sin avatar
To uker igjen, så er det ferie.
Postet 19-06-17 kl 09:38 av Java Java er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

På kontoret. Fire dager igjen til ferie og etter ferien begynner jeg i ny jobb. Nå er kontoret nesten ryddet og jeg avslutter og overleverer i høyt tempo.

Travel uke, grillavslutning på skolen i dag. Jeg er ansvarlig og kjempenervøs for været, men jeg orker ikke flytte det til et klasserom om vi ikke må. Langt møte i morgen ettermiddag. Avslutning med konsert på onsdag og enda en avslutning på torsdag. Heldigvis har jeg fri på fredag, for lørdag morgen reiser vi på ferie.
Postet 19-06-17 kl 09:43 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Deilig med arbeidsdag igjen, for med sånne helger så er kontorpulten definitivt det mest avslappende. En sinnsyk dugnadshelg er over, og jeg er helt utslitt.

Eldstemann spurte om hvordan jeg hadde blitt mer brun BAK på leggene enn foran. Det er det som skjer når du står 8 strake timer med ryggen til sola og roper opp hoppere og måler vindstyrke.
Postet 19-06-17 kl 09:44 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Tre travle uker igjen til ferien! Men jeg skal ha litt mini-ferie allerede denne uka her, så dette skal gå fint tenker jeg.

Jeg har hatt usannsynlig mye billettkrøll til den turen og har betalt uten å få noe bekreftelse tilbake for bestillingen, men nå har jeg satt Paypal på saken så får vi se om det ikke går seg til. Det føles litt som galskap med en svipptur til London nå, men ...
Postet 19-06-17 kl 09:54 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Susse sin avatar
Jeg er syk, det er helt håpløst tidspunkt! Har en stor bunke på kontorpulten som må gjøre ferdig før skoleåret er over dvs. i morgen. Hadde også et viktig møte i dag. Blæææ
Fått medisiner,men de dreper mer enn bare streptokokkene i halsen, så formen er virkelig elendig.
Et lyspunkt er at mannen min ikke forlater landet før i kveld (og kommer hjem i hendig tid, altså dagen før, familieferien om tre uker)
Postet 19-06-17 kl 09:55 av Susse Susse er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
To uker til ferie her også, jeg er for stresset til å glede meg noe særlig. Litt for tidlig å ta ferie både for min og mannens del, men i år måtte det bli sånn. Blir nok bra altså, men nå er det litt for mange baller i luften.

Deilig sommerhelg, ble litt solbrent, ikke helt sunt men en veldig sommerlig følelse å gløde litt.

Har sendt soldaten vår tilbake til russergrensen for siste gang, om en måned dimmer han! Blir godt å få ham hjem igjen, om det ikke er for så lenge, studier venter og han vil nok flytte i løpet av et års tid, tipper jeg. Men ikke så langt da!
Postet 19-06-17 kl 09:57 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
God morgen! Heftige dager på jobben med masse å gjøre og korte frister, men det er nå kjekt også. Utrolig travelt i disse juniukene, det er noe hver eneste dag. Masse gøy, men det blir så mye. Eldste kom opp i prøveeksamen i dag - ganske fornøyd med faget - og skal bruke dagen på forberedelser.
Postet 19-06-17 kl 10:02 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vi drar på ferie alt fredag kveld, så her sitter jeg med et takras av en todo-liste som jeg må klemme meg gjennom innen den tid. Jeg burde kanskje begynne snart, da.
Postet 19-06-17 kl 10:11 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Mann og barn drar på ferie på fredag, jeg skal jobbe en uke til. Men en uke helt alene er jo nesten litt ferie det også. Det begynner å roe seg litt på jobb nå, og det kommer godt med for det har vært heia-meg-rundt de siste månedene. Morsom heia-meg-rundt, men det er jo litt slitsomt selv om det er morsomt.
Postet 19-06-17 kl 10:14 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har fortsatt noen uker til F, men det hjelper på at både kor og korps har sluttet av for sommeren.
Postet 19-06-17 kl 10:25 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
F for fire av fem medlemmer i husstanden. Han som er på jobb blir skjemt bort med rent hus og ferdig middag hver dag, så han synes det er nokså behagelig. Sol i dag, så hagearbeid står på planen.
Postet 19-06-17 kl 10:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Jobb i dag og litt imorgen, så er det a. Men eg skal flytte og kjenner at ferie, ordentlig ferie, er langt borte ennå.
Postet 19-06-17 kl 11:11 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Siste mandag på jobb før f.
Postet 19-06-17 kl 11:27 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skulle vært lagrettemedlem i en rettssak i dag. Slik ble det ikke. Forsvareren var syk, og alt tok en liten evighet. Før vi fikk beskjed om at vi må møte på nytt i morgen, og at det kanskje blir rettssak da eller at det kanskje blir utsatt til over sommeren. Jeg hadde ryddet plass i kalenderen nå, og kjenner at det ikke kommer til å være helt greit hvis jeg må rydde plass en gang til i nær fremtid.

Sjefen sier at jeg er mer en hjertelig velkommen tilbake på jobb, men jeg hodet mitt var tydeligvis veldig innstilt på rettssak nå, for jeg kjente plutselig at jeg slett ikke ville jobbe.

Og så har jeg lært at de inviterer altfor mange lagrettemedlemmer, så selv om man må møte og være innstilt på å bli hele den perioden man er innkalt for, så er det godt mulig at man slipper unna. Og hvem det er som slipper vet vi ikke noe om før alle er på plass. Vel, vel ... man lærer så lenge man lever.
Postet 19-06-17 kl 13:15 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Polyanna sin avatar
Herregud som jeg HATERHATERHATER reiseregninger!!!!!
Postet 19-06-17 kl 13:54 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
I hear ya, sis.
Postet 19-06-17 kl 14:17 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Polyanna

Vi har tatt i bruk et helt deilig elektronisk system, som gjør at det nesten ikke er noe stress i det hele tatt lengre.
Postet 19-06-17 kl 14:25 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Og så du som har et så bra reiseregningssystem på jobben din, Poly.
Postet 19-06-17 kl 14:29 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Postet 19-06-17 kl 14:53 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Postet 19-06-17 kl 14:59 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Den eneste fodelen med min nåværende jobb er at det er lett å skrive reiseregninger.

En ettermiddag helt uten planer. Yngste og jeg syklet bort på det lokale senteret og gjorde et par ærend og gikk på kaffebar. Det var så hyggelig!
Postet 19-06-17 kl 20:21 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no