Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 29-06-17 kl 09:37 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Heilo sin avatar
Kaffeape høres ut som noe jeg trenger. Jeg har vært våken siden klokka fire med bronkitt.
Postet 29-06-17 kl 09:40 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar

Klarer ikke helt å våkne. Klarer ikke helt å finne motivasjon. Feriemodusen kommer snikene, og jeg har over 1 uke igjen med jobb. Sukk
Postet 29-06-17 kl 09:42 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Heilo!

På jobb, snart møte, har kaffe, mye stress før det blir F.
Postet 29-06-17 kl 09:42 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Ånei Heilo, jeg hadde noe liknende sist uke. Ble hektet på varm melk med honning, det fungerte slik at jeg fikk sove litt og ikke skremme alle rundt meg.
Postet 29-06-17 kl 09:48 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
For lite søvn og en lang dag venter. I tillegg må jeg ta det som virker som et umulig valg å ta idag, vondt i magen. Jaja. Jobb i morgen og mandag, så F...
Postet 29-06-17 kl 09:52 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
God bedring, Heilo og lykke til med valgene, Trixie.

Avreise for Eldste i dag og for resten av oss i morgen. Litt å ordne i dag, fint av været å være dårlig.
Postet 29-06-17 kl 09:55 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
God bedring til Heilo, og gode tanker til Trixie.

Rydding og vasking på programmet etter jobb i dag, før Ville kommer tilbake fra korpstur.
Postet 29-06-17 kl 10:00 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er hardt å være den eneste som MÅ stå opp om morgenen for tiden. Både mann og barn snorksov da jeg listet meg ut i morges for å dra på jobb. På jobb er det mer enn nok å gjøre, perioden vi er inne i nå er en av de travleste vi har.
Postet 29-06-17 kl 10:37 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Kun i dag og i morgen så er det F!! / Jobbstress til opp over ørene både for meg og mannen, klær må vaskes, korpsungene kommer hjem i kveld med bunker av skittentøy. Det må stuntvaskes! Jeg har hjemmekontor og må visst snike meg til litt klesvask i løpet av dagen, er jeg redd. Og så har jeg litt angst for kansellering av fly, tipper natt til lørdag blir ganske så søvnløs.
Postet 29-06-17 kl 10:39 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Minstemann er syk og i går kveld ba han tynt om å få gå til legen. Legevakta var like bekymra for den stive nakken som jeg, men endte med antibiotika og vent og se. Hva det enn er han har, har han delt med seg. Jeg har bomull i hodet og vondt i absolutt hele kroppen.
Postet 29-06-17 kl 10:42 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Mannen min og jeg var på kjærestemiddag på fin restaurant i går, og det var så fantastisk at jeg fremdeles svever litt.
Postet 29-06-17 kl 10:43 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Me er i semi feriemodus. Jentene er på sommarklubb i regi av kommunen og der er det oppmøte kl 9 kvar morgon. Så før klokka er 8 om morgonen er alle 4 oppe
Postet 29-06-17 kl 10:55 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
I går så Mave en Idris Elba-look alike, i dag kan jeg nesten sverge på at Billy Bob Thornton jogget forbi meg langs akerselva.
Postet 29-06-17 kl 11:27 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg tror ikke helt det, Tallulah.
Postet 29-06-17 kl 11:50 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Candy Darling sin avatar
Det mest urealistiske med den historien ville vel antagelig vært at BBT jogget.
Postet 29-06-17 kl 12:12 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Og så fint at det var så bra, Tjorven, ingenting gleder meg mer enn at Bon Lío leverer maks igjen.

Og i dag har jeg finkjole på, for jeg skal til Omakase med mann og vennepar!
Postet 29-06-17 kl 12:13 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Sitat:
Det mest urealistiske med den historien ville vel antagelig vært at BBT jogget.


På jobb! Siste frist-ordrene drypper inn, heldigvis i håndterbare størrelser, for i morgen stenger jeg hele sjappa i fire hele uker!
Postet 29-06-17 kl 12:26 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg tror på deg jeg altså Tally.

I dag er alle idioter og jeg burde egentlig bare ligge i sengen og mumle ned i puta.
Postet 29-06-17 kl 12:50 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Fortsatt over to uker til F her, det føles leeeenge. Har fått noen skriveoppgaver til de neste ukene, så skal vel klare å få tiden til å gå. Venter på en viktig telefon, så konsentrasjonen er litt såder. Ligge i sengen hørtes ut som noe som hadde passet meg også bra i dag.
Postet 29-06-17 kl 14:18 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no