Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 13-01-24 kl 05:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Sitter og blomstrer og venter på nok dagslys til å vurdere føret. Spyr ved tanken på å løpe på mølle en gang til nå, men er pingle på glatt føre.
Postet 13-01-24 kl 08:52 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Jeg spiser frokost, skal kjøre til Oslo.
Postet 13-01-24 kl 09:19 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har satt herr Ken Wood i arbeid. Måtte ta meg av noe melk utgått på dato, så nå blir det liflige rundstykker til brunsj. Usikker på føret her også, det er bart, men frykter underkjølt regn fortsatt. Ingen store planer for denne lørdagen, sløving og litt bevegelse er vel eneste på agendaen. Sengetøyet er til vask :glorie:.
Postet 13-01-24 kl 09:37 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg stekte pannekaker til frokost, siden vi hadde røre igjen etter en middag.
Generalprøve og konsert i ettermiddag, ellers blir det vel strikking og rydding på programmet.
Postet 13-01-24 kl 10:19 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg har vasket bad og ommøblert på pianoet, nå skal jeg ringe min far på fødselsdagen, og deretter blir det fjelltur i tåke og regn
Postet 13-01-24 kl 11:01 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det dirra i glassa mine så den kan ikke ha vært så veldig høyt over taket (helikopter).
Planer om en tur ut, men foreløpig er jeg i morgenkåpa i sofaen.
Postet 13-01-24 kl 11:04 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg SKAL ut i dag, og gå tur. Er sur og lei av at eg ikkje kjem meg ut, så då får eg gjere nokon med det ellers i løpet av helga er det vurdering, husarbeid og avslapping. Mest det siste.
Postet 13-01-24 kl 11:10 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi slapper av etter en hektisk uke. Vi må handle til gjester i morgen og jeg skal en tur på kafé med venninne, ellers rolig.
Postet 13-01-24 kl 11:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg droppa hotellfrukosten i dag, trengte å slappe av og vere i fred etter nokre veldig sosiale dagar. Skal ut og treffe ein kompis litt seinare, då blir det vel fort nokre glas vin og mykje god prat.
Postet 13-01-24 kl 12:17 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Butikkrunde unnagjort. Og så har jeg gått over dørene og bakluka skikkelig etter at guttungen vaska bilen på torsdag. Skal jo bli kaldere igjen.
Postet 13-01-24 kl 13:20 av star star er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg sitter og spiller the guy in the seat for Prima, som bytter tog på Birmingham New Street med litt knapp margin. Ja, jeg vet hun er 20 og voksen osv., men det er nå litt nervepirrende likevel. Skal sikkert slutte med det innen hun blir 30.
Postet 13-01-24 kl 14:56 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det gikk helt utmerket, forresten.
Postet 13-01-24 kl 15:09 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Sløve og ordne dag. Eller kanskje ikke sløve ... Vasket klær, kjøpt nye gardiner som er hengt opp, satt pizzadeig, og handlet en del til neste helg.
Postet 13-01-24 kl 15:13 av annemede annemede er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no