Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 18-01-24 kl 05:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Sliten. Og har delvis panikk fordi lørdagen da går bort til samling. Ikke har jeg lest noe heller.
Men på bussen. Overraskende mange på i dag.
Postet 18-01-24 kl 07:00 av star star er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! På hjemmekontor, og venter på snøen som skal kommer her i dag. Antar at det ikke blir så ille, men vi får se.
Postet 18-01-24 kl 07:44 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er støl etter gårsdagens noe strabasiøse gåtur hjem fra jobb. 2 timer og 45 minutter, 11 km. Puh. Men holdt på forsetter mitt om å gå til t-banen hver morgen. Banen er så og si i rute.
Postet 18-01-24 kl 07:56 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, her ble det hjemmekontor. Det tar nok litt tid før Oslo-transporten er helt tilbake i full drift. Skal se om jeg finner litt arbeidsdisiplin også.
Postet 18-01-24 kl 07:58 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Uææ, den gåturen hørtes bare sånn passe morsom ut, Blånn!
Postet 18-01-24 kl 07:59 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Skal til legesenteret og setje på 24-timers blodtrykkmålar. Yey. Det blir eit kjempekjekt døgn.
Må grave bilen fram av snøen først, da.
Postet 18-01-24 kl 08:30 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! På jobb igjen, etter hjemmekontor i går. I dag er det produksjon som står på planen, og muligens litt årsavslutningsarbeid.

Og aldeles snart er dagen en hel time lenger her hos oss enn ved solverv. Det er lys i tunnellen!
Postet 18-01-24 kl 08:42 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg har tatt meg en feriedag, men jobber litt likevel.
Skal bare ta en rolig dag, forebygge litt rett og slett.
Skal snart trene, og kanskje få litt sol i ansiktet. Det er snart, snart, februar.
Postet 18-01-24 kl 08:49 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Merker at det er litt mer lys når jeg går fra jobb, det er deilig.
Jeg tok buss hele veien til jobb i dag - regner med mesteparten av ettermiddagen går med til måking. Rart å tenke på hvor forskjellige disse årstidene er..
Postet 18-01-24 kl 08:51 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
I dag har vært en interessant dag så langt. Skubbe en bil (ikke min), hjelpe noen barn over veien og skli ned en bakke.
Postet 18-01-24 kl 08:55 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg har trosset trusler om snø og kaos og karet meg på jobb. For å oppdage at administrasjonen har tatt hjemmekontor. Erremulig!
Postet 18-01-24 kl 09:09 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag. Fortsatt syk, men skal prøve meg på jobb i morgen.
Postet 18-01-24 kl 10:07 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har hjemmekontor, pent vær, og over to meter høye brøytekanter rundt gårdsplassen min.
Postet 18-01-24 kl 10:17 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Back2back møter fra 08.30 - 17 idag. Altså ble det hjemmekontor istedet for kontorkontor. Sikkert smart siden det nå snør som fy ute.
Postet 18-01-24 kl 10:25 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg prøver å se det lyse i en tung januar, og gleder meg til søndagens milepæl: Sola kommer over horisonten FØR klokka 10! Neste lys-milepæl blir når den blir oppe til etter klokka 15, men når det blir kan ikke YR fortelle meg enda; foreløpig går den ned rundt 14.30 i helga.

(Det er ikke sånn at vi nødvendigvis ser sola sjøl om den kommer opp tidligere; vi har en fjellkjede i sør som skygger for den når den står lavt. Men det blir jo lyst tidligere uansett. )
Postet 18-01-24 kl 10:33 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
@Stompa: Appen min sier at sola går ned etter klokka 15 den 28. januar der du bor. Og derfra går det for, for allerede 11. februar går den ned klokka 16. Og står opp halv ni.

(Appen heter Sun & Moon og er min støttekontakt i januar og februar.)
Postet 18-01-24 kl 11:56 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no