Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 22-09-19 kl 08:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Jeg ligger i senga og kjenner at i løpet av dagen må jeg skifte til vinterdyne. Ikke rart jeg har sovet dårlig i natt ...

Bare å stå opp og hive seg over rettebunkene igjen. Må bare finne fram litt ullundertøy først. :fryser:
Postet 22-09-19 kl 09:04 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Resten av familien ligger fortsatt og sover. Vi er i Trysil for helgen. Sykling, bading, bowling og mye kos.
Postet 22-09-19 kl 09:43 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Sol i sør. Vi skal på kretskonkurranse med speideren.
Postet 22-09-19 kl 09:51 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Gleder meg til klokka 15. Da er vi ferdige med årets siste barnebursdag, og jeg kan endelig senke skuldrene litt resten av dagen. Barnebursdag er ikke noe for utslitte introverter. Yoga, te, strikking og fortrenging av rettebunke i kveld!
Postet 22-09-19 kl 10:01 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
På vei til nok en seminardag. Er sliten og lei.
Postet 22-09-19 kl 10:21 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Kaffe, avis, skogstur og matlaging til familiebursdag i kveld. Me like.
Postet 22-09-19 kl 10:34 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Fortsatt syk.
Postet 22-09-19 kl 10:37 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Litt for stille helg for meg. Har lyst til å gå topptur i finværet, men det er tiltak alene. Har allerede gått morgentur i skogen, da.
Postet 22-09-19 kl 10:41 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Blondie. Vurderer ein topptur eg og, men det er ikkje like kjekt aleine.
Postet 22-09-19 kl 11:03 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Har endelig fått i meg varmen. Rettingen går tregt, men det går framover. Jeg er ikke 100 % fokusert; har en forkjølelse som ligger og ulmer og gjør at jeg ikke føler meg helt i topp form. Det hadde vært greit at det enten ga seg, eller at jeg ble skikkelig syk så jeg ikke hadde annet valg enn å være hjemme og bli frisk.
Postet 22-09-19 kl 11:25 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg sløver i sofaen og prøver å komme meg etter halvmaraton i går. Satser på en tur i skogen med mannen, og etter det skal jeg prøve å spore opp ca. hundre personer som bodde i samme studentbolig som meg på nittitallet for å sende ut innbydelse til fest. Jeg er nemlig headhuntet til festkomiteen. Fools! Jeg som har null kreativitet og som ikke engang liker fester. Men slikt forefallende er jeg god på.
Postet 22-09-19 kl 11:36 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg fikk unnagjort badet grundig i går, noe på kjøkkenet og hele stuedelen. I dag er planen spisebord og kjøkken. Kamp i kveld.
Postet 22-09-19 kl 11:39 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Det er heilt nydelig vær ute! Eg må jobbe litt og husarbeide litt, men eg skal gå tur og plante fine høstblomster som eg kjøpte i går.
Postet 22-09-19 kl 11:42 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
I nydelig høstvær sitter jeg inn og må jobbe med studiene. To innleveringer rett etter høstferien og jeg er langt bak. Har kastet ut mann og de to yngste så det er rolig her. Men etter lesing da skal jeg ut, om det så bare er i hagen.
Postet 22-09-19 kl 13:47 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg småjobber og hører på eldstemann som spiller Minecraft. Forsøker å svare en kunde på et spørsmål om noe jeg hadde stålkontroll på for tjue år siden. Nå: not som much.
Postet 22-09-19 kl 14:52 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
4 måneder til neste gang. Takk og lov. Skal begynne å gjøre som svigerinna mi - bestikke ungene med finere gave, om de dropper barnebursdag.
Postet 22-09-19 kl 15:50 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Matilda; da ungene var mindre syntes jeg noe av det aller beste ved å ha tvillinger var at jeg måtte lide meg gjennom å arrangere to bursdagsfeiringer i september, og så var det et helt år til neste gang.
Postet 22-09-19 kl 16:04 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg kom meg ut på topptur. 11 km hittil i dag, kveldsturen med boffen blir nok ikke så lang.
(Han har veeeeldig korte bein).
Postet 22-09-19 kl 17:15 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Ser den, Stompa!
Postet 22-09-19 kl 17:35 av Matilda Matilda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no