Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 07-07-17 kl 08:03 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Bare meg oppe, ungene sover. I dag tror jeg skal klippe litt mer plen, dvs jeg har ingen plen, det er masse andre greier der. Jaja, det blir aldri be uansett. Skal også høre med ungene om vi skal prøve å sette opp den trampolina.
Postet 07-07-17 kl 08:20 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God morgen! Hjemmekontor i dag, med innlagt pause for besøk i minstejentens nye barnehage. Starter dagen rolig etter litt sein kveld og en god del bobler i går. Kaffe!
Postet 07-07-17 kl 08:27 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Oppe, men ikke våken ennå kjenner jeg. Fortsatt trøtt.
Siste dag før vi ferie for alle her. Vaske, rydde og begynne å pakke tror jeg står på programmet idag.
Postet 07-07-17 kl 08:51 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
På jobb. Mannen går ut i ferie idag, men jeg skal jobbe en uke til. Skal hente junior idag som har vært med kompis på hyttetur. Ikke sett han på en uke så jeg gleder meg.
Postet 07-07-17 kl 08:56 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Christa sin avatar
God morgen.
Fortsatt på F i Spania. I dag har vi ingen planer. Blir sikkert litt bading og sløving med bok/iPad på fanget.
Postet 07-07-17 kl 09:28 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God morgen, fortsatt dyp F modus her også. I dag er nest siste dag som 5-barnsmor: nevøene våre som har vært her i en uke reiser hjem i morgen. Planen for dagen er frokost på takterrassen og strand etterpå.
Postet 07-07-17 kl 10:30 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Herre, jeg har brukt opp 1 uke av ferien min!
Postet 07-07-17 kl 11:15 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har også brukt opp en uke av f, men på akkurat det jeg liker best, så jeg er godt fornøyd. Det er nå under 30 grader på Kreta, og livet er relativt greit.
Postet 07-07-17 kl 11:31 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Woopwoop.

Jeg sitter på kontoret og banner over festivaler som vanlig. MEN! Torsdag neste uke er det hastalavista, og så en drøy uke med sykkel og telt og danske strender.
Postet 07-07-17 kl 11:41 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg har en 12-timers reise foran meg. Vi skulle egentlig tilbragt helgen på Østlandet, men vi må kjøre hjem etter å ha landet på østlsndsflyplass.
Postet 07-07-17 kl 12:38 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Siste dag før F her også. Ingen avreise på et par dager, de første dagene skal gå i rolig tempo og det skal nytes av vi har barne fri,
Postet 07-07-17 kl 12:55 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Uffda 007.

Jeg har fire dager igjen på reise, men er skummelt klar over at hjemreisen blir hard.
Postet 07-07-17 kl 13:28 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Siste dag før F her, har nettopp snakket med tenåringen om at jeg kommer tidlig hjem fra jobb og forventer ikke-bomba hus. Han ble redd, stakkars.
Postet 07-07-17 kl 13:38 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har nettopp tatt siste dose med antibiotika og har dermed kubbet i senga, fordi jeg blir så utrolig trøtt av det. Så da regner jeg med å sove en time eller to før det mor og far serverer pinnekjøtt til middag. Virkelig travle feriedager, ass.
Postet 07-07-17 kl 13:55 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
En hel uke til F. Men det er veldig snart helg, kjenner jeg! Må nok jobbe litt i helgen også, men enkel, sofabasert jobbing. Snart hente førskolejenten min, siste dag for nok en venninne i dag, så det begynner å bli tomt og stille i barnehagen.
Postet 07-07-17 kl 14:06 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Sluttspill er utrolig spennende. 1/8-finalen ble vunnet med sekunder igjen på klokka. Vondt i halsen og høy puls. Kvartfinale om en drøy time.
Postet 07-07-17 kl 14:20 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Jeg har så langt brukt første feriedag til å sanke god ektefelle/hundeeier/huseier/mor/husmor-poeng, og lurer på om jeg skal inkludere handling og middagslaging eller om det kanskje er i overkant.
Akkurat nå ligger jeg på sofaen med strikketøy og merker at jeg er skikkelig ute av trening. Har rekket opp tre ganger fordi det er for stramt/slakt/ujevnt.
Postet 07-07-17 kl 14:54 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
F i Italia.
Dagen består av sol og bad, imorgen skal vi ut på båttur til en øy. Etter en reisedag på 14 timer igår var der greit med sløvings idag.
Postet 07-07-17 kl 15:11 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Kvartfinale vunnet. Jeg er straks stemmeløs...
Postet 07-07-17 kl 16:36 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no