Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 17-08-16 kl 09:11 av Kaffestuggu

Gulp, storebror ser at vi er forsinket med åpning.

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
På plass på jobb etter en runde hos manuell terapeut. På tide å ta fatt på den ikke helt fungerende skulderen. Igjen.

Det er ikke så mye liv i bloggene om dagen. Meg selv inkludert. Hva sier dere til å ta en runde med noe bildeblogging fra hverdagen? Nå er vi straks i gang med skikkelig hverdag, barnehage, skole, fritidsaktiviteter som skal følges opp, ny strikk, gammelt strikk, trening, ikke trening, middager, kleshauger .. Ja. Hvordan tar vi fatt på hverdagen igjen..?
Postet 17-08-16 kl 09:21 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hejpåeralla fra Stockholm-toget. Det tar i underkant av fem timer, men jeg har med jobb nok til sikkert ti.
Postet 17-08-16 kl 09:29 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Åh, Stockholmstoget! Det er så bra fordi det er Stockholm i andre enden.
Postet 17-08-16 kl 09:30 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Siste fridag, så jeg har øvd på å stå tidlig opp, men det ble litt slitsomt så jeg har lagt meg igjen.

Kafé litt senere, og ellers bare ta dagen som den kommer.
Postet 17-08-16 kl 09:32 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Ja, har du noen fantastiske Söder-tips til meg, Tally? Litt kan jeg nok desertere fra konferansen min.
Postet 17-08-16 kl 09:35 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Den kaffen! Den STIRRER på meg.

God tur til Stockholm, Toffen. Jeg elsker den byen, så jeg er grisemisunnelig på deg.

I dag trodde jeg for alvor at jeg aldri skulle klare å rulle meg ut av senga, og utsatte og utsatte. Men jaggu klarte jeg ikke å være effektiv på morgenen, sånn at jeg rakk et tidligere tog enn planlagt. Og det til tross for at hunden insisterte på at jeg måtte bli med henne ut en tur før jeg hadde fått i meg frokosten min.
Postet 17-08-16 kl 09:47 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Sol ute, jobb inne. Sommeren er alt for kort til alle uteprosjektene våre hjemme. I alle fall nå som hverdagen er her igjen.
Postet 17-08-16 kl 09:48 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Stockholm!

På jobb og i full gang etter ferien. Heldigvis skal jeg ha miniferie igjen allerede i morgen - det er viktig med gradvis tilvenning til hverdag.
Postet 17-08-16 kl 09:53 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Ikke mye kvitring fra Bergen i dag. Det er tåke og jeg ville ha sol. Vi er ikke ferdig med maleprosjektet og jeg er lei av å male. Jeg har vondt i hodet og mensen og har bare lyst til å ligge i sengen og være sur. Dessverre er det ikke så mye åpning for det i hverdagen, så jeg er på jobb.
Postet 17-08-16 kl 09:56 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Om jeg har!
Ramen til middag: Ai Ramen
Øko til lunsj: Cafe Muggen
Pønk-øko-lunsj: Louie Louie
Kitsch-shopping: Coctail
Kjoleshopping laget på gamle tekstiler fra seksti og søttitallet: Orkan Lia
Kjøp stolen du sitter i og lampa du leser ved: Cafe String
Verdens fineste kopper på Tjärhovsgtan: Åsa Lindström
Du rekker også noen innmari flotte utstillinger på Fotografiska, og restauranten deres er også innmari, innmari god. Krav: Du må ta bilde ut av de store vinduene over mot Gröna Lund. Det gjør alltid jeg. Evt få noen til å ta bilde av deg som sitter i vinduet og ser mot Gröna Lund.
Postet 17-08-16 kl 10:02 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Hei og hopp! Tar til meg Stockholm-tips, skal dit neste helg. Mannen har møter torsdag og fredag, og jobbmiddag med følge () fredag kveld, så er det litt mini-partur etter det. Jeg joiner ham torsdag kveld, og jobber fra hotellet fredag. Nå begynte jeg å glede meg skikkelig!
Postet 17-08-16 kl 10:50 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Dagens pjusk går til Blå, håper du føler deg litt bedre etter hvert.

Jeg har egentlig første skoledag i dag, men er hjemme og jobber i stedet. Så får vi se på eksamen hvor god den avgjørelsen var!
Postet 17-08-16 kl 11:02 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Postet 17-08-16 kl 11:17 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Tåken er ikke fullt så tung som i morges, det gjelder både og i hodet. Jeg fant en gjenglemt sjokolade fra før ferien i skuffen på jobb, utrolig hva det hjelper på jobbmotivasjonen at jeg ikke kan smake på den før jeg har gjort unne minst 3 punkt på listen min. :svosj:
Postet 17-08-16 kl 11:51 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har ikke lyst til å jobbe!


:snufs:


:snufs.


Okeida.


Postet 17-08-16 kl 12:00 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Ja, da var det liksom slutt på arbeidsro for i høst, det er bare å glede seg til desember. :svosj:
Postet 17-08-16 kl 12:07 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Åh, jeg vil også til Söder!
Postet 17-08-16 kl 12:40 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Hvor blir det av håstrikken min på vei til jobb?
Postet 17-08-16 kl 13:18 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har lyst på is, lurer på om jeg må gå og kjøpe en. Det er jo onsdag.
Postet 17-08-16 kl 14:17 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
m^2 sin avatar
Hvor blir det av hårstrikk, punktum. Jeg begriper det ikke, de blir jo bare borte!
Jeg er pjusk og bruker opp HBO Nordic
Postet 17-08-16 kl 19:17 av m^2 m^2 er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg syklet til og fra jobb i dag. Første gang etter det elegante stupet jeg presterte i mai så det gikk sakte både i nedoverbakkene og oppoverbakkene. På jobb har jeg lært å bruke hjertestarter.
Postet 17-08-16 kl 19:38 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg kan ikke lage eplegele. Det fant jeg ut i dag.
Postet 17-08-16 kl 20:33 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no