Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tredjedagskaffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tredjedagskaffe

Postet 27-12-18 kl 10:17 av Kaffestuggu



Beklager sen åpning, vi har stått i kø på romjulssalg for å få tak i nye kopper. Håper dere synes det var verdt det.

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Addison sin avatar
God formiddag! Dvs. god og god, jeg jobber uten å egentlig ha noe jeg skal gjøre, må bare ha vakt på tlf og mail/kundesystem, så sitter nå her i gråværet med kaffen og kattene, alle andre sover. Mellomste dro av gårde til skolen for en stund siden, der skal det lages revy!
Postet 27-12-18 kl 11:31 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God formiddag.

Jeg jobber med masse å gjøre, men det er litt vanskelig å komme i gang etter mange dager med ferie. Så det går ikke så fort.

Men nå har det begynt å dukke opp litt flere her også, så det blir i hvert fall noen å spise lunsj med og det blir bra.
Postet 27-12-18 kl 11:37 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Legetime unnagjort; mest sannsynlig influensa, men nye neseprøve er tatt for å sjekke om det er ny runde lungebetennelse, i tillegg skal jeg inn og ta røntgen.
Jeg er generelt grinete på verden om dagen.
Postet 27-12-18 kl 11:43 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Mex! Håper du blir frisk nå.

Fri, men fant ut jeg skulle sjekke litt jobbmail likevel og har fått videresendt noe.

Straks bytur for å bytte noen bøker og diverse annet.
Postet 27-12-18 kl 11:48 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er på kontoret ( ) og registrerer at det alltid er noen litt hakkete engelsksamtaler de første timene etter at man har hatt noen dagers pause altså.
Postet 27-12-18 kl 12:31 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har fri i dag også. Har vært å hentet ny gjest som skal ta med seg gjesten vi har hatt ett par dager i morgen. Må også få byttet en jakke som eldste fikk som var litt liten.
Postet 27-12-18 kl 12:48 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Har jobba litt mens eg venter på melding frå ungane om at dei er klare til å bli henta. Skal bli godt Og så er eg på chat med telenor. Siste eg fekk beskjed om er at det er ca 40 minutters ventetid på ein kundebehandler. Jada.
Postet 27-12-18 kl 12:59 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Sonar sin avatar
Fri idag, men jobb i morgen etter to uker fri. Iallfall det som er planen. Våknet opp tett i pappen idag og formen er ikke god. Mannen vært syk i juledagene, så det er vel som forventet at jeg også skulle bli syk. Krysser for at formen blir raskt bra, for jeg har igrunnen mye å gjøre på jobb imorgen.

God bedring, Mex!
Postet 27-12-18 kl 13:00 av Sonar Sonar er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
I dag er første dag uten middagsgjester eller -besøk siden den 20. Kjenner at det var på tide; for en ultraintrovert som meg er så mye sosial aktivitet utrolig slitsomt.
Postet 27-12-18 kl 13:35 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal på dagtidsfest i dag, snart på farten. Fordelen er at jeg er fresh i morgen, mest sannsynlig.
Postet 27-12-18 kl 13:48 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Butikkrunden gikk kjapt, ikke mye folk og greit å bytte. Fikk også sjekket synet til yngste siden han har hatt så mye hodepine de siste ukene, men han ser visst som en ørn.
Postet 27-12-18 kl 15:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn, jeg er forkjøla og har avlyst dagens juleselskap (introverten fryder seg bittelitt). Og stakkars mannen blir nødt til å gå rundt i butikker.
Postet 27-12-18 kl 15:33 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Sympati, Stompa. Det er det tøffeste for meg også, mennesker og gjester NON stop. Og flaks at jeg giftet meg med en fra utlandet, så vi annenhver år har besøk i fire dager, eller er selv på besøk i fire dager....I år er vi reist vekk, til varmen, og dette kunne jeg veldig lett ha gjort hvert år kjenner jeg...men barna gleder seg allerede til «ordentlig» jul igjen neste år, så.
Postet 27-12-18 kl 16:27 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God ettermiddag.

Jeg er hjemme a!ene, ungene er hos faren og skal være der til nyttårsaften.
Jeg svarte på en konkurranse på NRK Nordland i kortest, ble trukket ut til å være med på direkten på NRK Nordland sin morgensending. Svarte rett på to spørsmål og får premie i posten.
Postet 27-12-18 kl 16:35 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Vi har nettopp kommet hjem etter å ha vært på besøk siden 23.12. Det meste er pakket ut og vaskemaskinen går. Mann og eldstedatteren sendte jeg ut på litt bytting og mathandling. Yngste rydder på plass julegaver på rommet sitt, mellomste forsvant rett inn på rommet (#tenåring). Så da sitter ho mor igjen her med fyr i ovnen, bok, stille. . Et valg gjenstår: en joggetur nå, eller en tur på treningssenteret seinere. Jeg tror det blir en joggetur, det går raskere, og mer tid til bok og sofa etterpå.
Postet 27-12-18 kl 16:57 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God kveld! Vi har hatt svigerfamilien på middag i dag også, men nå er det slutt på middagsselskapene. Det har vært veldig hyggelig, og vi har masse rester, så jeg tror ikke jeg trenger å lage mer middag i år.

I morgen tenker jeg meg en tur på jobb, som en liten avveksling. Kan være hyggelig det også.
Postet 28-12-18 kl 00:55 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no