Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 10-06-22 kl 08:39 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Dagen er her. Fredag. Enjoy!
Postet 10-06-22 kl 08:57 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
I dag får vi fint besøk på jobben, så jeg har hvit skjorte på. :challenging luck:

Vet ikke helt utkommet av møtet, men har med bedriftsrådgiver for sikkerhets skyld.
Postet 10-06-22 kl 08:58 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg er hjemme etter å ha vært nattevakt på skoleovernatting. Dette blir en - interessant dag.
Postet 10-06-22 kl 09:17 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til annemede.

Fredag. Jeg er på kontoret og etter en hjemmedag i går er det ganske deilig. Nærmeste kollega er borte, så jeg har kontoret for meg selv og satser på at det kommer inn nok folk til at det blir en hyggelig lunsj.

Masse å gjøre, men jeg skal uansett gå kl. 15 og må bruke den siste timen på å rydde. Vi skal flytte rett før sommerferien, så kontoret må pakkes sammen og det begynner plutselig å bli litt få dager igjen til det.
Postet 10-06-22 kl 09:27 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret.
Rakk å lage pizzadeig før jeg dro for jeg glemte det i går.
Postet 10-06-22 kl 09:29 av star star er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På kontoret, skal snart bytte olje på bilen, og etterpå kjøre 45 minutter for å dele ut en blomst, så tilbake på drøftingsmøte, så er det helg.
Postet 10-06-22 kl 10:30 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Vi har samlet hele skolen for første gang siden julen 2019. Tenk det. 2,5 år siden. Grunnen til at vi ikke har samlet oss før nå er at gymsalen har vært under rehabilitering dette skoleåret. Vi grein oss til å få den ferdig denne uka slik at 7. trinnsavslutningen kunne være der. Samlingen i dag var generalprøven. Tårene satt løst, merket jeg.
Postet 10-06-22 kl 10:40 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Og i kveld er selveste avslutningen for 7. trinn + sommerfest for personalet. Lurer på hvordan dette skal gå, siden jeg er litt redusert etter middagen med rektorer og ass.rektorer i går.
Postet 10-06-22 kl 10:41 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har overhodet ingen følelse av at dette har vært noen kort arbeidsuke. Så helgen er hjertelig velkommen.
Postet 10-06-22 kl 10:49 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg synes også det har vært en lang nok uke, og gleder meg til helg
Ikke så mange planer, men jeg må nok spandere noen timer på en prostata i løpet av helgen.. Lurer på om jeg skal ta livet med ro, eller om jeg skal begynne på ett eller annet sykt prosjekt i hagen som jeg kommer til å angre veldig på
svaret gir seg sikkert selv...
Postet 10-06-22 kl 10:53 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Dette har vært en kjempelang uke. :svett:

Jeg gleder meg veldig til helg. I kveld er mannen og jeg alene hjemme. Jeg har vært inne på aichasmat og planlegger en god middag med nordafrikansk meze.
Postet 10-06-22 kl 11:03 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg er i innspurten av skoleåret og begynner å få hodet over vannet. Det er så deilig!
Postet 10-06-22 kl 11:41 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Null hull. Som ikke skal være der. Hæppi freddan.
Postet 10-06-22 kl 11:44 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det har vært en veldig lang uke. Det jeg trodde var mandag viste seg å være tirsdag og det jeg trodde var torsdag var vist onsdag.
Postet 10-06-22 kl 12:16 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Enig i at denne uka har vært mer enn lang nok, så det blir herlig med helg. Har endel arbeid som må gjøres før jeg kommer så langt da, så det er bare å henge i.
Postet 10-06-22 kl 12:27 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Tror det blir kort dag på meg i dag, det vil si kun normal arbeidstid og ikke lengre dag med å hjepe til på annen avdeling.
Å pakke trallene de bruker på fly er ikke bare bare har jeg konkludert med.
Postet 10-06-22 kl 15:58 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Lang uke. Lang helg. Jobber 24/7. Juni kan brenne.
Postet 10-06-22 kl 16:07 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Har avslutta veka med å ha 3. og 4.klasse på besøk hjå meg. Grilling og leking. Etter det eg fekk med meg, hadde dei ein kjempe dag.
No er det helg, heile flokken min er her i helga. Nyte det mens eg kan. Neste veke blir ræva! Kort og godt!
Postet 10-06-22 kl 18:06 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no