Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 08-06-17 kl 08:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Eller god og god, 2 timer søvn er ikke så mye å skryte av. Vel, jeg har pakket tursekker til ungene, en skal på tur i skogen og en på sykkeltur til stranda.
Postet 08-06-17 kl 08:36 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Kos deg og ver god med deg sjølv i dag, polarjenta.
Postet 08-06-17 kl 09:19 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg trodde at jeg skulle på fest med jobben min i dag, men det skal jeg visst ikke allikevel. Festen er flyttet til neste uke, men torsdag i neste uke har jeg egentlig 4 andre ting jeg burde delta på, så jobbfest utgår med høye kneløft.

Vel, vel. Jeg skal være fotballmamma i dag. Det liker jeg jo.
Postet 08-06-17 kl 09:22 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
To timer var snaut ja, polarjenta. Ble litt mer på meg, etter jeg flyttet meg fra en heller skvist posisjon mellom to jenter.

Jeg skule vært på konferanse i dag, men neida. Hjemme med minsten. Hun er helt pigg da, bare i karantene på grunn av tvilsom mage. Så vi skal nok kose oss.
Postet 08-06-17 kl 09:29 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Det var litt lite ja. HAr sovet dårlig en periode nå, men snart ferie, og den starter med barnefri så da kan jeg sove når jeg vil.
Postet 08-06-17 kl 09:46 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Heilo sin avatar
God bedring til småsyke mager og trøtte mammaer! Juni er definitivt måneden for 4 ting på en gang på ettermiddagene ja. Min yngste hadde fotballkamp, sommeravslutning med klassen og sommerkonsert på kulturskolen samtidig i går.

Jeg har hatt en dramatisk morgen. Det var MYGG på TV-stua, til 10-åringens enorme og svært høylytte frustrasjon. Legg til stresset mann og syk sønn som etter veldig mye tvil og frem og tilbake endte opp med å måtte være hjemme. Nå som roen endelig har senket seg skal jeg finne frem solkrem, solbriller og sensurbunke og kose meg med eksamensbesvarelser. Jeg tror jeg fant en A i går.
Postet 08-06-17 kl 09:49 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har sovet godt, men ikke lenge nok. I underkant av 6 timer, med et avbrudd. Nåja, får skylde meg selv, leser for lenge, spennende bok!

Nå kan det godt slutte å regne, ikke så gøy lenger nå.
Postet 08-06-17 kl 09:51 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg skal ut å sloss mot humler, jeg liker ikke humler.
Postet 08-06-17 kl 11:11 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg driver med ting som gjør meg sur, det vil si Excel. Herregud som jeg hater tall. Og herregud som jeg hater iditoer som plutselig skal ha rapporter helt uavhengig av rapporterings-syklusen. Syns vi skal gå tilbake til bytteøkonomi.
Postet 08-06-17 kl 11:52 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Hjemmelunsj mellom møter, den er ikke så vanlig. Kun t-bane som gjelder til ettermiddagens møte, og bilen må være hjemme, for etterpå er det rett i fotballmammamodus. Som Tjorven trives jeg godt med det.
Postet 08-06-17 kl 12:04 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Navnløshet, mangel på navn? Hm. :leser korrektur:
Bedre å droppet -het-ord, kanskje?
Postet 08-06-17 kl 12:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Fortsatt litt tappet etter eviglangt samarbeidsmøte ang mellomste og ressursene rundt han, men jeg tror det blir bra til slutt. Får prøve å jobbe litt da!
Postet 08-06-17 kl 14:19 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har det morsomttravelt på jobb for tiden, og jeg merker at det skal bli godt med noen ukers fri i juli. Morsomt veier opp for travelt inntil et visst punkt, og det punktet har begynt å nærme seg. I mellomtiden fyller vi på med fnising og fjasing mellom slagene, godt å ha en kunde man kan tøyse med.
Postet 08-06-17 kl 15:06 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg er ferdig med all eksamineringen. OG har ryddet meg ut av kontoret mitt. (Riktignok bare et halvt års rot, men jeg er ganske flink til å rote.)
Postet 08-06-17 kl 16:15 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morsomttravelt er ordet, Adrienne! Det er nesten uendelig mye å gjøre på den nye jobben min, og det er veldig morsomt i tillegg. Dagene har aldri fløyet så fort før, tror jeg!
Postet 08-06-17 kl 20:46 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Jeg er på Gardermoen på vei hjem fra salgsmøter i Zagreb. Flyet er forsinket. Blir godt å komme hjem.
Postet 08-06-17 kl 20:52 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no