Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Zefid

Til alle som har fulgt Jessica i hennes årelange kamp for livet

Rangér dette innlegget

Til alle som har fulgt Jessica i hennes årelange kamp for livet

Postet 05-07-12 kl 00:34 av Zefid

Det er med tungt hjerte jeg nå videreformidler at Jessica sovnet stille inn på Ullevål sykehus med sine nærmeste rundt seg,
tirsdag 3.juli klokken 11

Den siste gangen jeg var hos henne (tirsdag i forrige uke) skjønte jeg at det gikk mot slutten, men jeg hadde allikevel stort håp om mirakler og nye løsninger og jeg var ikke forberedt på at det skulle gå såpass fort som det da gjorde.
Jeg skulle jo besøke henne igjen på mandag....
Hun ble så rørt av kort og gaver fra FP-damer og hun ytret stor takknemlighet for alle som har støttet henne "online" hele veien.

Vi er veldig mange som vil ha litt av Jessica med oss resten av våre egne liv, hun har satt gode spor etter seg med sin helt fantastiske positivitet, omsorg og innstilling til livet.
Jeg er et bedre menneske som følge av vårt årelange amazing vennskap, hun var og er min sjelevenn og savnet er stort og sorgen tung... men de gode minnene og herlige stundene skal med tiden overskygge sorgen og hun skal minnes med smil og takknemlighet ikke sorg og gråt (selvom det er en stor del av savnet)
Og jeg vet at jeg mange ganger vil spørre meg selv ;"hva ville Jessica sagt/gjort nå?"

Hun vil leve videre i sine skjønne unger som har mange mange av sin mors herlige kvaliteter i seg og et ønske om å føre de videre til sine barn igjen og slik vil hennes fantastiske personlighet prege generasjoner fremover <3

På vegne av familien vil jeg takke dere alle for gode ord og oppmuntringer dere har gitt Jessica underveis.
Jeg takker dere på vegne av meg selv også, jeg har ikke vært aktiv på forumet på noen år, men alle som har gjort Jessica godt har gjort oss nær henne godt også.

Med vennlig hilsen Zefid

Kommentarer totalt 33

Kommentarer

Gammel
Huffda.. Det var trist å høre. Jeg har fulgt Jessica og håpet på at hun skulle ha mange gode år igjen.
Postet 05-07-12 kl 00:37 av Mani Mani er ikke aktiv
Gammel
Inagh sin avatar
Det er vondt, dette.

Jeg var så heldig å få møte Jessica en gang. Et kort møte, i et rom med mange andre, men likevel står dette møtet så klart for meg. Hun var så hyggelig, så lett å prate med, så sprudlende i humøret.

Og det er slik jeg vil huske henne, som ei varm, omtenksom dame det var lett å bli glad i. Hun var et forbilde av pågangsmot og livsvilje. Hun vil bli dypt savnet, ikke bare blant dere som virkelig kjente henne, men av mange mennesker som fikk lov å kjenne henne via nettet.

Min dypeste medfølelse går til Jessicas mann, hennes barn, hennes familie og venner.
Postet 05-07-12 kl 00:38 av Inagh Inagh er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Og varme tanker til deg, Zefid, det må være vondt-ubeskrivelig vondt- å miste en nær venninne.

Det er fryktelig trist, dette.
Postet 05-07-12 kl 00:42 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Kjære, kjære Zefid. Så flott skrevet av deg.
Du har vært så fantastisk mot Jessica og jeg vet hvor nære dere var. Er så glad i deg.

Alle mine tanker går til Jessicas familie og nære. Føler så med dem i sorgen.
Postet 05-07-12 kl 00:47 av Michelle Michelle er ikke aktiv
Oppdatert 05-07-12 kl 00:59 av Michelle
Gammel
Schnuppa sin avatar
En varm klem til deg. Det er en vondt og tøff tid du og familien hennes har foran dere, men som du selv sier, en dag er det de vakre minnenen som står klarest. Den Jessica jeg har blitt kjent med gjennom forumet var og er en unik og flott dame.
Postet 05-07-12 kl 00:50 av Schnuppa Schnuppa er ikke aktiv
Gammel
Jeg er dypt imponert over Jessica. Jeg har aldri sett maken til livsmot og evne til å fokusere knallhardt positivt.

Stor klem til deg for tapet. :klemme:
Postet 05-07-12 den 00:54 av
Gammel
Heilo sin avatar
Takk, Zefid, for at du deler sorgen over en nær venninne med oss som ikke kjente henne på samme måte som deg men som alle har latt oss berøre av Jessica.

Jeg synes denne bloggposten er i hennes ånd.

Postet 05-07-12 kl 00:57 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jessica har berørt mange av oss. Alle gode tanker til dere nærmeste i denne tunge tiden.
Postet 05-07-12 kl 01:19 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Optimist sin avatar
Jeg er så takknemlig for at jeg fikk bli kjent med Jessia. Mange varme tanker til deg Zefid som sørger over tapet av en god venninne, og til alle Jessica's nærmeste.
Postet 05-07-12 kl 01:23 av Optimist Optimist er ikke aktiv
Gammel
Magnolia sin avatar
Så trist å høre. Jessica hadde en fantastisk optimisme og livsglød, og hun taklet sykdommen sin på en forbilledlig måte. Kondolanser og varme tanker oversendes familien.

Tusen takk for fin oppdatering, Zefid. Vi setter pris på at du informerer oss om hva som har skjedd.
Postet 05-07-12 kl 08:29 av Magnolia Magnolia er ikke aktiv
Gammel
Primrose sin avatar
Det er så forferdelig trist at hun måtte dø. Varme tanker til hennes familie og nærmeste.
Postet 05-07-12 kl 09:12 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
Embriksmamma sin avatar
Alle mine tanker går til Jessicas nærmeste.

Dette er så ubeskrivelig vondt. Helt ubeskrivelig.
Postet 05-07-12 kl 09:25 av Embriksmamma Embriksmamma er ikke aktiv
Gammel
Høst sin avatar
Så utrolig leit.

Jeg har vært så utrolig imponert over styrken hun alltid viste her inne, til tross for situasjonen hun var i. Hun vil nok bli husket som en inspirasjon for mange.
Postet 05-07-12 kl 09:31 av Høst Høst er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Dette var forferdelig trist å høre.
Min dypeste medfølelse og kondolanse sendes til hennes venner og familie.
Postet 05-07-12 kl 09:36 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Dette er så veldig trist. Stor klem til deg og til alle andre som står Jessica nær.
Postet 05-07-12 kl 09:44 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Det er så trist.

Varme tanker til familien og andre som sto henne nær.
Postet 05-07-12 kl 09:50 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
MegaMie sin avatar
Dette var utrolig leit å høre.

Mine tanker går til familien hennes og dere venner som stod henne nær.
Postet 05-07-12 kl 10:07 av MegaMie MegaMie er ikke aktiv
Gammel
Nasse sin avatar
Dette var trist å lese.
Postet 05-07-12 kl 10:19 av Nasse Nasse er ikke aktiv
Gammel
Ine sin avatar
Dette må være utrolig vondt for de som var henne nær i det virkelige livet, når det er så vanskelig for oss som "bare" kjente henne via nett. Jeg tenker mye på de som er igjen, spesielt lille Jessica, som var så nært knyttet moren sin. Det er godt å se at hun har flotte kvinnlige rollemodeller rundt seg. Tenker så mye på Jessicas mann og de tre barna.

Dette var en bloggpost i henens ånd ja, god klem til deg.
Postet 05-07-12 kl 10:27 av Ine Ine er aktiv nå
Gammel
noen sin avatar
Postet 05-07-12 kl 10:48 av noen noen er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Takk for at du deler.
Postet 05-07-12 kl 10:52 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Kondolerer, Zefid. Du har lidd et stort tap, og jeg føler med deg i sorgen. Vi er mange som alltid vil huske Jessica og det hun har delt med oss.

Jeg traff henne og deg på MM-treffet i 2006, og minnes det med glede.

Postet 05-07-12 kl 11:18 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Salt sin avatar
Takk for at du deler.
Kondolerer.
Postet 05-07-12 kl 11:27 av Salt Salt er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Det er bare trist!

Gode tanker til mann og barn og moren hennes og - det blir mye for dem på en gang.

Jessica imponerte meg på alle måter i kampen sin for livet, og det er en liten trøst at hun fikk en verdig og god avslutning.
Postet 05-07-12 kl 13:44 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
mkj sin avatar
Kondolerer!

Takk for at du deler og tenker på oss i den tunge stunden. Tror hun hadde satt pris på det, for hun ville gjerne at alle vi som fulgte hennes kamp skulle være oppdaterte.

Sender varme tanker til deg, mannen hennes, ungene og alle andre som sto nær og har mistet vakre Jessica så alt alt for tidlig.

Hun har lært oss mye om gleden over de små tingene, og hun har en plass i veldig mange hjerter.
Postet 05-07-12 kl 15:53 av mkj mkj er ikke aktiv
Gammel
amylin sin avatar
Kondolerer! Så trist, og hun virket som en positiv dame med bein i nesa.
Postet 05-07-12 kl 18:21 av amylin amylin er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Det er så trist så trist.
Postet 05-07-12 kl 23:36 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Sokk sin avatar
Postet 05-07-12 kl 23:44 av Sokk Sokk er ikke aktiv
Gammel
MsM sin avatar
Postet 06-07-12 kl 00:21 av MsM MsM er ikke aktiv
Gammel
Pelikan sin avatar
en ting kan man si om Jessica. Hun var en ukuelig optimist som nektet å gi seg. Hun var så glad i livet og i familien sin og venner at en ble helt imponert over henne. Hun blir ett stort savn! Tenker mye på familien hennes som har mistet en slik nydelig person og på hennes venner. Dette er bare så trist så trist.
Postet 06-07-12 kl 20:37 av Pelikan Pelikan er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
De to yngste guttene mine og jeg møtte henne og hennes yngste datter når vi via FP fant ut at vi skulle dra med Kiel båten samtidig. Hun var utrolig lett å snakke med.
Postet 07-07-12 kl 13:24 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Liljekonvall sin avatar
Så utrolig trist.

Kondolerer.
Postet 08-07-12 kl 20:07 av Liljekonvall Liljekonvall er ikke aktiv
Gammel
Olvina sin avatar


Dette var utruleg trist å høyre. Mine tankar går til familie og gode venar av Jessica. Sjølv er eg takknemleg for å ha fått eit innblikk i livet og kampen til ei imponerande dame som kjempa så sterkt, og gløymer ho aldri.
Postet 08-07-12 kl 20:35 av Olvina Olvina er ikke aktiv
 

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no