Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Didjeridust sin blogg om livet og kjærleik

Blokkfløyte - ei oppdatering

...kjærleik til
  • musikk
  • litteratur
  • kunst
  • god mat og drykk
  • Moder Jord(kall det gjerne "skaparverket" - i litt vidare forstand)
  • Livet, Universet og Allting
  • min Elskede
Rangér dette innlegget

Blokkfløyte - ei oppdatering

Postet 07-02-13 kl 11:45 av Didjeridust

Jf mitt førre innlegg fekk 4.-klassingane på vår skule feil type fløyter og rektor nekta å skifta dei ut.



Tenkte at då får me ordna opp sjølve og på foreldremøte var det 100% semje om å gå saman og tinga og kjøpa brukandes fløyter sjølve. Etter møtet forfatta eg eit forklarande skriv, mellom anna av omsyn til dei som ikkje var på møtet, med "slipp" for underskrift på at ein er samde i at dette skal gjerast sidan det måtte vera alle eller ingen. Dette skrivet sende eg til kontaktlerarane for gjennomsyn og eventuelle kommentarar/ynskje om endringar i teksten.

Dagen etter får eg mail frå inspektøren med fylgjande tekst:
"Nå har vi sett på saken på ny, og blitt enige om at vi i vår uvitenhet har gjort en feilbestilling. Siden vi setter pris på engasjerte foreldre (og for at [Blokkfløyteleraren] skal slippe å lære seg en annen type grep ), ønsker vi å rette opp feilen. Det er nå bestilt blokkfløyter med tyske grep til 4. trinn, og jeg føler meg trygg på å kunne si at vi ikke vil bestille feil ved en senere anledning."



(Om nokon av ein eller annan grunn ynskjer lesa skrivet eg laga - send ein PM)

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Kaprifol sin avatar
Bra innsats, Didjeri!
Postet 07-02-13 kl 11:49 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Flott!
Postet 07-02-13 kl 11:50 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Magnolia sin avatar
Postet 07-02-13 kl 11:53 av Magnolia Magnolia er ikke aktiv
Gammel
Inagh sin avatar
Hey, stilig!
Postet 07-02-13 kl 12:16 av Inagh Inagh er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Postet 07-02-13 kl 12:20 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Godt jobba!
Postet 07-02-13 kl 12:57 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Acsa sin avatar
Bra!
Postet 07-02-13 kl 13:23 av Acsa Acsa er ikke aktiv
Gammel
trøtt sin avatar
Veldig bra!
Postet 07-02-13 kl 13:29 av trøtt trøtt er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Hahaha. Råkult.
Postet 07-02-13 kl 13:50 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Stilig!

Jeg har glippet på forrige innlegg; men nok en blokkfløyteentusiast melder seg. Jeg har en sopranino i rosentre hjemme, ikke stjålet fra Harriet for øvrig, som jeg vokter godt. Og en haug med flageoletter/tinnfløyter. Akkurat de siste der låter ikke så bra lenger, etter at ungene har herjet med dem og hakket dem godt til.
Postet 07-02-13 kl 16:19 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Enhjørning sin avatar
Herlig! Godt jobba! Ja til skikkelige fløyter i skolen!
Postet 07-02-13 kl 23:04 av Enhjørning Enhjørning er ikke aktiv
Gammel
Didjeridust sin avatar
@Ru: Tinnfløyter er gøy - har 4 stk. sjølve i ulike tonar - har kjempelyst på sånn stor, djup tenor-variant(sjekk på yuotube "tenor low d tin whistle") - er slik fantastisk lyd i dei - og sopranino, sjølvsagt - har sopranfløyte i rosetre og eg er kjempenøgd med låta i ho

@Enhjørning: Truleg har dei tinga same møkkakvalitetfløytene som i fyrste omgang, berre med rette grep - men ikkje så mykje å gjera med det. Får satsa på at dei som syns det er gøy med fløyter gjer som meg og skaffar seg betre instrument etterkvart.
Postet 13-02-13 kl 15:55 av Didjeridust Didjeridust er ikke aktiv
 

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no