Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger

Vanilja

Gammel

Æsj! Slå meg i hue med noe hardt"

Postet 26-05-11 kl 00:34 av Vanilja
Jeg skal da ikke legge på meg!!!
Ja, nå bruker jeg litt for mange utropstegn, for nå er jeg sint, lei og veldig flau!
Jeg har klart og legge på meg en del kilo igjen, og dette vil jeg IKKE! Hvorfor kan ikke JEG forstå det da? Hvorfor må jeg la den skrudde hjernen min styre mine valg? Hvorfor? Hvorfor? Hvorfor?
Jeg var jo så flink, og ikke minst fin!
Dit skal jeg igjen!!!
Vil dere hjelpe meg og motivere meg? Please!

Det var dagens (halvårets) MEGAsyt!...
Vanilja sin avatar
Ikke fullt så fin
Postet under Uten kategori
Kommentarer 17 Vanilja er ikke aktiv
Gammel

Lenge siden ...

Postet 06-10-10 kl 23:15 av Vanilja
Dæven!


Ja, nå må jeg si det er lenge siden jeg har gitt lyd fra med. Og, jada, jeg lever ... så vidt.
Mye har skjedd siden sist, med det er ikke før nå jeg har tilgang til nett igjen. Ja, hva har skjedd?
Oppturer, nedturer, moro, ikke fullt så moro, kamelsvelging, latter, gråt, og jammen har jeg ikke blitt tante igjen. :-D
2010 har vært et år jeg har lært masse om meg selv, både på godt og vondt. Jeg har lært at jeg er et menneske på lik linje med...
Vanilja sin avatar
Ikke fullt så fin
Postet under Uten kategori
Kommentarer 22 Vanilja er ikke aktiv
Gammel

Ja, hvordan går det egentlig?

Postet 10-02-10 kl 18:45 av Vanilja
Det går kjempebra med meg, samtidig som jeg har møtt på min verste utfordring etter operasjonen.

Jeg har nå hvert øyeblikk gått ned 50 kilo. Det er ikke verst. MEN skal jeg klare å nå målet mitt MÅ jeg bli kvitt alt sug etter noe søtt. Jeg skal klare meg med kjæresten, altså.
De siste ukene har det ikke gått en dag uten noe søtt, og det gjør meg vondt at jeg igjen skal la det styre meg.

Men jeg skal ikke la det knekke meg! Jeg har det så utrolig bra...
Vanilja sin avatar
Ikke fullt så fin
Postet under Uten kategori
Kommentarer 26 Vanilja er ikke aktiv
Gammel

Noe er galt

Postet 03-10-09 kl 21:13 av Vanilja
Det er helg. Jeg er ferdig med å jobbe for denne helga. Ingenting tilsier at jeg ikke skal ha det bra akkurat nå. Snart er det litt lørdagskos som står for tur, sammen med film. Men allikevel sitter jeg her og er i veldig dårlig humør. : oppgitt: Jeg har alltid latt humøret styre hverdagen min, men jeg har som regel allitid vært glad. Vimsete og rar, men glad. Nå i den siste tiden har humøret mitt falt noen etasjer ned, og det synes jeg er veldig slitsomt. Jeg liker IKKE å være sur, men føler jeg...
Vanilja sin avatar
Ikke fullt så fin
Postet under Uten kategori
Kommentarer 12 Vanilja er ikke aktiv
Gammel

Til uka skjer det

Postet 01-10-09 kl 20:57 av Vanilja
Da begynner jeg å jobbe fullt igjen. Og jeg må si jeg både gruer og gleder meg.
Siden operasjonen i januar har energien gått i berg-og-dal-baner. Jeg begynte for fullt like før påsken i den tro at jeg klarte det uten problemer. Det gikk jo på et vis (ikke), men i begynnelsen av mai måtte jeg kaste inn håndkleet. Jeg var utslitt. Jeg tullet mye og følte jeg var i en slags ammetåke. (Er der ennå, kjenner jeg.) Jeg jobber jo som sykepleier i hjemmesykepleien og da trenger jeg å være 100% til...
Vanilja sin avatar
Ikke fullt så fin
Postet under Uten kategori
Kommentarer 11 Vanilja er ikke aktiv
Gammel

Jeg er fysen.

Postet 29-09-09 kl 22:17 av Vanilja
Og det begynner å bli temmelig irriterende. For jeg har ingenting i skapene.
Ikke har jeg fått trent på et par dager heller. Lenge leve morgendagen! Den skal bli bra!


Sånn. Det var kveldens frustrasjonsutbrudd!
Vanilja sin avatar
Ikke fullt så fin
Postet under Uten kategori
Kommentarer 19 Vanilja er ikke aktiv
Gammel

Vitaminer er tingen.

Postet 16-09-09 kl 17:47 av Vanilja
Sambo var for å hente datteren (V) sin hos moren. Da hadde V vært og skiftet og kom ned igjen med en ekstra kjole utenpå den gamle og tatt av seg strømpebuksene.

Mor: Neimen, V! Har du tatt av deg strømpebuksene? Det kan du da ikke gjøre. Du kan jo bli syk.
V: Neei, herregud, jeg tar jo vitaminer.


Disse fireåringene kan finne på å si mye rart.
Det at hun nå går å sier Herregud til alt og alle er ikke fullt søtt, da men.
Vanilja sin avatar
Ikke fullt så fin
Postet under Uten kategori
Kommentarer 9 Vanilja er ikke aktiv
Gammel

Her går det unna!

Postet 14-09-09 kl 11:54 av Vanilja
Jeg har ei venninne som driver og utdanner seg som personlig trener. (Heldige meg )
Så da sendte jeg henne en liten sms om hun trengte et levende case til studiet. Og det ville hun, så heldig som jeg er. Så da tok hun både meg og Jinx under vingene og laget et program for oss, som vi skal følge i ti uker fremover. I programmet er det et tilpasset styrkeprogram samt kostholdsveiledning. Og vi møtes en gang i uka til veiledet trening.

Som mange her vet tok jeg jo slankeoperasjon...
Vanilja sin avatar
Ikke fullt så fin
Postet under Uten kategori
Kommentarer 26 Vanilja er ikke aktiv
Gammel

Jeg ønsker meg en kropp ...

Postet 20-05-09 kl 21:24 av Vanilja
... som ikke disser. Da hadde livet vært enkelt da. Ikke sant?

I dag har jeg studert meg selv altfor nøye i speilet under en time med step/styrke, og det er ikke bra altså. Sånn blir man deppa av. Ihvertfall når alle de jeg trener meg er tynne og stramme. Ikke gjør de noe feil heller. Det er det jeg som står for.
De ser flotte ut, jeg ser teit ut.

MEN, allikevel er jeg såå stolt av meg selv. Tross valker og dissing, ser og kjenner jeg virkelig forskjell på...
Vanilja sin avatar
Ikke fullt så fin
Postet under Uten kategori
Kommentarer 23 Vanilja er ikke aktiv
Gammel

Så var det denne energien da.

Postet 26-04-09 kl 23:14 av Vanilja
Den er ikke alltid helt til stedet. Og helga har heller ikke klart å hente energien inn igjen. Har prøvd å legge meg tidlig og stå opp litt senere, men heller ikke for sent. Jeg har slappet av i den form at jeg ikke har trent siden onsdag. Men allikevel er jeg dødssliten. Jeg kan sovne når som helst eller hvor som helst, bare jeg går inn for det. Ikke har jeg hatt veldig med matlyst i helga heller. Så har ikke fått i meg de seks måltidene jeg burde få i meg. Håper på en bedre dag i morgen. Da skal...
Vanilja sin avatar
Ikke fullt så fin
Postet under Uten kategori
Kommentarer 8 Vanilja er ikke aktiv
Gammel

Trening

Postet 21-04-09 kl 21:23 av Vanilja
Ja, det har jeg endelig kommet i gang med. Og gjett om det er moro!
Nå har jeg en ørliten forståelse for at folk kan bli treningsnarkomane.
Jeg trener nå ca fire dager i uka på treningssenter, både i apparatsal og fellestrening. Og planen er, så fort det blir litt varmere på morgenskvisten, å sykle til jobb. Det er fem kilometer til jobb, så det skal nok gå fint, ikke sant?

Så utfordringen fremover er å fortsette med den regelmesige treningen, for dette har min...
Vanilja sin avatar
Ikke fullt så fin
Postet under Uten kategori
Kommentarer 5 Vanilja er ikke aktiv
Gammel

Farm Town

Postet 21-04-09 kl 16:01 av Vanilja
Det skulle ikke jeg bry meg noe om, nei. Jeg skulle ihvertfall ikke få den applikasjonen på Facebook.
Jeg var flink lenge, og inorerte mang en forespørseler, men til slutt tok nysgjerrigheten overhånd. Hva var det egentlig med Farm Town som var så populært?
Det fikk jeg raskt erfare. Shit! Jeg har blitt hekta!
Vanilja sin avatar
Ikke fullt så fin
Postet under Uten kategori
Kommentarer 4 Vanilja er ikke aktiv
Gammel

Sol ute, sol inne.

Postet 19-04-09 kl 21:06 av Vanilja
Deilig med sol! Ihvertfall når jeg sitter her inne i sofaen.
Men når jeg er så energiløs frister det lite å gå ut å gjøre vårlige plikter. Riva skal få stå i fred en liten stund til. Hadde jeg hatt en veranda nå, så hadde jeg sitti ute med pleddet og laptop-en på fangen. Men siden verandaen fortsatt glimrer med sitt fravær får jeg akkurat nå nyte sola innenfra. Kanskje jeg tar meg en tur ut etterpå. Jeg skal ihvertfall ta meg en tur på treningssenteret. Men det må jo åpne først da.
...
Vanilja sin avatar
Ikke fullt så fin
Postet under Uten kategori
Kommentarer 4 Vanilja er ikke aktiv

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no