Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger

Kjære dagbok...

Lengre innlegg og kortere notater fra dagliglivet, som slettes ikke alltid er helt A4...
Gammel

Du vet du er sløv mor når...

Postet 26-09-10 kl 20:04 av Maylen
Babyen som bare kan åle seg fremover åler selv på badet sutrende mens han legger seg ned og sutrer videre fordi han vil ha ny bleie.
Maylen sin avatar
På lukket avdeling
Postet under Uten kategori
Kommentarer 19 Maylen er ikke aktiv
Gammel

Endelig høst

Postet 25-09-10 kl 16:36 av Maylen
Sommeren har vært travel. Altfor travel for meg hvertfall. Ikke bare startet jeg i ny jobb i juni, hvor jeg har jobbet ca 130% hele sommeren, men tiden har også vært brukt på diverse saker med NAV, svigermor som har brystkreft med to operasjoner i sommer, eksemer i fleng, dåp og diverse annet.
Heldigvis har mannen vært hjemmeværende med Isak denne tiden. (selv om jeg blir gal av sur, hjemmeværende mann, det går vel over nå som han er i jobb igjen)

Jeg gruet meg til høsten, for...
Maylen sin avatar
På lukket avdeling
Postet under Uten kategori
Kommentarer 5 Maylen er ikke aktiv
Gammel

Litt om oss

Postet 16-09-10 kl 20:36 av Maylen
Jeg er liksom Quinnen i huset da.
Teller for øyeblikket 31 år, jobber som potet/kontormedarbeider på en bensinstasjon/bilutleiefirma/salg av diverse osv.
Egentlig potet i en potetbedrift. Jeg har fått 4 barn. Jeg Har 3 barn. Tenåringen på 14, Ane på 6 år, Elias som skulle vært 6 år og Lille Håp, Isak på 1 år.

Mannen er far til de tre yngste.

Tenåringen er vel som tenåringsgutter flest, med kompiser som viktigste lidenskap. Like viktig som søte jenter. Her...
Maylen sin avatar
På lukket avdeling
Postet under Uten kategori
Kommentarer 2 Maylen er ikke aktiv

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no