Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 05-07-17 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
God offe! Solen skinner, enda 1,5 uke til F. Deler av flokken reiser idag, noe som betyr en slags F på meg...
Postet 05-07-17 kl 08:11 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
I dag er det pakking og kos på programmet. Minsten skal få nytt pass, vi skal besøke en god iskrembar og jeg skal prøve å legge meg tidlig for i natt går ferden til Gardermoen. Italia i morgen tiiiiiidlig.
Har litt reisenerver faktisk.
Postet 05-07-17 kl 08:46 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings! Nok en jobbdag venter! For første gang på en stund har vi hatt både en rolig kveld i går og en rolig natt, så jeg er litt mer peppy, forkjølelse til tross. Nå: angripe notat.
Postet 05-07-17 kl 09:49 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
God morgen fra Paris! Er superturister, det er så mye vi vil få gjort med jentene. Blir lange og nokså utmattende dager, men sånn er jo gjerne storbyferier. I dag står Eiffeltårnet for tur, bare å stålsette seg for køståing! Mye turister i byen som ventet, og varmen er tilbake. Men Paris er jo helt magisk uansett!
Postet 05-07-17 kl 09:49 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Snart på jobb, bruker tross alt offentlig kommunikasjon i dag, og da tar reisen over en time mot 25 min i bil. Men det gjør ingeting når det er så fint vær og ingen aktiviteter og slikt som skal rekkes på ettermiddagen.
Postet 05-07-17 kl 09:58 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
God morgen. Her er det 27 varme i skyggen, og jeg skal straks ned og spise frokost. Jeg kler å være på ferie.
Postet 05-07-17 kl 10:07 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har kaffe og bare enkle koseoppgaver på jobb i dag. Lurer på om jeg skal gå tidligere for å nyte finværet og det at vi er uten barn denne uken.
Postet 05-07-17 kl 10:18 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Neket sin avatar
Siste dag før F - hjernen min har tatt ferie for lengst. Heldigvis står lang lunch på planen, flaks for meg. Men litt trist - vi tar farvel med god kollega som gamlesjefen har stjålet med seg til nytt firma.
Postet 05-07-17 kl 10:30 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Nest siste dag før F her, og hjernen min har IKKE tatt ferie. Jeg håper den gjør det i morgen klokken 14.30.
Postet 05-07-17 kl 11:22 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Innspurt før F - kvartalsregnskapet må inn før jeg kan få noen uker fri.
Postet 05-07-17 kl 11:25 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg sitter hjemme med laptopen i fanget og nijobber; jeg snufser og hoster sånn at jeg fant det best med hjemmekontor. Antagelig er det bare et lite allergianfall (jeg håper det, da går det fort over), men for sikkerhets skyld vil jeg ikke utsette kontorfellene for mulig smitte rett før ferien!

Siste par dager før F her også, og jeg føler det er veldig mye jeg skulle gjort før vi drar, men jeg kommer ikke helt på hva det er. Kjøpte ny ryggsekk til Poden i går, og skal ta sommerklippen i ettermiddag - er det så mye mer som må fikses da, tro?
Postet 05-07-17 kl 11:50 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er på kontoret og er gretten og trøtt.
Postet 05-07-17 kl 12:16 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg sitter hjemme i senga på pikerommet hos mor og far med laptop i fanget og strikketøy i hendene og kjeder meg. Har pådratt meg min aller første UVI og synes selvsagt fryktelig synd i meg selv. Var hos lege i går og er begynt på antibiotika og synes å merke en viss bedring så jeg krysser fingre for at jeg er bedre i morgen.
Postet 05-07-17 kl 13:02 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Au! Stakkars Adrienne. Det hjelper med øl. :nokidding:
Postet 05-07-17 kl 13:07 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Akkurat det jeg trenger, å bli småfull hjemme hos mor og far i tillegg til syk.
Postet 05-07-17 kl 13:08 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Det funker i og for seg med alkoholfri øl også. Det er bare ikke like gøy. Ellers funker: Appelsinjuice - massemasse vann - kaffe - ibux - varmt ullteppe pakket godt rundt bekkenet - sitte på en katt - setevarmer i bil.
Postet 05-07-17 kl 13:22 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Og om du ikke er vesentlig bedre til i morgen tidlig så skal du ha annen antibiotika, tror jeg. Jeg ble alltid betydelig bedre etter bare noen timer, syns jeg å huske. (Lenge siden jeg slet med dette)
Postet 05-07-17 kl 13:32 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Juice - check (så mye som magen tåler)
Vann - check (masse, masse vann)
Kaffe - check (så mye som magen tåler)
Ibux - check (det hjelper)
Varmt ullteppe - erstattet med dyne, gjør samme nytten
Sitte på en katt: Har en hund, da, men hun er ikke så glad i å bli sittet på.

Jeg har jo aldri hatt dette før, så jeg kan jo ingenting utenom det FP har fortalt. Gikk nok med det litt for lenge før jeg reagerte på hva det var, så derfor tar det sikkert litt tid før jeg blir helt bra. Men nå har jeg vært på do uten at det kjentes ut som om jeg tisset piggtråd, og det er da enda noe.
Postet 05-07-17 kl 13:37 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Og så må du sitte riktig og tisse. Tømme blæra helt!

Jeg kunne tatt doktorgrad i blærekatarr tror jeg.
Postet 05-07-17 kl 13:39 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Ja, om du ikke er veldig mye bedre til,i morgen, så lege igjen og få annen antibiotika. Du vil ikke ha nyrebekkenbetennelse og blodforgiftning og sånn. God bedring.
Postet 05-07-17 kl 13:45 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God bedring Adrienne.

Det er en varm morgen i Washington og jentene spiser is til frokost. Snart skal vi ut og være turister.
Postet 05-07-17 kl 18:18 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg er bedre. Piggtrådfølelsen er så godt som borte og jeg har til og med vært ute og gått en ti minutter lang tur med hunden. Måtte legge meg etterpå da, men likevel.

Jeg er bare så utrolig dårlig på å være syk.
Postet 05-07-17 kl 18:40 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring Adrienne.
Postet 05-07-17 kl 19:23 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Palmen sin avatar
Fortsatt god bedring Adrivennen!
Postet 05-07-17 kl 19:37 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
God bedring til de som trenger det

Her er det 2,5 uker til F.
Jeg er 50 % sykmeldt, iallefall på papiret, men det er litt i overkant mye å gjøre på jobb.

Ikke så ille å jobbe når man tenker på været da.. satser på det dukker opp i juli/august.
Postet 05-07-17 kl 19:59 av Nessie Nessie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no