Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 07-12-17 kl 08:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Postet 07-12-17 kl 08:42 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er syyyk så idag skal jeg ligge på sofaen å bli frisk.
Postet 07-12-17 kl 08:45 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
I dag vant late-Eia. Jaja, sånn er det noen ganger.

Glatt, vått og trist høstvær ute. Inne er det ordretørke, men mange gode utsikter. Bare å brette ermene opp.
Postet 07-12-17 kl 09:01 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg er på toget til Trøndelag. Skal besøke mamma.
Postet 07-12-17 kl 09:09 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Her plasker det ned. Og blåser. Ille no, men det skal bli verre. Ikkje akkurat det bursdagsværet eg ønsker men men. Dagen blir nok kjekk likevel.
Postet 07-12-17 kl 09:29 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer med dagen, Hjertensfryd!
Det regner her også, skulle ønske det kunne bli ordentlig vinter herfra til februar i stedet.
Postet 07-12-17 kl 09:45 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Noen arbeidskrav er så tunge å komme i gang med at det er en lidelse fra start til slutt. Det siste for året før eksamen var et sånt. Jeg har _vridd_ hjernen og grublet og grublet og kom ingen vei. Jeg har brukt alle teknikker jeg hadde i arsenalet og jeg holdt på å gå fullstendig i frø her! Så i går bare løsnet det! Smakk! Ferdig skrevet på åtte timer og klart til levering ett døgn før fristen. Merkelige greier altså, men deilig!
Postet 07-12-17 kl 10:00 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Gratulerer med dagen, Hjertensfryd!


Og vi skal forresten på innskriving på skolen ... Babyen min skal skrives inn. På skolen!
Postet 07-12-17 kl 10:01 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Her er det mørkt og jeg er sykemeldt i dag - etter tre lange dager på jobb kjenner jeg at benet mitt trenger noe annet enn konfreanseromstoler. SÅ nå blir det sofa, kaffe og sang hele dagen på meg. Men først skal hemmelig-nissepakken gjøres klar.
Postet 07-12-17 kl 10:12 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Oi Hjertensfryd. Gratulerer med dagen!

Vi får justere litt på ideen om at været gjenspeiler hvor grei dagens bursdagsbarn har vært det siste året. Med mindre man eelsker regn og vind da. Det er temmelig vått her på Vestlandet om dagen. Skummelt med rasfare og masse vann over alt.
Postet 07-12-17 kl 10:12 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Gratulerer med dagen, Hjertensfryd!

Jeg var hjemme på sofaen i går, men har dristet meg på jobb i dag. Ingen som blir plaget av litt hosting her nå for tiden, og dessuten hadde jeg en sjokkis liggende her!
Postet 07-12-17 kl 10:14 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Gratulerer med dagen Hjertensfryd!
Postet 07-12-17 kl 10:14 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Gratulerer med dagen, Hjertensfryd.

Jeg er forkjøla som vanlig, er så lei. Men er på jobb, lang julelunsj med hyggelige folk venter i ettermiddag, og jeg har god kaffe. Alt i alt, over middels dag så langt.
Postet 07-12-17 kl 10:28 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Gratulerer med dagen, hjertensfryd! Unnskyld at jeg glemte det i mitt første innlegg.
Postet 07-12-17 kl 10:59 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med dagen, Hjertensfryd!
Postet 07-12-17 kl 11:36 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, Hjertensfryd!

Det blåser og regner og er generelt mørkt ute. Godt jeg bare skal være inne i dag.
Postet 07-12-17 kl 12:17 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Gratulerer med dagen, Hjertensfryd!

Jeg har sylfersk 11-åring i hus.
Så startet dagen med ferske rundstykker og bursdagsfrokost.
Her kom det noen cm med nysnø i går, så i dag er det skikkelig julestemning utenfor døra.
Postet 07-12-17 kl 12:25 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gratulerer så mye til Hjertensfryd og Mex' 11-åring! Vi har 11-åring til helgen, stor stas og en del stress, men det går vel over. Jeg forsøker å jobbe mens jeg spiller sopranstemmen fra Seal Lullaby fra Youtube på repeat, kanskje jeg kan sniklære den uten å måtte øve så mye. Storinnrykk fra Vest i morgen ettermiddag, i kveld må det handles julegaver, bakes kaker og forberedes til 7 helgegjester.
Postet 07-12-17 kl 12:58 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen til både Hjertensfryd og 11-åringen til Mex!

Vi har bare storm og pøsregn, ikke mye julevær.
Postet 07-12-17 kl 14:03 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen til Hjertensfryd og Mex.

Jeg er lettet, lettet, lettet. Jeg skulle ha et veldig vanskelig møte i dag. Med disse som mener at jeg ikke gjør jobben min uansett hvor mye jeg gjør og ikke helt forstår at jeg ikke kan trylle. Men i dag har vi faktisk klart å snakke veldig ordentlig sammen, og selv om vi ikke direkte har "snakket ut", så har vi implisitt gjort og vært klare på at vi må være flinkere fra begge sider til å avklare forventninger og gi tilbakemeldinger. Det er virkelig en stor byrde av mine skuldre om dette nå går bra. Disse menneskene er veldig viktige for at jeg skal ha en god arbeidshverdag. Nå gjenstår det bare et møte før jul og det er jeg faktisk skikkelig optimist på.

Så får vi heller glemme at jeg skal organisere et foreldremøte i ettermiddag, kjøre tre kvarter hver vei for å hente storesøster som gjør lekser med en klassekamerat som bor usentralt, at huset fremdeles flyter etter kjøkkenoppussing, at jeg har et tonn med saker som skal være klare på mandag ettermiddag og at jeg bare kan jobbe halv dag i morgen, fordi vi skal reise bort i helgen.
Postet 07-12-17 kl 15:06 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Gratulerer med dagen, Hjertensfryd!
Postet 07-12-17 kl 15:24 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Tusen takk for bursdagsgratulasjoner
Postet 08-12-17 kl 09:13 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no