Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 15-03-24 kl 05:52 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Tidlig på så da håper jeg at jeg kan gå litt tidligere. Spent på dommen av EU kontrollen. Håper inderlig den går gjennom, men innerst inne tror jeg ikke det.
Postet 15-03-24 kl 06:07 av star star er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
God morgen!
Håper EU-kontrollen ikke avdekker noen store feil eller mangler, Star.
Jeg setter kursen vestover i dag. Gleder meg til en hel med min familie. I kveld skal mamma, søsteren og jeg på Lysverket for å spise. Det blir spennende!
Postet 15-03-24 kl 06:26 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er på vei til Stavanger og begravelse. Ei av tantene mine døde i forrige uke.
Postet 15-03-24 kl 07:03 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb, og har mye spennende på agendaen. Først skal jeg holde presentasjon på frokostmøtet for hele organisasjonen, og i ettermiddag er det møte med departementet. Det er godt å kjenne at man lever!

Jeg trente styrke på onsdag, og tok visst i litt for mye, for i dag har jeg store problemer med å starte bevegelse. Jeg tenker at jeg må ta en lett treningsøkt etter jobb for kanskje å bli kvitt det verste smertene.
Postet 15-03-24 kl 08:16 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Pakke ned arkiv i går og irriterte tommelen igjen.
Postet 15-03-24 kl 08:21 av star star er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
På hjemmekontor med passelig arbeidsmengde heldigvis.

I kveld skal vi på konsert med Odd Renè Andersen i Stavanger konserthus. Gleder meg!
Postet 15-03-24 kl 08:28 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Begravelse for han som ble drept i nord av konen. Gruer meg enormt. Nå fysio og så kjøre kollega til sykehus. Jobbmiddag hos kollega i kveld.
Postet 15-03-24 kl 10:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Kondolerer Blånn
Postet 15-03-24 kl 10:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Millact og Blånn

På kontoret, snart avgårde til kundemøte. Ser frem til rolig kveld i godstolen
Postet 15-03-24 kl 11:09 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Er alene hjemme, de andre i huset pluss mellomste har begitt seg til barteby for spille NM i Janitsjar. Jeg skal følge med på streaming litt innimellom i helgen. Har egentlig ingen andre planer enn å få slappet nok av. Tror det skal gå fint.

Millact og Blånn
Postet 15-03-24 kl 13:09 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Begravelsen er overstått; lite folk, men.

Straks jobbmiddag hos kollega. Trenger et glass vin!
Postet 15-03-24 kl 16:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det blir en heller dyr affære den bilen. Tror jeg har betalt den dobbelt opp etter dette.
Postet 15-03-24 kl 16:35 av star star er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Det ble en fin avskjed med tante. Nå er broren min og jeg på vei hjem igjen. Glad for at jeg tok turen.
Postet 15-03-24 kl 17:59 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no