Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Velkommen 2020

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Velkommen 2020

Postet 01-01-20 kl 00:01 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
Kaffistuggu åpnet 00.01! 🤩

Godt nyttår, FP-gjengen! Jeg har tatt oppvasken og skal putle meg i seng. Ble bare så deilig stille her. 😊
Postet 01-01-20 kl 01:02 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Godt nyttår!
Klokka har akkurat bikka midnatt her i England, og vi står på balkongen med utsikt over Mersey og ser på fyrverkeri og fulle folk. Den medbrakte 16,5-åringen er fortvila over at snapen har hengt seg opp, men ellers er livet bra.
Postet 01-01-20 kl 01:06 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Godt nyttår! Nyttårsforsettet er å skrive mer i kaffebloggen!
Postet 01-01-20 kl 01:21 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Godt nyttår! Kan melde om valp som med stor sinnsro sov seg gjennom nyttårsrakettene, men som til gjengjeld fikk tulltak av at matmor gikk mes høyhælte sko i trappa. Eller hva det nå var.
Postet 01-01-20 kl 01:29 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Godt nyttår! Her la yngste seg frivillig kl 23, mens de to eldste strittet seg våken til 1. Fersk fjortis i hus. Starter året med økt på treningssenter sammen med venninne når det lir på dag i morgen.
Postet 01-01-20 kl 01:32 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Godt nytt år! Vi jager ungene i seng nå, for vi foreldre har lyst å legge oss. Rolig feiring og med utsikt til flott fellesfyrverkeri fra bakketoppen rett her borte.
Postet 01-01-20 kl 01:36 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Godt nyttår folkens og hos natt.
Kommer sterkere tilbake senere idag.
Postet 01-01-20 kl 01:43 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Selma sin avatar
Godt nyttår! Trivelig kveld samme med gode venner og naboer. Det var forventet svært dårlig vær her i Trondheim så fellesfyrverkeriet ble sendt opp kl 19 i stedet for ved midnatt. Det striregnet under oppskytingen så vi så fyrverkeri fra stuevinduet
Postet 01-01-20 kl 02:02 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Godt nyttår, nå er det senga.
Postet 01-01-20 kl 02:27 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ikke noe feiring her i hus, men det ble litt kortspillet med vesla. Vi la oss halv ett, da var hun mer enn forsynt.
Hunden tok alt med knusende ro og sønnen kom hjem fra fest kl 3.
Postet 01-01-20 kl 09:14 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Frokost inntatt og nå kaffe.
Trøtt som fy, men imorgen er det hverdag igjen.
Rydde vekk jula idag og hente barn er dagens planer..
Postet 01-01-20 kl 09:58 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Feira kvelden og natta med familie, så eg var ikkje i seng før nærmere halv 4. Gjesp. Sov heilt til halv 10. Skal hente jentene om nokre timar. Må prøve å få gått meg ein tur i dag og.
Postet 01-01-20 kl 10:27 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Har fått i oss frokost, og det er vel i grunnen det. Skal ut å spise middag i dag, ellers ingen planer.
Postet 01-01-20 kl 10:35 av Sissel Sissel er aktiv nå
Gammel
Selma sin avatar
God morgen!

Her blir det ryddedag i dag. Pakker nok bort litt julestæsj og dessuten skal stua forberedes for oppussing så skuffer og skap skal tømmes. Etter rolige juledager så er det helt greit å komme igang med litt aktivitet igjen
Postet 01-01-20 kl 10:48 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Godt nyttår! Var vel hjemme i tre-tiden i natt. Flott kveld hos venner. Ryddet bort mye av julen i går. Resten tas i dag.
Postet 01-01-20 kl 10:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Her skal julen få stå til helga tenker jeg.
Postet 01-01-20 kl 11:41 av Sissel Sissel er aktiv nå
Gammel
MegaMie sin avatar
God nyttår! Jeg jobbet igår, kom hjem og så på fyrverkeri med to av tre barn og kjørte de hjem rett etterpå. Ble sittende å se på tv til klokka to for det var så deilig å ha litt ro rundt meg.

Hele familien sov forøvrig til klokka tolv idag. Har aldri skjedd før. 🤪
Postet 01-01-20 kl 13:21 av MegaMie MegaMie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg føler det er skikkelig dagen derpå idag, enda jeg ikke var på fast igår, eller drakk en dråpe alkohol. Trøtt, slapp og småuggen. Jeg har nettopp hatt meg en luftetur ute, det hjalp litt. Seinere får jeg samle krefter til å lage litt middag, kanskje..
Postet 01-01-20 kl 15:13 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Trøtt jeg også. Kun litt rødvin i går.

Julen er ryddet bort og vi har vært og sett på en nydelig ballkjole til frøkna. Hun tenker litt. Jeg synes hun bør slå til.
Postet 01-01-20 kl 16:13 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer med fjortis, Dali, og godt nyttår til alle sammen!
Jeg er klar for en tidlig kveld, til tross for en ganske rolig feiring i natt. Ikke like klar for jobb i morgen, men det skal nå gå.
Postet 01-01-20 kl 17:04 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Neste planlagte fri er fredag i vinterferien. :vilikkepåjobb:
Postet 01-01-20 kl 21:13 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Påsken her
Postet 01-01-20 kl 21:21 av star star er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
Jeg er så heldig at jeg har fri hver helg. Og allerede i februar kan jeg gå på ski.
Postet 01-01-20 kl 21:26 av annemede annemede er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no