Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 03-11-17 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Pamina sin avatar


TGIF!
Postet 03-11-17 kl 07:26 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Mårn.
Postet 03-11-17 kl 07:53 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Mårn, ja.

T-banen kjørte fra meg. Dårlig start på dagen.

Heldigvis er det fredag!!
Postet 03-11-17 kl 08:22 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Bedriftsfotball er farlige greier. Jeg har igjen en mann som er parkert på sofaen. Dette har skjedd før, men jeg forsøker å finne trøst i at: 1) denne gangen skal han bare sitte der i 4 dager - mot forrige gang 3 måneder 2) Ungene mine er nå 10 og 12 år og kan være med på å dra lasset - forrige gang var de 1 og 4 år og jeg kjente meg fryktelig alene i verden.

Sånn ellers - så mye stress og styr på jobben at jeg er skikkelig kvalm. For øyeblikket er det ALTFOR mye jobb. Dessuten skal vi fusjoneres inn i morselskapet vårt og etter en liten runde med HR, så har jeg blitt hastevalgt til tillitsvalgt i vårt lille selskap. Hipp hurra, lissom.
Postet 03-11-17 kl 08:43 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Trenger dere folk Tjorven?
Postet 03-11-17 kl 08:49 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Endelig fredag ja. Denne uka har vært preget av syke barn. Storebror har ikke vært på skolen i det hele tatt denne uka. Lillebror var på onsdag og målet er at han skal i dag.

Helga er uten planer.
Postet 03-11-17 kl 08:56 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Millen: Hvis du har en mastergrad i samfunnsøkonomi eller lignende og minst 10 års arbeidserfaring med offentlige utredninger, så tar vi deg svært gjerne imot.
Postet 03-11-17 kl 09:14 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
*miff*
Postet 03-11-17 kl 09:22 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Tjorven.

Jeg er litt i samme båt. Det er så mye å gjøre at jeg sliter hardt med prioriteringene. Og jeg er skrekkelig glad for at jeg har så store barn at jeg ikke må styrte ut av døren kl. 15.30. Men jeg har opparbeidet med avspasering til fire dager i juleferien og det er jo noe. Det blir nok 1-2 til før ferien faktisk begynner.
Postet 03-11-17 kl 09:24 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Trøst til alle stressa arbeidere der ute, og til Albertine, SKØL om eg ikkje forstod forkortinga.

Fem timer til eg får klemt på kjæresten igjen, så eg har ingen ting å klage på, men først skal eg ha samtalar med fine elevar. Ha ein god fredag!
Postet 03-11-17 kl 09:32 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Jeg er også litt blæh hva jobb angår om dagen. Jeg kjenner på følelser som "er dette virkelig hva jeg vil bruke livet mitt på? Finnes det ikke noe mer der ute? Burde jeg ikke heller slutte med jobben og drive et økologisk småbruk med marsvinoppdrett?" Kan man si at man har en eksistensiell jobbkrise?
Postet 03-11-17 kl 09:55 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Kjenner følelsen, Frk. Fryd. Mannen pleier å si han skal drive snegleoppdrett i sitt neste liv.

Jeg er på jobb selv om det er fredag, slik blir det når det er månedsavslutning og rapportering.
Postet 03-11-17 kl 10:11 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
På jobb for første gang på tre dager, og snart klar for første møte. Ikke på topp jeg heller, men heldigvis skal jeg møte fin niese og en av søstrene mine etter jobb. Og så ser jeg frem til en fin familiehelg med kino, MGP Jr på tv og bursdagsfeiring av meg selv.
Postet 03-11-17 kl 10:17 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Tjorven: Jeg har ingen av delene.
Postet 03-11-17 kl 10:37 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Fredag. Snart oval helg, det vil si vi kjører tilbake mandag morgen og er på jobb kl 9. Det er så deilig, helgen blir ekstra lang. Og den skal bare brukes til å nyte det fine i livet. Rett og slett!
Postet 03-11-17 kl 10:42 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg var på jobb bare bittelitt forsinket i dag, men dro hjemmefra en halvtime tidligere enn vanlig. Måtte nemlig innom legen og ta blodprøver og heldigvis er legen i nabolaget til jobben min.
Postet 03-11-17 kl 10:43 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Fredag! Mannen er borte i helgen og det er cup, ungene skal på ulike besøk og jeg skal til Trondheim på femtiårslag i morgen kveld. Blir en trivelig, men hektisk helg. Har avtalt med mor at vi kommer etter jobb og så bestiller hun pizza. Lettvint. Ellers veldig mye å gjøre på jobb her også og har mange veldig krevende tunge saker. Men prøver å puste med magen og tar en dag om gangen.
Postet 03-11-17 kl 11:10 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har fri, har sovet lenge og skal straks i gang med å forberede avreise til oljebyen om noen timer. Korps er best!!
Postet 03-11-17 kl 12:43 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Fredag. Jeg avspaserer, og får snart ei venninne over på lunsj. Enkel en Hun trenger hjelp med noen papirer ifb med NAV, noe hun synes er skummelt - men jeg synes er greit. Ellers ingen planer i helga. Kjenner at det var helt rett å droppe Bergen
Postet 03-11-17 kl 12:54 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Hmm, kanskje jeg burde ta turen innom Konserthuset i løpet av helgen for å høre på korpsene uten treblås.
Postet 03-11-17 kl 12:54 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Det synes jeg da, Fersken! Jeg spiller i Fartein Valen kl. 12:25.
Postet 03-11-17 kl 13:33 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg kjenner følelsen frk_fryd. Jeg har også litt samme eksistensiell krise når det kommer til jobb. Det hele føles så meningsløst til tider. Hjelper ikke akkurat på at det er stress, stress og mere stress..

Straks klart for helg!
Postet 03-11-17 kl 14:33 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
En uke har jeg vært syk nå, hurra liksom. Helga skal tilbringes på sofaen mens jeg hoster opp lungene mine og spiser Halloweengodis.
Tv-en er min i helga, mohahha.
Postet 03-11-17 kl 17:06 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring Trixie.
Postet 03-11-17 kl 18:34 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no