Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 25-03-22 kl 08:53 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg gleder meg til helg. Det har vært en travel uke, men travel på en god måte.

I går fikk moren min innkassere julepresangen sin. Gaven var at hun, snuppa og jeg skulle gå sammen og se "show". Etter litt frem og tilbake valgte vi "Jersey boys" med blant annet Atle Pettersen. Vi koste oss noe så innmari - alle tre. Jeg tror faktisk mamma skal få samme presang neste år.
Postet 25-03-22 kl 08:55 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det ble hjemmekontor i stedet for kontorkontor, våknet med sår hals og lite stemme. Flere på jobben som er syke, så det er nok noe som går. Kjipt at det ikke blir noe lønningspils på meg denne måneden heller, men jeg kjenner at det blir greit med en rolig dag hjemme.
Postet 25-03-22 kl 08:56 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Starter hjemme i dag, kiropraktortime kl 9. Deretter går det slag i slag med møter i hele dag.
Eldstemann har blitt syk. Så typisk. Nå har hele klassen hans vært syk hele uka (ikke tulle en gang, de har vært 6 av 22 denne uka), og nå når resten begynner å bli frisk, så blir eldstemann syk. Håper at det bare er en dag eller to. (Ikke korona)
Postet 25-03-22 kl 09:04 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor i dag, helt ok etter to dager fysisk på kontoret. Jeg har et par møter som bryter opp dagen litt, ellers er planen å fullføre to dokumenter. Så sant det ikke dukker opp noe brannslukking.
Postet 25-03-22 kl 09:10 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Så hyggelig Tjorven.

Jeg er heldig nok til å ha en venninne der våre mødre også er venninner. Vi har to ganger gitt dem teatertur med oss i julepresang og det har vært supervellykket.

Jeg har hatt en veldig travel uke og det blir en enda travlere helg og neste uke. Heldigvis er travelheten stort sett morsomme ting på jobb og superhyggelige ting privat.

I morgen skal vi være 16 mennesker på middag hjemme hos oss, så kvelden i dag går med til rydding, vasking og middagsprepping og morgendagen til baking og middagslaging. Heldigvis er jeg veldig glad i å lage mat.
Postet 25-03-22 kl 09:16 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Travel uke her også, gitt. Jeg flyttet jo i leilighet for å få mer fritid, men den ekstra tiden er gått til styrearbeid i sameiet. Men, det er gøy med nye ting og føle at jeg bidrar. Det er nok mest nå siden det er helt nytt bygg og sameie. Har god hjelp av styreleder.

Startet med hjemmekontor, har montør som setter opp plissegardiner, så nå skal vi sove enda bedre.

I kveld skal jeg på påskebord med jobb, julebordet ble avlyst pga koronarestriksjonene. Satser på det blir OK.
Postet 25-03-22 kl 09:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Hjemmekontor her som vanlig, venter ennå på at vi blir "innkalt" på kontoret. Vi nyter de siste ukene i "frihet". Sånn passe travelt i dag, så det tegner til å bli en fin arbeidsdag.
Postet 25-03-22 kl 09:49 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag.

Jobb er et mareritt for tiden, er MYE som skjer på en gang og tiden min må hele tiden prioriteres og denne rekkefølgen endrer seg time for time alt etter om vi er mest bekymret for omorganisering, kommunens innbyggeres sikkerhet hvis det blir krig, mottak av flyktninger fra Ukraina, sikkerhet og kontroll på kommunens bygg eller hvem som skal flagge på kommunens 42 flaggstenger som står på skolene.
Postet 25-03-22 kl 09:54 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det er det nok, millact. Mye som skal på plass.
Jeg har visst sagt ja til enda et år i vårt styre, men vara. Nå har jeg vært med lenge. Men vi har så få å ta av.
Postet 25-03-22 kl 10:00 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Treg i dag, men det går greit. Sykemeldt-fredag i dag. Jeg skal etterhvert kreke meg til lunsj med tre venninner, det blir fint!
Postet 25-03-22 kl 10:30 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Fredag! Sliter fortsatt med å holde hodet over vannet, men etter jobb i dag blir det hyttetur med gode damer, vin og godis hele helga. Og kanskje en skitur!
Postet 25-03-22 kl 10:53 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Hjemmekontor etter 2 dager på samling utenbys. Ingen hvile i helgen heller, da er det seminar og NM-oppkjøring for korpset.
Postet 25-03-22 kl 11:01 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fredag, og jeg skal til nabolandet - på helgebesøk til min bestevenninne! Vi har ikke sett hverandre siden oktober i fjor, og mye har skjedd siden da, så det skal bli såå fint å møtes igjen.
Postet 25-03-22 kl 11:26 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no